Partyflock

Forumonderwerp · 764821

ik snap het echt niet, sommige mensen die gewoon niet werken die gaan gewoon echt ieder weekend uit en neej dan niet 1 x maar 2 x..

ik werk me gewoon kapot en kan dan maby 2x achter elkaar uit :/

ik vind dat echt altijd zo kut, dan gaat iedereen uit en dan zit jij met al juh vriende thuis omdat je blut bent.. hoe losse jullie dat op??
:gaap:

Ik werk ook niet (ben wel op zoek), maar heb gelukkig een heeeel lief vriendje 8-) (L)
20uur per week werken naast me studie en daarmee verdien ik genoeg om me eigen auto te rijden en 2x per week te gaan feesten :yes:

denk toch dat je óf harder moet werken óf ander werk moet zoeken ;p
zit toch gemiddelt wel op 3 feesten per weekend :D

en zit op school
zoek een beter betaalde bijbaantje!! of ga meer werken! 20 uur is zeker wel haalbaar per week!!(ik zit soms op 34 uur, dus die 20 kun je ook wel halen, die 34 uur is wel door heel het weekend te werken! en tussen die twee mooie dagen door lekker goed opstap om vervolgens zondag met je gare kop te werken!

Werkzaam bij Rage-Online
je hebt het gewoon in je of niet b)

ik kan niet meer werken.. en ut maakt niej uit hoe meer ik verdien, hoemeer zuh er af hale, dus het heeft bij wijze van spreke niet veel nut :(

hardcore smurfin, dat is klote voor je!!! :(

Ik ken het probleem, ik heb ook nooit geld!
Heb geen eens een bijbaantje, ben te druk met studie en met me vriendje. Gelukkig is mijn vriendje wel heel gul en zo kan ik "overleven". Maar dat geluk heeft niet iedereen natuurlijk.

Suc6 en sterkte ermee, het komt wel goed, als je klaar bent met je studie kan je elk weekend uit want dan heb je een baan met een dik salaris, omdat je gestudeerd hebt!;)

ik snap dat geld inhouden verhaal niet......

hoor je niet meer geld te krijgen als half wees?

ksnap ur zelf ook geen zak van en het lijkt me ook logischer als ik meer krijg O:) maar dat is jammer genoeg niet zo :( want ik baal dur echt van.. kheb ur toch zelf niej voor gekozen :(

ja ik snap het echt niet :no:

hoe kunnen ze dat nou ooit van je salaris aftrekken :vaag:
ik volg het ook niet eerlijk gezegd.......

wel klote natuurlijk