Partyflock

Forumonderwerp · 770230

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

die gast vanwie ze dachten dat ie vuurwerk in z`n zak liet ontploffen is gewoon neergeschoten

neergeschoten door een van ze eigen supporters
laatste aanpassing
:yes:

ik zou bij schietverenigingen zoeken als ik de smeris was

vraag dan ook ff aan para bij welke schietclub hij zat :devil:

of bij het S.W.A.T. Team

zoiets zegt alweer genoeg over de supporters van feyenoord 8)
010 je zooitje mafkees

en kansloos :yes:

:gaap:

kaatsen en bal terug verwachten heet zoiets
:gaap: triest figuur ben je casual
laatste aanpassing

Ooit was er zo'n nakkefietje IN de kuip.....schoot iemand van de noordkant zo naar de zuidkant....gelukkig voor die 020'ers belandde de pijl in het reclamebord......

Wat nou dus? Gewoon wat extra info.....

Ja haha,was ik bij.:d

Ik gooide vanuit ons vak in de meer, een spel kaarten op de neus van een onschuldige jood, al bloedend verliet hij het vak :)

Ik ben cool :yes:
laatste aanpassing

Ooit was er zo'n nakkefietje IN de kuip.....schoot iemand van de noordkant zo naar de zuidkant....gelukkig voor die 020'ers belandde de pijl in het reclamebord......

Weet ik alles van, ik stond toen op de tweede ring zo'n 1.5 meter van dat zelfde reclamebord.........

Hadden ze me toen geraakt.......was het een sruk stiller in de wereld nu.....

:)
en was je minder dik :P

Ouweneel!! :bier:

moet jij zeggen..............:)

:9

Doet met denken aan Van Persie die Ono de wedstrijd uit trapte in de Arena :D

No no no no no no no no no no no no no no no Ono

Dirk is de volgende, Dirk is de volgende!

Wereldgoal van van der Vaart (helaas weer aan de overkant), jongens dat was een mooie wedstrijd :yes:

Maar ff ontopic hoop dat die gast met z'n pistool lang mag gaan zitten en dat die ander er weer boven op komt (lag een week in coma stond op teletekst :S) ook al is het een kakkerlak.

Ik loop toch niet 2 wedstrijden door elkaar te halen he? Dat geheugen van mij is echt drama...

Ik ook niet............
de vorige keer van die lichtkogel die jongen ken ik wel woont hier in de buurt .
tja die gozer kon niet hard rennen:P

doetinchem toch?

Feyenoord :respect:

:D

B)

Ik ook niet............

Snap er geen zak meer van :vaag:

dan is het goed :P