Partyflock
 
Forumonderwerp · 766090
­ Nederland
 
Armada Night Kick-Off Party - Ibiza Summer 2005



Deze zomer zal Armada weer van zich doen spreken op Ibiza.
Iedere dinsdag zal de “Armada Night” weer plaatsvinden in Amnesia, maar voor het zover is, brengt Armada alvast het echte Ibiza gevoel naar Amsterdam.

Op vrijdag 3 juni host Armada samen met Amnesia de “Armada Night Kick-Off Party – Ibiza Summer 2005” op Europa’s grootste party schip “Ocean Diva”.

Line-up:
Armin van Buuren
Remy
Perry O’Neil
Harry Lemon
Brian Cross

Informatie:
Armada Night Kick-Off Party - Ibiza Summer
Datum: 3 juni 2005
Locatie: Schip “Ocean Diva”, Passenger Terminal Amsterdam (PTA)
Adres: Piet Heinkade 27, Amsterdam
Tickets: Voorverkoop €21.75 (ex. fee) | Aan de deur €25
Tickets verkrijgbaar bij meer dan 1100 TicketBox punten en bij Free Record Shop. Bestel online bij www.ticketbox.nl of telefonisch op 0900 9393 (€0.45pm)

Dit wordt weliswaar een goede opwarmer voordat er naar Ibiza wordt afgereisd ;)



NB: Opening party “Armada Night” (Amnesia, Ibiza): 12 juli 2005

Armin van Buuren :respect:
laatste aanpassing door een beheerder
Is het echt zo dat de verkoop doorgaat ook al zou dat betekenen dat de boot niet meer mag varen?

Sorry dat ik het zeg, maar dat zou echt zwaar kut zijn.

Als de OceanDiva met max 1500 mensen mag varen, dan vind ik dat er max 1500 kaarten (inc. gastenlijst etc) verkocht mochten worden. Dit om te voorkomen dat de boot niet vaart omdat er te veel mensen zijn...

Ik verwacht gewoon dat ie vaart, dat maakt het extra special.

Kan wel begrijpen dat de organisatoren gewoon zoveel mogelijk willen verdienen, maar dit moet niet koste van de experience voor de gasten gaan. En ik verwacht dat 99% v/d bezoekers verwachten (en willen) dat de boot vaart...

Tweede vraagje: hoe laat moet je uiterlijk aanwezig zijn, dit ivm het (eventuele?) vertrek v/d boot...

Trouwens wel jammer dat Armin maar voor 2 uurtjes geplanned staat, had toch wel 3 gehoopt...

-7
 
Ik vindt het maken!!!!!!

Heb er zin in, en ik moet eerlijk zeggen dat het me niet zo onwijs veel uitmaakt of de boot nou vaart of niet.....

Het is wel leuk als ie vaart, maar het maakt mijn avond niet minder prettig ofzo omdat ie niet vaart :P

Ik denk dat het zo ie zo een memorabele avond wordt :D:D:D

Tot overmorgen :yes:
laatste aanpassing
Ben eerder op de boot geweest (LoveBoat 2.0), en tsja, het is niet HEEL veel specialer als 'ie vaart, maar het geeft toch een beetje extra...
 
Uitspraak van Seven_PRX op woensdag 1 juni 2005 om 17:21:
Als de OceanDiva met max 1500 mensen mag varen, dan vind ik dat er max 1500 kaarten (inc. gastenlijst etc) verkocht mochten worden. Dit om te voorkomen dat de boot niet vaart omdat er te veel mensen zijn...

Dat is zo.. Helaas heeft OCEANDIVA als lokatie daar niets over te zeggen..
De bemanning telt het aantal personen die de boot opgaan. Boven de 1500 vaart de kapitein niet..

Uitspraak van Seven_PRX op woensdag 1 juni 2005 om 17:21:
Tweede vraagje: hoe laat moet je uiterlijk aanwezig zijn, dit ivm het (eventuele?) vertrek v/d boot...

Meestal varen we van 01.00 uur tot 04.00 uur. We hebben nu nog geen exacte vaartijden, maar ik zou als ik jou was toch zorgen dat je rond half 1 wel binnen bent.

Ach mij zou het ook niet zoveel uitmaken of ie vaart of niet.. Het is leuk, maar binnen bij armin merk je er toch niets van ;)
 
met jou erop vaart ie alleen naar beneden ;)
 
mhuhahahahaha :gaap:
 
ja sorry dr valt hier op me werk niks meer te gallen dus dan maar jou gallen he (F)
 
beetje mislukte poging :)
Snap dat de OceanDiva daart niets over te vertellen heeft, maar vindt dat de party organiser dan max 1500 kaarten zou moeten verkopen... ALS ze er tenminste mee promoten dat die boot gaat varen...

En nu ik me bedenk, heb bij Armada Music niets gezien over het varen v/d boot, of iets over 'ben voor xxxx' binnen anders heb je de kans dat de boot niet weggaat...

Zou bit betekenen dat Armada er vanuit gaat dat ie niet vaart?
Blijkbaar maakt het Armada ook niet veel uit of die vaart of niet..

Wel een beetje jammer. Dan kunnen ze dat feest net zo goed in een of ander tent geven en niet op een boot. En als je het dan al op een boot doet: een boot hoort te varen.
 
Uitspraak van Zhen op woensdag 1 juni 2005 om 19:12:
Wel een beetje jammer. Dan kunnen ze dat feest net zo goed in een of ander tent geven en niet op een boot. En als je het dan al op een boot doet: een boot hoort te varen.

hey niet zomaar een boot ja :o

Prachtige boot (L), beter geluid dan in menig club (function 1 (Y) ), lekkere zitplekjes, meer dan voldoende toiletten..

Uitspraak van Seven_PRX op woensdag 1 juni 2005 om 18:04:
En nu ik me bedenk, heb bij Armada Music niets gezien over het varen v/d boot

Zou bit betekenen dat Armada er vanuit gaat dat ie niet vaart?

Geen idee. Wij (oceandiva) hebben nu in het draaiboek gezet dat we van 1 tot 4 varen, dus in principe is dat de bedoeling. Wij gaan er vanuit dat dat gaat gebeuren..
Enige wat nog 'roet in het eten zou kunnen gooien' is als er dus meer dan 1500 man zijn..

Wij gaan dit keer in ieder geval extra streng controleren bij leveranciers (licht/geluid bijvoorbeeld) of ze niet meer mensen dan nodig meenemen om te "werken".. Geen verstekelingen dus die stiekem mee willen feesten ;)

Ik denk dat het wel goed komt met dat varen :)

, of iets over 'ben voor xxxx' binnen anders heb je de kans dat de boot niet weggaat...

Als de boot gaat varen (dus bij <1500 man) dan gaan we ook.. Mensen die te laat komen hebben dan pech.. Dus zoiets zullen ze niet neerzetten.
hooguit van "kom voor xxx anders mis je de boot"
laatste aanpassing
Oei ik heb zin! Heel veel zin!!

Ben nog niet helemaal uit m'n roes van t weekend, maar dat komt wel goed als ik die heerlijke soundjes hoor op de boot!

Ga eerst Uberloeder eens opzoeken om haar een dikke kus te geven! ;-)
 
8) :bloos:
:-) Komt allemaal wel goed denk ik...
Ja, het kaartje ligt er! Ik heb er zin in!!!!!! :bounce:

Als je een raar wijf ziet met pink haar - dat ben ik. Even hallo zeggen zou leuk zijn!
Perfect - want ik herken op zo'n feest waarschijnlijk weer niemand, wazig dat ik ben... O:)
2 Uberloeder: GOED van dat streng controleren, want vorige keer bij Armin op deze boot waren er TEVEEL mensen! Hoorde toen dat er ook illegale kaarten in omloop waren :-S

Verder heb ik er heeeeeeeel veel zin in en ik ben *blij* dat Armin niet afsluit, want ik moet werken de dag erna 8)

Tot vrijdag!
Oh en vorige keer was er ook veel gezeur bij de betaalautomaten van de parkeergarage; konden geen geld meer wisselen...

Verder allemaal komen hoor mensen, want het is het zeker waard!!!!!!!

Sorry Pascalle, I'll shut up :X :X :X

o:)
 
Uitspraak van **Merel** op donderdag 2 juni 2005 om 00:09:
2 Uberloeder: GOED van dat streng controleren, want vorige keer bij Armin op deze boot waren er TEVEEL mensen! Hoorde toen dat er ook illegale kaarten in omloop waren

Begrijp me niet verkeerd he.. het is niet zo dat ze bij de loopplank na nummer 1500 zeggen: “jij mag er niet in”
Als armada teveel kaarten verkoopt is dat hun zaak, die mensen met kaart kunnen gewoon naar binnen.. Alleen wordt er dan niet gevaren.
 
Uitspraak van **Merel** op donderdag 2 juni 2005 om 00:14:
Oh en vorige keer was er ook veel gezeur bij de betaalautomaten van de parkeergarage; konden geen geld meer wisselen...

zal je nu geen last van hebben want er wordt op het parkeerterrein geparkeerd en niet in de garage :)
vorige keer had ie ook niet gevaren! Ja 10 meter naar links verschoven! Maar dat noem ik niet varen. Hopelijk gaat ie nu wel varen
Iemand tips waar je de auto dichtbij kan zetten? Ik kom nl vanuit het zuiden en ben niet zo bekend in A'dam.

Alvast bedankt, gRoetjes
 
Uitspraak van RJ op donderdag 2 juni 2005 om 10:55:
Iemand tips waar je de auto dichtbij kan zetten? Ik kom nl vanuit het zuiden en ben niet zo bekend in A'dam.

Je kan op het parkeerterrein bij de PTA parkeren.

Gaat 7 euro kosten geloof ik.
 
Uitspraak van RJ op donderdag 2 juni 2005 om 10:55:
Iemand tips waar je de auto dichtbij kan zetten? Ik kom nl vanuit het zuiden en ben niet zo bekend in A'dam.

Dat is heel makkelijk. Gewoon Passanger Terminal Amsterdam (PTA) volgen. Als je daar aankomt dan staan mensen van de organisatie al klaar om je op 25 meter de parkeergarage in te begeleiden. Geen probleem met parkeren dus! Vergeet geen geld te bewaren voor je parkeerticket! Ongeveer 10 euro de afgelopen keer.
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 juni 2005 om 11:04:
Vergeet geen geld te bewaren voor je parkeerticket! Ongeveer 10 euro de afgelopen keer.

niet meer dus, ca. 7 euro, vooraf betalen bij een parkeerbegeleider (Y)
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 juni 2005 om 11:07:
niet meer dus, ca. 7 euro, vooraf betalen bij een parkeerbegeleider

Goed geregeld Uberloeder! Ik ben trots op je ;)
 
oh ja menschen :)

nieuwe line-up:

22.00-23.00 BRIAN

23.00-00.15 REMY

00.15-01.30 HARRY

01.30-03.30 ARMIN

03.30-05.00 PERRY
 
Oke dit is wel een betere time-table vind ik. Des te meer een reden om tot het eind te blijven. Want Perry is de man!
laatste aanpassing
 
Vond je Remy geen reden om te blijven? :o

barbaar :d

Remy (L)

Ach het is allemaal niet echt mijn ding.. :bloos: (alleen Remy)
Perry is zeker de moeite waard om te blijven! Geweldige set op Koninginnedag - had hem nooit eerder gehoord, maar nu zeker fan!

Ik heb er zin in!!! :bounce: :yes: :bounce:
 
Dat zeg ik niet Uberloeder, maar Perry is meer mijn stijl en zoals pickchick zegt: op koninginnedag in Leiden was hij super!
 
aha :)

Ach voor mij is het bijna allemaal onbekend, dus ik zie het wel (Y)

ik vind bijna alles wel leuk :)

Feestjes (L)

Maar ik duik denk ik wat eerder overboord (bikini mee b) )
want ik wil fris en froetie zijn voor FYM zaterdag :D
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 juni 2005 om 11:49:
want ik wil fris en froetie zijn voor FYM zaterdag

Hahaha dat wil ik wel zien dan. Ik denk dat je het kan vergelijken met een nieuwjaarsduik, want water is zo warm nog niet. Maar wel beetje slapjes hoor. Gewoon doorfeesten!
 
beetje slapjes? :o

ik vind het al heel wat dat ik die avond op de boot blijf..

zo leuk vind ik die muziek nie :/
Loeder - te zachtjes voor je? :D
 
ghehe nou niet persé.. ik hou niet zo van al die "geluidjes"..

kan het niet met woorden beschrijven, alleen 'nadoen' met geluid 8)
Haha - da hou ik je aan morgen - dus eerst hallo zeggen, en dan mag je geluidjes namaken! :D Volgens mij wordt dit een heel gezellige avond....
is het buitendek trouwens open morgenavond? Lekker even uitwaaien lijkt me wel wat, zeker als het een beetje een aangename temperatuur is
 
Wat bedoel je met het buitendek? De bovenkant van de boot? Nope die blijft gesloten. (altijd met dance)

Maar je kan wel rondom buiten lopen, bij de railing zeg maar.. Dus genoeg plek om een fris neusje te halen..
Passenger Terminal Amsterdam (PTA)
Naam Passenger Terminal Amsterdam (PTA)
Adres Oostelijke Handelskade 1
1019 BL Amsterdam
Route (vanaf A10) Ring A10 Noord - afrit s114 - richting Centrum - volg s114 tot Centrumring s100 - volg Centrumring s100 rechtsaf richting Centraal Station - volg P PTA
Openbaar vervoerverbinding
naar binnenstad buslijn 326 richting Centraal Station.
Openingstijden 07.00 - 01.00 uur,
uitrijden altijd mogelijk
Uurtarief € 1,50
Dagtarief € 14,50
Maximale inrijhoogte 2.10 meter
in sommige delen van de garage kan dit lager zijn.
Let op de borden.
Capaciteit 449 parkeerplaatsen
Informatie 020 419 16 89
 
Uitspraak van nout en patries op donderdag 2 juni 2005 om 17:13:
uitrijden altijd mogelijk
Uurtarief € 1,50
Dagtarief € 14,50
Maximale inrijhoogte 2.10 meter
in sommige delen van de garage kan dit lager zijn.
Let op de borden.
Capaciteit 449 parkeerplaatsen
Informatie 020 419 16 89

die parkeergarage wordt niet gebruikt dit keer.

We liggen op een mooie plek voor de tent bij de PTA. Het parkeerterrein dat daarvoor ligt zal worden gebruikt.
Mensen, nog 1 nachie ! Ik kan echt niet meer wachten! Dat wordt weer superrrrkicke! Tot morgen. Party on dudes
Heb er zin an!!!!
yes yes .... heb er zin aan.. Zeker beter Perry als laatste. Dit betekend wel 1,5 uur in plaats van 1 uur opwarmen :)
Ik heb nog een kaartje over voor de Armada Night Kick Off party....welke leuke meid wil er met me mee....? ;-)
Bedankt voor jullie reacties!

Tot vanavond!
Werkzaam bij Partyflock
mijn accu's zijn vol en mijn geheugen van mijn cam is leeg dus ik ben er klaar voor!!!
Leuk je weer te zien vanavond, Fransje!

Es een keer geen blauw truitje dit keer??? ;-) ;-) ;-)