Partyflock

Forumonderwerp · 769647
hey,

Ik wil jullie even mededelen dat sinds vanmorgend Club X zijn laatste adem heeft uitgeblazen op de locatie in Tilburg .

Aangezien het niet echt meer liep zoals we gewild hadden en het nagenoeg dan ook niet veel zijn meer had om er me door te gaan.

Het feest XXL in Antwerpen gaat nog gewoon door en er zal ook een Club X truck meerijden op de FFWD parade in Rotterdam

Op diezelfde parade zal er allicht gepromoot worden waar Club X gaat wederkeren want indd we gaan in september terug open (of oktober) maar dan wel op een andere locatie en dan is het allezins de bedoeling om de naam ''Club X'' terug alle eer aan te doen die het verdient

Hoop jullie hierbij een beetje geinformeert te hebben en uit mijn naam bedank ik alle mensen die de afgelopen 2 jaar in Club X aan de Rielseweg in Tilburg zijn geweest

gegroet Harald
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 87534, 3403}
heb ook alle munten nog, van de muntenmuts....:p

*geintje*

Hahahahaha, ook zoiets waar je nooit vanaf komt ;)
heb ook nog een resem verschillende oude X munten liggen hierzo evenals alle krantenartikelen of andere berichten die met X te maken hebben gehad en in de krant waren verschenen heb ik mooi geordend in een farde steken :-)

Zijn er eigenlijk live sets ofzo te vinden van de oude X opt net of heeft er iemand sets van toen want daar ben ik best wel naar opzoek?

Artiest {SHOWLIST artist 13438, 76468}
ik heb ook nog zooitje ouwe x muntjes alsook ouwe x flyers pure nostalgie doek nooit wweg never

Wie kent Mr X nog?? Was een man in pak , handschoentjes aan en een gek paraplutje.Als een robot bewoog hij door het publiek. Heeeel vaag...
ja die muntjes heb ik ook,inclusief misdruk.
Maar ik ben opzoek naar foto's
heb nog een stuk of 50 tape's van X

iemand genoeg vrije tyd om ze op cd te branden????:p

Uitspraak van edwin79x op donderdag 5 mei 2005 om 23:48:
Maar ik ben opzoek naar foto's

Heb ik genoeg, legaal en illegaal genomen :o)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 mei 2005 om 23:28:
Wie kent Mr X nog?? Was een man in pak , handschoentjes aan en een gek paraplutje.Als een robot bewoog hij door het publiek. Heeeel vaag...

Ja, iedere keer een ander pak.
Die kunnen ze beter maar laten waar hij is, waar dat ook moge zijn hield zich met verkeerde dingen bezig.
6 mei 2005 06:48

sjeesus jo....jij ben er weer vroeg bij....

Ja erg he, moest eens wat van de dag missen ;)
Moet mijn energie kwijt die ik de laatse zaterdagen niet kwijt heb gekunnen :P

Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 mei 2005 om 23:28:
Wie kent Mr X nog??

ik, maar die is op een gegeven moment buiten gezet, want die spoorde niet. Liep op een gegeven moment in allerlei uniformen uit de 2e wereldoorlog en bleek een rasist 1e klas te zijn.

Uitspraak van edwin79x op donderdag 5 mei 2005 om 19:16:
Ik ben nog opzoek naar ouwe X foto's en ander materiaal kan iemand mij daar aan helpen??

heb de oude doos eens open getrokken ( en voor de intimie hier: NEE NIET DE DOOS VAN DE MUNTENMUTS ) en ja hoor ik heb nog wat ouwe illegaal- en legaal gemaakte foto's hier.
Maar puur voor prive !
Ook nog wat foto's gevonden van een hele oude FFWD en de 1e Housebeurs, nog in de Energiehal !

waar is de tijd gebleven ?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 mei 2005 om 17:57:
waar is de tijd gebleven ?

Toen je nog jong was he ;)
Maar gelukkig heb je niet die andere oude doos gevonden :devil:

ik geloof dat mr x volledig misgespoort is ik heb hore zeggen tijd geleden dat die echt door en door aan de dope zit :(

Geloof ik niet, weet dat hij bij de Confetti's heeft gezeten en aan een ongeluk een klap van de molen had overgehouden.'
Maar alles is mogelijk hoor, maar vind hem er geen type voor.

je bedoelt die lange toch he peter geloof ik

en idd het kan zijn dat ik het fout heb heb het ook maar gehoord dus de roddelmole maakt al gauw van een vlooi een tank he
Diegene die de inkom deed daarzo wie was dat dan of wat doet die nu? die is daar een resem keren niet zo happy geweest op mij hehe
en derbij die kassadame was regelmatig ni zo happy omdat in de tijd dat kristof Ravezone presenteerde op channel x /atlantis ik er vrijwel elke week een vrijkaart won en ja da vond ze blijkbaar ni zo tof maarja se kwas regelmatig den snelste beller dus eerst is eerst hehehe :-)

Uitspraak van HalveZool op zondag 8 mei 2005 om 23:09:
Diegene die de inkom deed daarzo wie was dat dan of wat doet die nu

Anneke, weet niet wat ze nu doet.
Had toen wat met Dennis een Portier.
De website is ook offline!!
Hé zie het nu ook net da wistek ni(maar kom ni zo vaak op de X site ) maar hele tijd geleden zeiden ze dat ze de site grondig aan het restylen zijn dus volgens mij (denk ik) komt die een dezer dagen wel terug hoor ....de foto's van XXL komen normaal ook op de X site hoop dan mor dattem rap terug onlijn is want ik staan margi op de foto :p

volgens mij hadden die 2 het wel naar hun zin :)
ik wel....jij ook? :yes:
Ik heb nog wat met flash zitten kloten bekijk de volgende link:

Club X Flash animatie
heb je door wxat geklooi toch leuk gedaan vind ik ;-)
de naam isd uniek zoals fauna enzo en kabarka.vind ik alle 3 wel unieke namen en hebben alle 3 wel een hardcore geschiedenis.kabarka zal wel de minste bekende zijn maar ik spreek wel over kabarka van vroeger.aja en het oude club hardcore nie te vergeten :yes:

Uitspraak van edwin79x op dinsdag 17 mei 2005 om 21:35:
Ik heb nog wat met flash zitten kloten

je hebt leuk zitten klooien, maar gebruik a.u.b. wel de oude X en niet die nieuwe, want die ziet er niet uit !
kwam nog een leuke foto tegen uit de Strobe.......ik op t podium in antwerpen(sportpaleis)met mn t-shirt...CLUB X BLIJFT OPEN! whahahah

als we toen eens wisten...:s
laatste aanpassing
Uitspraak van PSYCKODJ op woensdag 18 mei 2005 om 20:58:
CLUB X BLIJFT OPEN!

Ze hebben het toen nog lang kunnen rekken!!
haja die video waarda gij opsta met die t shirt heb k laatst nog opgezet da ware de tijde zucht strobe hebbik geeneen van wel alle thunders

voor de liefhebbers hier nog wat pictures :yes:

http://www.djfrancois.nl/Closed%20clubs/html/Club-X.htm
:-) ja ik kende deze site al en ben er jaren geleden al es op wezen kijken ,heb net nogmaals gekeken en kreeg weermaals het gevoel dak altijd krijg als k aan w'wezel denk man wat mis ik die tijd/club *slaakt een diepe zucht *
Waar wordt het pand tegenwoordig voor gebruikt??
Ik ben er sinds de sluiting nooit meer geweest.
Kunnen we het niet ff kraken :yes:

wordt gebruikt voor kantoorruimte en groothandel in electrische benodigdheden.
jupz en het lijkt er ook total niet meer op as ger nooit ze geweest zoude ni echt kunne zegge dat dat ooit een dancing is geweest vinnik en de 'parking' derover is ook al enige tijd bebouwd

Uitspraak van HalveZool op zondag 22 mei 2005 om 16:28:
de 'parking' derover is ook al enige tijd bebouwd

dat was 5 jaar geleden al een plan, heeft ook nog als plan op het hek gehangen toen
heeft er nu al iemand info waar de nieuwe X opengaat??/:p

Uitspraak van PSYCKODJ op vrijdag 27 mei 2005 om 15:49:
heeft er nu al iemand info waar de nieuwe X opengaat??/

mail ons vriend ff zou ik zeggen
De website is weer eens veranderd!!
Maar nog steeds geen nuttige info!!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 mei 2005 om 15:50:
mail ons vriend ff zou ik zeggen

en dan weten we nog niks....

Uitspraak van PSYCKODJ op vrijdag 27 mei 2005 om 15:49:
heeft er nu al iemand info waar de nieuwe X opengaat??/

Wat schuift het :P
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 mei 2005 om 16:35:
Wat schuift het

uhuh.....NIETS.....:p

Tja, dan blijft het voor jou een vraag en voor mij een weet ;)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 mei 2005 om 16:42:
Tja, dan blijft het voor jou een vraag en voor mij een weet

PB'tje sturen mag ook hoor....:yes:

www.club-x.org
Uitspraak van PSYCKODJ op vrijdag 27 mei 2005 om 16:44:
PB'tje sturen mag ook hoor....

wil dat wel doen, maar weet niet meer als jij, dus heb ff geen nut.

een hele zooi pictures van Club X - XXL nu op:

www.club-x.org
laatste aanpassing
aan jou heb ik ook niks ouwe...whahahahahaha!!