Partyflock

Forumonderwerp · 767028
wat vinden jullie ervan als je je eigenkind niet meer mag zien van je ex

Mensen moeten eens wat beter na gaan denken, en niet alleen aan zichzelf!!!

Idd! :yes:
Ik snap dat echt niet, hoe kan je een kind nou zijn vader onthouden??? :/

Vind het zo klote voor mannen dat vrouwen daarmee zoveel macht kunnen uitoefen :yes:
Zij kunnen hier dan ook bijna helemaal niets tegenin brengen :(

mijn ex WILDE ons kind ECHT NIET toen ik zwanger was!!! wilde dat ik abortus deed etc. :@ maar NU is me jochie 8 en zit ie te janken: ik mag mijn kind niet zien.... (hoor ik via anderen) nou: hij kan de pleuris krijgen!! k praat niet slecht over hem tegen mijn kind en hij kan ernaartoe als ie 18 is ofzo... maar NU niet. hij heeft genoeg kansen gehad: bijv. ook toen m'n jochie geboren was heb ik hem gebeld, maar toen was vakantie met vriendjes naar Spanje en naar Ajax gaan belangrijker.... ja DAAAHAAAAG. DAT pik ik niet, als je verantwoordelijkheid neemt doe je dat voor de volle 100% en niet alleen wanneer het jou uitkomt. dus ik heb de beste keus gemaakt voor mijn kind en gun hem een vader die er ALTIJD voor hem is en niet wanneer het hem uitkomt... en die vader heeft hij nu gevonden in mijn vriend :lief: dus het is niet altijd zielig hoorr!!

maar vaders die wel goed zijn voor hun kids en ze toch niet mogen zien, dat vind ik echt erg! maar dat is in mijn situatie dus NIET het geval!!! :no:

sommige vrouwen zijn gewoon kuthoeren!! ik wil je niet bang maken maar zorg ervoor dat je een steengoede advocaat hebt, want als je ex je echt bij haar kind wil weghouden zou het haar nog wel eens kunnen lukken ook, de moeder heeft in deze gevallen een voorrecht om haar kind te zien, is scheef, is oneerlijk, maar de wet en eerlijkheid/gelijkheid zijn nou eenmaal 2 (of 3 net hoe je t ziet)) totaal verschillende dingen!!!!!!!!

Verder sterkte,

P.S zorg voor een psychologisch rapport van je zelf, en je kind, dan sta je sterker als bewezen kan worden dat je een gezonde relatie met je kind hebt.