| Betreft: | evenement: Sweetvibes, zaterdag 30 juli 2005 om 14:00 |
nu heb je ASS 
juist die foto 
vind ik ook
met je vingers in je oren hoor je de herrie toch ook
en ze ging tenminste wel ff kijken 
Ik vondt het feest sweetvibes best wel ok, al ben ik ook niet blind en zie ik het ook elk jaar rustiger worden (ook de parade). Het eindfeest zat organisatorisch en qua line-up best wel goed in elkaar maar er waren gewoon veel te weinig mensen. Misschien is het wel gewoon te groot geworden en hadden ze gewoon in het van Tuijlpark moeten blijven met het festival. Maar ik heb een vermoeden dat dat niet meer mocht van de gemeente. Vechtpartijen heb ik niks van gezien maar ik ben ook bijna niet in die hoek geweest. Ik zou het jammer vinden als het volgend jaar niet meer is. Het was toch altijd vooral een mooi platform voor de vele talenten/rookies die op de wagens draaiden en op het festival.
RIP Sweetvibes....
RIP Sweetvibes....
laatste aanpassing
tering die hele stoet ging echt door de bejaardenwijk van zoetermeer!! vind je t gek dat ze klagen !
De bejaardenwijk van Zmeer? Zoiets hebben we niet echt hoor. En lijkt me lastig om alle bejaardendingen te ontwijken. Zmeer zeurt gewoon te veel
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 23:31:Morgen uitbebreid verslag met tekst zo'n 150 foto's
Kan het verslag wel vinden, maar geen foto's
Zal wel commentaar krijgen hierop maar Sweetvibes was volgend jaar doorgegaan als ze 2 jaar geleden waren gestopt met Oldskool en Hardcore in de Zoetermeerse parade!!!
Tijdens het feest en de parade waren steeds die achterlijke voetbal "supporters" bezig. Ruzie zoeken etc. Er werden er een paar uit geknikkert en binnen een half uur stond er een auto met 6 man voor de deur om ruzie te maken.
Vorig jaar ging het ook steeds fout bij de hardere stylen. Conclusie: Zoetermeer en harde stylen is de doodsteek voor je feest.
Feest was leuk qua opzet en idee maar de "gabbertjes" uit Zoetermeer hebben het kapot gemaakt. Sorry als je een fan bent van deze muziek maar het gaat nu eenmaal VAAK fout bij deze muziek.
Tijdens het feest en de parade waren steeds die achterlijke voetbal "supporters" bezig. Ruzie zoeken etc. Er werden er een paar uit geknikkert en binnen een half uur stond er een auto met 6 man voor de deur om ruzie te maken.
Vorig jaar ging het ook steeds fout bij de hardere stylen. Conclusie: Zoetermeer en harde stylen is de doodsteek voor je feest.
Feest was leuk qua opzet en idee maar de "gabbertjes" uit Zoetermeer hebben het kapot gemaakt. Sorry als je een fan bent van deze muziek maar het gaat nu eenmaal VAAK fout bij deze muziek.