Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
triest..
Ooit was er zo'n nakkefietje IN de kuip.....schoot iemand van de noordkant zo naar de zuidkant....gelukkig voor die 020'ers belandde de pijl in het reclamebord......
Weet ik alles van, ik stond toen op de tweede ring zo'n 1.5 meter van dat zelfde reclamebord.........
Hadden ze me toen geraakt.......was het een sruk stiller in de wereld nu.....
Doet met denken aan Van Persie die Ono de wedstrijd uit trapte in de Arena
No no no no no no no no no no no no no no no Ono
Dirk is de volgende, Dirk is de volgende!
Wereldgoal van van der Vaart (helaas weer aan de overkant), jongens dat was een mooie wedstrijd
Maar ff ontopic hoop dat die gast met z'n pistool lang mag gaan zitten en dat die ander er weer boven op komt (lag een week in coma stond op teletekst
) ook al is het een kakkerlak.
No no no no no no no no no no no no no no no Ono
Dirk is de volgende, Dirk is de volgende!
Wereldgoal van van der Vaart (helaas weer aan de overkant), jongens dat was een mooie wedstrijd
Maar ff ontopic hoop dat die gast met z'n pistool lang mag gaan zitten en dat die ander er weer boven op komt (lag een week in coma stond op teletekst