God wat ben ik blij en opgelucht!
Ik kan met alle eerlijkheid zeggen dat ik met veel stress voor de TV zat. Ze hadden het in het begin moeilijk maar de kracht van PSV blijft het storen van de tegenstander. Dit is ze goed gelukt en hebben het toch nog weten recht te buigen. Ik moet zeggen dat ik nog erg veel stress had tijdens de penalties. Het blijft Nederlands he...
Maar ja, het is gelukt en ik ben meeeeeeeeeeeeeeegggggggggaaaaa gek!!!!!!!!!!11
Nu maar hopen dat morgen weer een stunt verzorgd kan worden!
En Feijenoord, wat is dit dan? Moe???
Ik kan met alle eerlijkheid zeggen dat ik met veel stress voor de TV zat. Ze hadden het in het begin moeilijk maar de kracht van PSV blijft het storen van de tegenstander. Dit is ze goed gelukt en hebben het toch nog weten recht te buigen. Ik moet zeggen dat ik nog erg veel stress had tijdens de penalties. Het blijft Nederlands he...
Nu maar hopen dat morgen weer een stunt verzorgd kan worden!
En Feijenoord, wat is dit dan? Moe???
Ouwehoeren Een Ajax supporter die psvau feliciteerd moet niet gekker worden 
Als jij mij morgen zou tegenkomen zou je me vast wel feliciteren met me clubbie, niet te stoer. Ik ben ook één keer in me leven voor ajax geweest, en dat was toen ze de finale wonnen. Gewoon blij zijn, voetbal is helemaal geen oorlog. Voetbal is gewoon een spelletje waarin je elkaar een beetje loopt af te zeiken terwijl je er eigenlijk helemaal geen flikker van meent.
Jaaaaaaaaaaaaa boeruhhhhhh!!!! Voor welke club je ook bent, Amsterdam, Rotterdam, Den Haag.... je kan niet ontkennen dat dit gewoon een super prestatie van PSV is!! Voor het seizoen begon gaf niemand een cent voor de kansen van PSV (nationaal, laat staan internationaal) en nu worden we kampioen, halve finale beker en HALVE FINALE CHAMPIONS LEAGUE!!!
Echt TOP!!!!!!! 
Ben ook geen PSV'er, maar dit geeft dan toch wel een gevoel van trots!
Dan komt mijn nationalisme te boven.
T was echt een zwaar spannende wedstrijd zeg pffffff!!!
Zat wel ff te stressen net, maar gelukkig WE zijn door!!!!!!
HOLLAND!!!!!
NU AZ ook nog!!
Zou leuk zijn, als AZ de uefa cup wint, en PSV de championsleague..
Dan stelt het nederlands voetbal ook eindelijk weer eens wat voor
En dan worden we in 2006 wereldkampioen!
Ben ook geen PSV'er, maar dit geeft dan toch wel een gevoel van trots!
Dan komt mijn nationalisme te boven.
T was echt een zwaar spannende wedstrijd zeg pffffff!!!
Zat wel ff te stressen net, maar gelukkig WE zijn door!!!!!!
HOLLAND!!!!!
NU AZ ook nog!!
Zou leuk zijn, als AZ de uefa cup wint, en PSV de championsleague..
Dan stelt het nederlands voetbal ook eindelijk weer eens wat voor
En dan worden we in 2006 wereldkampioen!
laatste aanpassing
heerlijk die poeier van alex!!
blij dat ze door zijn!
blij dat ze door zijn!
Een Ajax supporter die psvau feliciteerd moet niet gekker worden
Pfff tering, ik dacht jij wel een klein beetje intelligentie in huis had, maar nee dus..
Kom op zeg, dat hele hooligan gedoe is niet meer, dan elkaar opstoken met allerlei achterlijk onzin!
Gewoon imago, meer niet!
Waar is je gevoel voor nederlands trots gebleven dan zeg!!?? (n)
Niet iedereen denkt zoals de grote kortzichtige massa, dat je andere clubs moet haten, om een echte supporter te zijn hoor!
Dat is gewoon iets triests van deze tijd. De hele wereld is verrot, en de voetbal supporters zijn helaas de beste voorbeelden hiervan..
laatste aanpassing
Psycho Forze 14 april 2005 01:31
Waar is je gevoel voor nederlands trots gebleven dan zeg!!??
Niet iedereen denkt zoals de grote kortzichtige massa, dat je andere clubs moet haten, om een echte supporter te zijn hoor!
Dat is gewoon iets triests van deze tijd. De hele wereld is verrot, en de voetbal supporters zijn helaas de beste voorbeelden hiervan..
Waar is je gevoel voor nederlands trots gebleven dan zeg!!??
Ach stel je niet aan. Vond het op het begin nog wel leuk om te zien dat er een club was die wel europees kon meekomen, maar nu is de lol er wel weer af. Waarom moet ik blij zijn als een club waar ik niets mee heb in de halve finale staat?
Ik heb geen ontzettende haat voor psv. Die hele club interesseert me zelfs vrij weinig en dat mag in de rest van europa ook best wel zo blijven.
En als ik ergens wel een ontzettende hekel aan heb, zijn 't mensen die constant moeten roepen dat iets 'goed voor het nederlandse voetbal' is.
laatste aanpassing
ik had psv liever zien verliezen
k*tclub
k*tclub