Partyflock

Forumonderwerp · 764363
Partypeople,

Het zal jullie allemaal niet ontgaan zijn dat de muziekstijl JUMP :respect: NL aan het veroveren is.. Het zal jullie tevens ook niet ontgaan zijn dat Q-dance voorzichtig steeds meer de muziekstijl JUMP in hun feesten gepland heeft. XQ Live & Labels was het label van Da Boy Tommy en Da Rick aanwezig (jumper records) en met Qrimetime was de postbanklounge het toneel van deze stijl. Met In Qontrol waren Ruthless (i.p.v Greg C) en Darkraver de jumpdj's.
Maar met als klap op de vuurpijl heeft Q-dance besloten om met Defqon 1 zelfs een complete area (ook nog open air) toe te kennen aan deze stijl..:D

Zou Q-Dance hier het publiek mee willen aantrekken om zo misschien in oktbober een X-Qlusive JUMP te organiseren?
laatste aanpassing
Artiest Thozaa
Jump vind k echt een lkkr begin van een feesie maar de hele avond hoeft van mij niet:no:
Jump is leuk!

Jump is leuker als de nieuwe hardcore!

Jump is leuk!
jump is blij...echt iets voor stuif komen dus ook alleen maar kinders opaf!
jump is k*t :kost:

nee, sorry voor mij geen jump. Maar als andere dat wel willen, dan zal ik ze niet tegenhouden..
jump is blij...echt iets voor stuif komen dus ook alleen maar kinders opaf!

Juist niet, die vinden het muziek voor qlupkutten...

XQ 'early' hardstyle zou het moeten worden.
Enige kans dat ik nog naar een hs feestje ga...
XQ early hardstyle lijkt me ook wel wat ja..:yes:

'98 - '02

Derb / Zenith / Isaac / Dana / Pavo / Technoboy / Luna / Pila /

Maar dan krijg je meestal wel standaard line-ups..;)
laatste aanpassing
jumpstar records

Jumpstar is een bookingskantoor van o.a. Punisher, genius, Tony, Bountyhunter etc.

Jumperrecords is het label van beide belgische heren ;p

ik ben persoonlijk absoluut vóór een XQ Jump :

Black Box :
Greg C
Furax
Ruthless
Lobotommy Inc Live
Bam Bam
Chicago Zone
HS
Dark E

Postbank Loung Jump & Oldschool :
Marcky
Tristan & Neostar
Bountyhunter
Mark V & Poogie Bear
Da Tekno Warriors
Franky Jones
Vince

:kwijl:
laatste aanpassing
Zeker Hardstyler-83 :kwijl:, die line-up van jou is beter..;)

Ik heb het verandert (jumperrecords)...:P
laatste aanpassing
waarom komen jullie dan ammel is nie n keertje kijken bij the site elke zaterdag dark-e and Marcky
Al geweest **loontje**, zeker een goede tent, vandaar dat ik ze ook in mijn line-up noem..;)
Jump is niet mijn smaak:)
I :lief: jump

ben blij dat ik in '98, '99 en 2000 van het jumper label wat cd's heb gekocht. Vette klappers staan daarop 8)

Zijn nu weer helemaal hot, terwijl de nummertjes toch zo'n 6 jaar oud zijn.
Jump :bounce: vooral seb b en greg c hebben lekkere plaatjes

Artiest {SHOWLIST artist 17148, 32373}
ik mis Lethal MG :yes:

hele avond jump is mij trouwens iets teveel van het goede, paar uurtjes is wel leuk maar dan heb ik het ook wel weer gehad :9
idd Jochen
zekers te weten dat het klappers zijn
die van '98, '99 en 2000
en ik geloof dat ze idd nu het hots zijn
Artiest {SHOWLIST artist 45171, 39934}
ik vind jump na een tijdje eentonig worden, steeds dezelfde soort droge kicks enzo..
^ Ik vind juist de hardcore van de laatste 4 jaar allemaal op elkaar lijken...
Ik vind Jump helemaal geweldig:yes:
Dus kom maar op met een X-Qlusive JUMP..:D ;)
Gewoon beginnen met techno en retro dan doorstouwen naar de snoeiharde tekclub! Wat nou eentonig? :o

Q-dance zal ook voorzichtig zijn met Jump, net als B2S dat deed op Decibel, dus verwacht een niet al te grote area.

Volgens mij vindt Timmy Jump wel relaxt by the way :D ;)
like too jump style :yes:

Postbank Loung Jump & Oldschool :
Marcky
Tristan & Neostar
Bountyhunter
Mark V & Poogie Bear
Da Tekno Warriors
Franky Jones
Vince

(Y)
ben hier een fel tegenstander van :[
dat zou betekenen dat er geenéén hardstyle concept van Q-dance meer over zou zijn.

Laat ze dan in godsnaam maar een apart concept bedenken voor Jump. Jump is leuk voor in het begin, maar niet een hele avond :no:

Ik wacht nog steeds op een XQ Technoboy :bounce:
Jump is leuk voor in het begin, maar niet een hele avond :nee:

idd!!
Wel grappig voor op het begin idd half uurtje:D
jump is k*t :kost:

nee, sorry voor mij geen jump. Maar als andere dat wel willen, dan zal ik ze niet tegenhouden..

Zo denk ik ook erover, XQ is zo ongeveer nog het enige puur hardstyle feest wat er is. Ook al draaide pavo een beetje oldscool maar dat boeit niet...

Als jump zo populair zou zijn dan kan Q-dance er ook wel een nieuw feest voor geven. Maar denk dat er weinigen zijn die voor een hele avond jump gaan...

XQ 'early' hardstyle zou het moeten worden.
Enige kans dat ik nog naar een hs feestje ga...

Dat is dus een beter plan. :)Hier wordt het dus echt wel een keer tijd voor he...En dan afsluiten met een battle tussen pavo en dana
laatste aanpassing
Jumpfeesten op kleinere schaal zijn schitterend. Gewoon lekker intiem houden.

En ik vind dat Q-dance met hun poten van jump af moeten blijven, hardstyle is grotendeels Nederlands en dat mogen ze van mij op alle mogelijke manieren uitzuigen.
laatste aanpassing

En ik vind dat Q-dance met hun poten van jump af moeten blijven, hardstyle is grotendeels Nederlands en dat mogen ze van mij op alle mogelijke manieren uitzuigen.

Betekent dit ook dat andere kleinere organisaties in Nederland dit niet moeten proberen?
Geef mij maar weer een XQ-Italy!!
Activator :kwijl:
Jumpfeesten op kleinere schaal zijn schitterend

_O_
Jump :no: Waarom zou je in godsnaam een slap aftreksel van hardstyle en oldschool zo ophemelen en zelfs een QX gunnen! :|
Jump is leuk voor een uurtje, net zoals dat hardtrance een tijdje terug een lekkere opwarmer was voor een hardstyle party! (Y)

ik vind jump na een tijdje eentonig worden, steeds dezelfde soort droge kicks enzo..

Over de spijker op de kop slaan gesproken! :yes:
laatste aanpassing
maar dan krijg je weer van die standaard line-ups

Lang leve de standaard line ups!!!!!! ;)

Gegarandeerde feestavond is op zijn tijd ook niet verkeerd namelijk!

Sluit me overigens aan bij bass-V

XQ Technoboy!!!!! :yes:
laatste aanpassing

Zou wel vet zijn opzich hoor. Of ik er naartoe zou gaan weet ik niet. Kunt net zo goed naar een goeie discotheek in Belgie gaan.

Jump moet compleet gescheiden van Fardstyle vind ik. Helaas zie je op een groot deel van de nieuwe Jump Cd's zoals explosive car tuning aan het eind toch veel Fardstyle.
De mensen die Jump eentonig vinden en saai tja ieder zijn mening.
Ik ben een groots fan van Jump north french techno en laat het maar lekker hier blijven en niet helemaal Nederland inrukken wat al is gebeurd helaas.
Voor merendeel van de mensen maakt een dikke Jump beat een setje al oke maar juist de vage sounds maken het genieten geblazen.
Daarom ben ik altijd blij dat veel het toch maar niets vinden. Laat het lekker "underground"zoals wij makers van Vaagstyle http://www.soundclick.com/bands/7/oskwammusic.htm. Dit is genieten :vaag:
Jump :no: Waarom zou je in godsnaam een slap aftreksel van hardstyle en oldschool zo ophemelen en zelfs een QX gunnen! :|

Sorry, maar ik denk toch wel dat Jump ouder is als hardstyle, dus wat jij nu allemaal zit te beweren klopt voor geen meter.

Om even voorbeeld te geven Molz hoe lang denk je dat onze helden als Tekno Warriors Poogie bear al leven.
Jump werd anders in nederland als stijl pas geintroduceerd op hardbass in 2003 door dj paul! :)
Zover ik weet in ieder geval!
En anders stel ik mijn stelling bij tot: Jump is een onderontwikkelde en achtergebleven stroming die het bij lange na niet weet te halen bij zijn grote volgroeide hardstylebroer! 8)

Trouwens...de nieuwe generatie Jump is er trouwens wel gewoon een aftreksel van!
laatste aanpassing

Jump onderontwikkeld en achtergebleven... pfff...
Toen de huidige hardstyle generatie nog stond te hakken of 'hakkuh for kids' was de jump al ontwikkeld tot de style in Belgie.
Bonzaaaaaiiii
Heb het toch niet over toen, maar over nu! ;)
Kan zijn dat het toen een volgroeide stijl is, maar nu vind ik jump bij lange na niet zo gevarieerd als hardstyle! Omdat het nu "nieuw" is omdat het zo gehypt word vinden mensen het wel vernieuwend en vet! Maar eigenlijk is het continu hetzelfde riedeltje en diezelfde bassline....
Kom btw niet aan dat ik niet goed luister naar de stijl, want ik sta open voor alle stromingen in de dancescene....maar jump schiet gewoon tekort (op enkele leuke producties na)...
Jump werd anders in nederland als stijl pas geintroduceerd op hardbass in 2003 door dj paul!

Zover ik weet was dat sowieso Darkraver (op Mysteryland '98) dus praat alsjeblieft geen poep. FartstyleQneus (n)

Bonzaiiiiii idd! :respect:

Nogmaals:
voor je respectloos geblaat! (n)
:gaap: Heel stijlvolle reactie mister Nico! ;)

Weet anders nog goed dat b2s het aankondigde dat paul de stijl hier zou introduceren!

Respectloos geblaat?! Omdat ik Jump tekort vind schieten ten opzichte van hardcore, hardstyle, techno, groove en zal ik nog ff doorgaan? :)
haha...
Molz, ik hoop niet dat jij auto mag rijden want met de kortzichtigheid die je hier laat zien zou je een gevaar op de weg zijn.

Ik bedoel, jump minder gevarieerd als hardstyle, dat zijn toch wel de uitspraken die boekdelend spreken. Dat je er niet van houdt, ok, maar kom niet met die onzin aanzetten alsjeblieft.

// kijk eens wanneer de eerste Tekno Warriors release was, waar je eerder genoemde Paul achter zit ;)
laatste aanpassing
Ooohw god, ik kom hier midden in een jumpstyle fanclub terecht! :cry:
Mijn oprechte excuses! :yes:

En over smaak valt niet te twisten.....echter blijf ik erbij dat ik het vet eentonig vind op enkele uitzonderingen na! Je kunt me kortzichtig noemen maar weet van mezelf dat dat niet het geval is, aangezien ik me op vele stijlen kan vermaken, maar jumpstyle trek ik niet langer dan een uur omdat het dan gewoon hetzelfde begint te klinken! :)

Die release van tekno warriors is lang geleden ja...maar wanneer de eerste platen die de naam jump mogen dragen uitgebracht zijn weet ik niet precies! Dat geef ik ook toe....ik weet alleen wanneer jump (volgens b2s toendertijd) geintroduceerd werd in Nederland, uiteraard bestaat de stijl dan langer, zoals bij elke stijl die op een gegeven moment geintroduceerd word in een land!
laatste aanpassing
Dat hoeft je nog niet te weerhouden om te reageren...
het weerhoud me ook niet... ;p
jumpstyle fanclub

Vooral jump en style in 1 woord stoppen :X

Dat doe je maar met dat gezaag van dj micheal ofzo met zijn wannebe jump :)