Partyflock
 
­ Nederland
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
Natuurlijk de bass :D en de vage sounds iemand nog iets ???
echt wel ...muziek om gewoon helemaal op los te gaan.........echt lekkah lekkah .. ruleert over alles :D vind ik dan ...... terror is te .... hardhouse style meestal iets te soft :S
Artiest C-Sar
Beukende bouncende bassen en snerpende sinten!
en spelen met de bass niet te vergeten :P
 
ALLES!!
das ook een goed antwoord
ok nu andere vraag .... noem de lekkerste nummers die je kent van alle hardcore die je kent ":D
hzm beetje dubbelzinnige vraag hehe :S
BASS die dwars door je kop beukt!!!!!!!!!!!!!!!
oke lekkerste nrs daar komen ze:
criminaly insane
eargazm
hold me now
uhmz ik ga er ff over denken!!!!
Artiest Sjeez
hardcore taking over
hardcore gansta's
neighbourhood crime
-x- terminate
nuclear hardcore
De muziek waar je kippenvel van krijgt gewoon!!
het faden van box naar box en natuurlijk de bassen
fingherzz-Noize Suppressor(deze roeleert zwaar)
no escape from my wrath.
Dark twins-Get this trough your head(exagon rmx)
moet zegguh jullie hebbeh wel smaak :D

hier nog een paar van mij :D:D:D::bounce

Masochist vs neophyte - hell no
Noize suppresor - mysteryland 00
Dj Promo - someone to hate
The blaster - war is coming
Nosferatu - the prayer
Angerfist - Loud & low
Kid morbid - hot chocholit milk
Menage 2 society - chronic disorder
Dj paul - rage
armageddon project - time bomb

enz enz :D download maar ff :D
Kid morb
fingerz noise suppresoor was ik vergeten :S
Het is niet te beschrijven wat ik mooi vind aan hardcore, als ik gewoon een feest binnenloop en ze draaien onwies, dan gaat me lichaam gewoon zelf vage paringsdansrituelen vertonen :D
jij bij mij ook gauzy hehe zo n lekker gevoel :D.......maar heb je dat ook zonder DRUGS????
ik wel hardcore zit in mn bloed en wil der niet meer uit gvd zit er al zo lang mee opgescheept :S:P:)
ow dan heb ik ook ff een vraag aan jullie:
ik had een cd waar een nr op stond maar die cd ben ik kwijt en ik vond dat zo'n vaag nr ik wil m graag nog eens horen of iets:
het nr begint met een vage mannen stem die vraagt aan een vrouw of ze god is en zij zegt dat ze slechts een boodschapper is ofzo!!
iemand enig idee!
ik weet t namelijk eg nie!
eh.....zeg ff melodie erbij...of de tekst wat ie echt zegt in engles ??
ja is een behoorlijk oude cd jah!
uhm en opeens schreeuwt dat vrouwtje van the battle has begon ofzo ik weet t eg nie meer maar t enige wat ik wel weet is dat ik t een heel vaag mooi nr vond!
Battle has begun!!! is dat geloof ik SHE!!
eg waar joh?!
ik heb t namelijk wel vaker aan vrienden van me gevraagd maar die wisten t nie!
hzm kan em me nu weer beetje herinneren maarz weet niet van welke dj :S:D... maarz download een paar van de nummers die ik hierboven neergezet heb :S hehe ben je alles weer vergeten :D:D:D:D:D:D
Mooi aan hardcore? (aannemend op basis van de rest van de antwoorden dat we het over de gabber variant hebben:p) > De hoeveelheid energie die er per tijdseenheid in gecomprimeerd zit, het heerlijk door kunnen stampen op die up-tempo dingen...... ff lekker voluit kunnen gaan... DAT dus. ;)
Volgens mij staat dat nummer van jou op megarave 2000 She en is dat nummer van Dj Paul & Distortion.
Maar ik kan nu ook in de war zijn met een andere battle has just begun
minimaal skabber :D hehe hardcore ruleert gewoon zwaar
denk het wel scorpion want die ken ik ook is volgens mij niet wij she bedoelt .....
en dat nummer van Endymion. Heet die niet zo?
ja nah ik kijk wel even maar heb goeie herinneringen aan dat nr dus wilde m graag nog wel hebben!
en ja er zijn heel veel goeie nr's maar de gene met goeie herrineringen onthou je toch sneller he!
hzm ff nadenken .... ja kan kloppen ja ....wel samen met iemand als ik me niet vergis

endymion - it s al music :D dies ook lekker lekker lekkah
inderdaad it's all music is zeker bruut, maar ja ik vind allee nummers van Endymion kick ass.

Ohw ja ik ben vergeten over yet van Masochist en Neophyte er bij te zetten
ja dies ook lekker ...heheh een gozer met smaak :D maarz bijna alles van maso en neo is wel lekker ......maar impulse factory vs mad dog :D hzm das ook niet verkeerd .....maar wel alles oppitchen anders work boos :P
jaaaaaa die is ook zekah vet scorp:d
gvd zo zie je maar weer dat hardcore echt zwaar super is :D ok ff nog wat verder in op de hardcore .......wat is de lekkerste bass die je ooit in een hardcore nummertje heb gehoord....

ik kies dan voor of the blaster

of danny masseling :S of ..... hzm zijn erzoveel eigenlijk maar wat is julliie FAVO BASSSSSSSS?
vage en duistere harde bass is de beste bass maar moe ff denken uit welk nr ik er 1 ga zeggen!
vage bass hehe lekkere duister snap wat je bedoelt ...... maar noem er eens 1?
tsja nu ben ik dus heel hardaan t nadenken wat voor mij nu echt de ultieme duistere bass is!!!geduld ik ben ook maar een blondje hoor:)
:) hahaha sorry k heb geduld :D ken je the blaster?
1: vette zagende juno's
2: overgainde kicks
3: een 909 hihat (luister naar BUZZ FUZZ platen)

alleen de ouwe hardcore gaat er bij nog in...
THIS BEAT IS REAL HARDCORE NO TRICKS!
oew ik weet nog wel even een goeie ouwe:
braincracking en it's alright!!:d die bass volgt nog ik ben ff aan t zoeken!!:d
ik vind de bass in de nummers van Ophidian wel vet.
laten we zeggen t stukje bass uit b4 your eyes van endymion en evil activities maar dan zonder vrolijk deuntje erachter en dan ook zonder vrolijk deuntje de uitbroken rules van nos en endym.
Danst lekker
Djkali>> Ik ben al ruim een jaar clean :D

En met drugs worden me feesthuppelbewegingen alleen maar versterkt, mensen die mij hebben zien rondstuiteren kunnen dat wel bevestigen (dit heb ik trouwens alleen met smart en GHB, op xtc heb ik nooit kunnen dansen)
Ik geil helemaal op die ouwe Hellraiser/Cenobite nummers!

WEEEEEEE WILL TEAAAAR YOUR SOUL APART! RAMRAMRAMRAMRAM!

SHOOT THAT MOTHERFUCK, MOTHERFUCK, SHOOT THAT MOTHERFUCK!

*plasinbroek*


Oeeeeee, en maar hopen dat ze zaterdag in Münster ook zo draaien :D
gisteren Fuck Martine weer gehoord

oE oE whehehehehe :D
Die heb ik nog op plaat hier liggen! Sum, kom ff gezellie langs in Delden :D
eej gauzy die we will tear you soul apart ken ik niet van wies die ?? enneh beter dat je clean bent :D maar ik zei dat omdat heel veel gasteh de muziek alleen echt vet vindeh als ze een p tje ofzo ophebben ... maar geloof dat je 100% hard to da cor bent :D:D: and eh........stay hard to da core !!!