| Betreft: | evenement: Beat Control, vrijdag 8 juli 2005 om 21:00 |
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 15:44:juist ik heb dus echt een super verjaardag gehad mede mogelijk gemaakt door jullie mensen bedankt hehe
en ik was 1 van de enigsten die uit mezelf jou feliciteerde zei je! Dat is toch ook wel het vermelden waard hehe
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 16:09:en ik was 1 van de enigsten die uit mezelf jou feliciteerde zei je! Dat is toch ook wel het vermelden waard hehe
slijm slijm slijm slijm slijm slijm slijm slijm slijm slijm slijm slijm
ga jij nou maar walnoten pellen
hahaha
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 15:44:juistik heb dus echt een super verjaardag gehad mede mogelijk gemaakt door jullie mensen bedankt hehe
Mooi zo meissie...tis je ook van harte gegund!!!
*valt druppel slijm op jurk*
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 16:09:en ik was 1 van de enigsten die uit mezelf jou feliciteerde zei je!
Ja en ik wilde je zo snel en graag feliciteren, dat mun flees Smirnoff sneuvelde
*slijm blijft maar komen*
Sorry lieverd hahahaha....let maar niet op mij hoor.....ben zo melig als de pest....komt door de hitte denk
tot snel dikke
Uitspraak van Little Jesz op woensdag 22 juni 2005 om 16:40:Ja en ik wilde je zo snel en graag feliciteren, dat mun flees Smirnoff sneuvelde
*slijm blijft maar komen*
and again..... slijm slijm slijm slijm slijm slijm slijm...
ik denk dat je je fles liet vallen omdat je stiekem al een paar flessen op had kleine zuipschuit!!!
Uitspraak van Little Jesz op woensdag 22 juni 2005 om 16:40:Ja en ik wilde je zo snel en graag feliciteren, dat mun flees Smirnoff sneuvelde
gelukkig dat we nog een nieuwe hadden gehaald nu had ik er ook een die er met grote snelheid in ging hehe
Uitspraak van Little Jesz op woensdag 22 juni 2005 om 16:40:*slijm blijft maar komen*
en dat slijmen maakt niet uit hoor hou er wel van hehehe
tot snel meissie dikke
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 17:08:and again..... slijm slijm slijm slijm slijm slijm slijm...
tis ook zoooooo warm...
Uitspraak van Little Jesz op donderdag 23 juni 2005 om 16:09:tis ook zoooooo warm... gna gna
*geeft toe dat het warm is*
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 16:29:ga jij nou maar walnoten pellen
hahaha
hehehehe, volgende keer liggen ze klaar, zeker weten! Zal er wel een kortingsstickertje op plakken, dan zijn ze niet zo duur!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 21:02:hehehehe, volgende keer liggen ze klaar, zeker weten! Zal er wel een kortingsstickertje op plakken, dan zijn ze niet zo duur!
kijk nu zijn we pas goed bezig
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 10:57:en waar gaat t weer over
helemaaaaal nergens over
forumverkrachters gna gna schijt aan die kut Beat Control met z'n slechte MC's
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 11:14:forumverkrachters gna gna schijt aan
Juist ja..poep aan...net of wij ons daar de slaap van laten ontnemen
Tis wir zover hoor...
oorzaak: warm weer (té warm eik
gevolg: meligheid
maar ja...iedereen zit al weer op het E3 en ik (en andere
Uitspraak van Little Jesz op vrijdag 24 juni 2005 om 13:12:maar ja...iedereen zit al weer op het E3 en ik (en andere ) maar werken
misschien een troost voor je dat ik zometeen ook weer achter de lekker warme frietpannen sta in dé cafetaria van Veldhoven
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 16:22:in dé cafetaria van Veldhoven
Ocharme Daddy
Cya soon
Uitspraak van Little Jesz op vrijdag 24 juni 2005 om 16:26:veel succes iig en wens je koelte toe
kijk, nu heb ik er weer zin in
thnx Jesz
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 13:51:forumverkrachters
O ja..... krijgen we dat.. moet je horen wie het zegt
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 20:53:Dat doe jij al als je door die microfoon brult!
hoeft nog niet eens te brullen alleen maar in de spotlight te gaan staan hehe
Uitspraak van Little Jesz op vrijdag 24 juni 2005 om 13:12:iedereen zit al weer op het E3 en ik (en andere) maar werken
Full time pf-en bedoel je
we gaan jullie bang maken.....
Komt die Joop zeker langs, ik ben er deze keer gewoon bij hoor mij heb je nie zo snel bang.
Full time pf-en bedoel je
Ik zie jou anders ook vaak genoeg voorbij komen op verscheidene forums
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2005 om 09:55:Ik zie jou anders ook vaak genoeg voorbij komen op verscheidene forums
Dat is het voordeel van studeren
Uitspraak van Little Jesz op vrijdag 1 juli 2005 om 08:54:ey mop..heb al gezegd, dat hoort bij mijn werkzaamheden
Heeft die advocaat van je nog een baantje over voor in de vakantie?
laatste aanpassing
Uitspraak van Little Jesz op vrijdag 1 juli 2005 om 10:43:hahahaha...kom je dan werken of pf'en??
Had eigenlijk plannen met jou, maar daar laat ik me verder niet over uit
Uitspraak van Little Jesz op vrijdag 1 juli 2005 om 11:13:Dr Barbie toch?! wat zegt u nu?!whehehe
haha graag of niet natuurlijk
Uitspraak van Little Jesz op vrijdag 1 juli 2005 om 11:19:Wat zijn we scherp vandaag zeg haha
heb lekker uitgeslapen want ik heb VAKANTIE
Uitspraak van Little Jesz op vrijdag 1 juli 2005 om 11:22:Alles gehaald lieverd??? En dat ene tentamen??
Ja heb alles gehaald
Nog best goede cijfers ook, terwijl ik weinig gedaan heb.
een 10, 9.2 , 8.3 , 7.3 , 6.2 en 6.1
En een 8 voor het schrijven van een marketingcommunicatieplan voor Bjorn Borg
Uitspraak van Little Jesz op vrijdag 1 juli 2005 om 11:38:Nou proficiat lieverd enne...dat word dus een feesje dan!?!
Jij krijgt je feestje in Kreta
Uitspraak van Little Jesz op vrijdag 1 juli 2005 om 11:42:dubbelop dan...want ben dan ook jarig hé!! da was je toch nie vergeten offuuhh bedoelde je dat?
Ga niet alles verraden anders is het natuurlijk niet leuk meer....
Uitspraak van Little Jesz op vrijdag 1 juli 2005 om 11:46:ok dan...goed...nu ben ik nieuwsgierig gewordenhahaha
Zal wel zien dan
Dan ga nu maar eens werken ipv ons lastigvallen onder werktijd!