Partyflock

Forumonderwerp · 763788
naast heeeeeeeel veeeeeeeel vette nummers zijn dr helaas ook slechte hc nummers, wat is jouwn top 10 slechtste hvc nummers??
laatste aanpassing

1. Catscan & Promo - stampgevaar
2. Void settler - proceed mannualy :jaja: (idd een de meest verotte nummer ooit ja)
3. Tommyknocker - Clockwork
4. Endymion - Pussy motherfuckers
5. DJ Paul - die motherfucker
6. Evil activities - dedicated
7. Promo % catscan - Toch welleuk
8. The playah - weird shit
9. Tieum - Bitch sexuality
10. D-spirit - the spirit

En ow, wat zal ik nu veel reacties krijgen, maar het spijt ik kan deze nummer gewoon echt niet uitstaan!!!!!!!!

Trouwens ff over Chronic Disorder nog: Dat kan idd echt niet in je top 10 voor komen hoor, dat snal ik ook niet helemaal, tis gewoon een klapper, en er is weinig irritants in dat nummer te vinden lijkt me...zeker geen 10 waardige plek iig, al zou je 'm niet leuk vinden ;)

en die kick die gejat zo zijn: idd lekker boeiend :gaap:

sorry hoor sanderovic, ik vind t n btje ver gaan. dat jij houd van voorgekauwde hardcore die je vertelt wanneer je los moet gaan en wanneer je mee moet schreeuwen moet je helemaal zelf weten, maar dat gezeik op muziek waar btje meer aandacht aan wordt besteedt dan gemiddeld...:/

Void settler - proceed mannualy, (idd een de meest verotte nummer ooit ja)

Ten eerste vind ik het wel normaal als je even zegt waarom ze erin staan. Dit nummer is echt briljant opgebouwd. er zit zoveel sfeer in dat nummer. Er worden lekker diverse geluiden gebruikt. Heerlijk geordende chaos.

Tieum - Bitch sexuality

Hier zit wel een leuk sample in. En voor mij maakt originaliteit toch wel wat uit. Als je een sample of kick al vaak hoort in andere nummers is het niet vernieuwend meer. Het vormt dus geen toevoeging meer aan het bestaande. Lekker veel effectjes en leuke bliepjes etc maken dit een zeer gelikt nummer.

Of het nu gejat is of niet, chronic disorders is erg saai om te horen. de hele tijd maar weer die kick achter elkaar door. dat irritante "hhiihhaahihihahha" oid dan die kick die zo eentoning doorloopt. Het zit echt niet leuk in elkaar. het heeft wel een constant tempo zodat je er op kunt losgaan op feesten.

die nummers van D-spirit en Tha Playah zou ik persoonlijk ook niet in mijn top tien zetten, maar dat is meer smaak dan dat ze echt slecht of goed zijn.
laatste aanpassing

chronic disorder hoor je over 10 jaar nog

wow ik sla steil achterover, wat een sterk argument.:yes: denk trouwens dat het niet eens zo zal zijn maarja. het is slap om een onzekerheid van de toekomst als (schijnbaar)feit te gebruiken.
Daarnaast is het niet zo dat als iets populair is dat het ook echt goed is. Vaak is de meerderheid van muziekluisteraars meelopers naar mijn idee. als een paar mensen een nummer leuk vinden, doet de meerderheid dit, ergo: het nummer wordt een hit bij het overgrote deel.

in mijn top 10:

meeste nummers met hans teeuwen erin zijn niet erg vernieuwend meer.
fuck tiesto, harde tepels, ik haat trance(belachelijke zwartmakerij, weinig respectvol)
unleash the beast(trage, simpele synth/melodielijn, irritant monotone kick, tekst gaat helemaal nergens over)
de tegenwoordige angerfist producties zit ook niet erg veel diepgang meer in.
en tot slot: als je het al onder hardcore vindt vallen: komt ie dan he. hele tijd zegt die kerel dat irritante zinnetje, geen spannende percussie, geen virtuose melodielijn. egt hier zit totaal niks in!!!
laatste aanpassing
Hmm eens ff denke:

Project Omeaga - Prednison Attack
Promo & Catscan - Tochwelleuk
hakkuhbar - gabbertje
De Mosselman - mossels
Technohead - Badada-nana
Rob Gee - Nana Fuck Osama
Rob Gee - Ecstacy you got what i need
Party Animals - We like to party
Nosferatu - Karma
DJ Paul - One day we'll kill m all

En nog wat meer :p
De kick die angerfist `gejat` heb komt van de BZRK plaat king of pain. het nrtje waar de kick erg verdacht veel op lijkt= cheating bitch

Die kick zit onder andere ook in Vicious Circle (van Promo & X-Ess), Driven by Instinct, What the fuck, en Guns & Ammo (ook samen met X-Ess)

Ok onderbouwing van "Proceed manually"
Die kick, snoei en snoei hard, maar verder nergens een synth ofzo te bekennen, wat iets op zwepend heeft..
Alleen maar zo'n vage sfeerloze grauwe rauwe vage tyfusbende, totaal geen gezelligehid, geen tempo. En alleen maar lelijke samples die klinken alsof ze op 8 bit gemaakt zijn ofzo, de vocals klinken wat helderder..
Sorry dit soort muziek klinkt in mijn ogen gewoon nergens naar, dit is geen hardcore. Hier krijg je niet zoiets van van laten we hier eens een potje op gaan hakkuh. En dan hebben de betere "partycore" nummer als "dione -born to raise hell" bijvoorbeeld wél!
Dat is gewoon waar hardcore voor staat vind ik.
Ik weet niet wat dit voor moet stellen, en snap ook echt niet wat jullie hier nou weer goed aan vinden.
Het verschil zou misschien zijn, dat ik van hardcore hou om het feesten, en dat ik ook tijdens het luisteren achter mijn computer met diezelfde kijk erop naar luister, misschien meer de oude gabbergedachte ofzo, hoewel ik nog maar 20 ben...voel me toch zowiezo niet helemaal thuis in deze generatie, ik denk dat ik beter deze leeftijd rond 1997 ofzo kon hebben. :jaja:

Vandaar dat ik dit kut vind!

Bitch sexuality, laat ik daar heel snel mijn mond over gaan houden, want dat is echt niet normaal zo kut:P
Als ik dan frenchcore wil horen(als het dat al is??:s), die mij dan maar radium of speedfreak ofzo, maar Tieum, alsjeblieft zeg!!!

Dat was dan de onderbouwing waar u om gevraagd had.. :)

Maar, het is buiten alles om gewoon puur mijn mening hoor.
laatste aanpassing
Artiest Darkage
Bitch Sexuality staat bij mij toch echt in het hokje "Hardcore".. ;p
misschien meer de oude gabbergedacht ofzo, hoewel ik nog maar 20 ben...voel me toch zowiezo niet helemaal thuis in deze generatie, ik denk dat ik beter dezeleeftijd rond 1997 ofzo kon hebben

Ben t helemaal met je eens (Y) dat gevoel heb ik ook :yes: :)

En daar zit je dan in 2005:P
Tsja ik probeer dr maar t beste van te maken :P
misschien meer de oude gabbergedacht ofzo, hoewel ik nog maar 20 ben...voel me toch zowiezo niet helemaal thuis in deze generatie, ik denk dat ik beter dezeleeftijd rond 1997 ofzo kon hebben

Ben t helemaal met je eens dat gevoel heb ik ook

Ben dan bijna 23, maar ik heb datzelfde gevoel, had ik eerder kunnen beginnen met platen verzamelen en dan ook meer 'klassiekers' kunnen hebben voor de normale verkoopprijs :p

Artiest Balbasaur
Volgens mij ben ik weer 1 van de weinigen die blij is dat hij nu ''pas'' 18 is B)

hahahahaha slim bekeken:P
Ik hoor gewoon niet thuis in deze tijd vind ik...ben dan wel 18 jaar maar ben meer van de ouwe tijd zeg maar ;)

daar hebben ze de tijdmachine voor uitgevonden he

Was t maar zo'n feest idd:P
Zat ik nou ergens rond 1990 dan had ik alles vanaf t begin mee kenne maken :p

Het verschil zou misschien zijn, dat ik van hardcore hou om het feesten, en dat ik ook tijdens het luisteren achter mijn computer met diezelfde kijk erop naar luister

OK ik denk dat het ook daarin zit, een objectieve mening over muziek bestaat eigenlijk ook niet.
maar ik luister niet naar muziek om er maar op te kunnen feesten. Dan kom je idd bij de 'partycore' uit. wat ik meestal te simpel en eentonig vind, hoewel ik daar op een party niet over ga lopen zeuren.
mag ik dan vragen wat je tegen stampgevaar, pussy motherfuckers en dedicated bijvoorbeeld hebt?
lijken me toch ook wel nummers uit diezelfde categorie....

mag ik dan vragen wat je tegen stampgevaar, pussy motherfuckers en dedicated bijvoorbeeld hebt?
lijken me toch ook wel nummers uit diezelfde categorie....

Ik vind bij lange na niet elk partycore nummer leuk dus hé, ik ben toch zeker wel kritisch.
Dat soort nummers vind ik afgrijselijk..
Dedicated is dan opok weer niet afgrijselijk hoor, maar ik vind t helemaal niks.

Ik hou meer van, van die echte knallers, voorbeeldjes: Oude promo files, tommyknocker (en dan vooral platen als fuck this track up en battle with the mind), Mad E Fact, G-town madness, Dione/E-Noid, The viper etc. Wel het betere werk dus.
Vind vaak de nieuwe partycore ook maar bout:P
Dat ik van "partycore"(als je het beestje dan maar een naampje moet geven, want vind ook echt heel veel partycore zo kut als t maar zijn kan) hou wil nog lang niet zeggen, dat ik niet kritisch ben hé ;)
T moet me gewoon aanspreken..
T liefst heb ik de cenobite sound. :jaja:
Hoge tonen/raggende melodieen en een snelle/harde kick!
laatste aanpassing

Werkzaam bij Partyflock
Natuurlijk is er veel gejat in hardcore nummers,maar ik hou van nummers met samples uit films die niemand kent en hip hop die niet in t rijtje Eminem,Snoop of 50 cent staat...
Ik wil gewoon nummers horen die origineel zijn en niet een of andere Run DMC bootleg...
Ik heb niks tegen het jatten van samples maar wees ook daar origineel in...zo gebruikte Hamunaptra voor K7-4 manga samples,nou dat is tenminste vet...

Enne sorry hoor Ronnie...maar Proceed Manually is gewoon een van de beste industrial hardcore platen...

Jij bekijkt het gewoon als producer, zoals de meeste producers dat doen! :d
T liefst heb ik de cenobite sound.
Hoge tonen/raggende melodieen en een snelle/harde kick!

En Ruffneck B)

Enne sorry hoor Ronnie...maar Proceed Manually is gewoon een van de beste industrial hardcore platen...

Ken wel wezuuhhhh, maar ik vind t helemaal niks, maar ik vind industrial hardcore nou eenmaal, zwaar klote zoals je weet;)

En Ruffneck opckers!!!!!!!

20.000 hardcore members :bounce:
Tubthumping van Alkoolic Row is zonder twijfel de slechtse hardcoreplaat ooit gemaakt :yes:

en de meeste nummers op Thunderdome 20 horen ook bij dit topic :yes:

Cenobyte :respect: das idd vette shit!

Enne Ronnie I know...doe maar Tommyknocker he :P
Tubthumping van Alkoolic Row is zonder twijfel de slechtse hardcoreplaat ooit gemaakt

en de meeste nummers op Thunderdome 20 horen ook bij dit topic

TD 20 is idd heel slecht...1 van de slechtste Thunderdome cd's :yes:

Echt een hele erge kut thunderdome is dat ja :s
Die daarvoor (19) daarintegen is dan weer de beste ooit!! :lief:

Enne Ronnie I know...doe maar Tommyknocker he :P

Idd, maar hij word ook al minder vind ik persoonlijk...doe maar dione :9
Noem me slechts 1 goed nummer..............
TD 20 is idd heel slecht...1 van de slechtste Thunderdome cd's

95% zijn gewoon irritante kutnummers.
Zelfs die twee 'knallers' van Neophyte (No Worries en Army Of Hardcore)- verschrikkelijk

Op die paar nummers van Masochist na, en Simbiosis van DJ Sim, is de rest troep.

Hardcore op zijn dieptepunt :yes:

Noem me slechts 1 goed nummer..............

Beyonder - The Wish
Dj Sim - Simbiosis
Pilldriver - Apocalypse Never
Sound Enhancers - Come And Test Me
Masochist - No Newstyle
Psylocke - Walls Of Mystery
Soul Assasin - Final Confrontation
Darrien Kelly - The People Want More
Promo - Underground Sound

Dat zijn de beste nummers van de cd...de rest is troep :s
Toevoeging aan het rijtje van thd 20:

Delirium - Straight from Bolivia
Men of Steel - Pain (niet slecht voor beide producers)
Da T-MC - We're Back (Dennis M remix)
Boombastic - Everlasting (niet echt helemaal mijn stijl maar kwalitatief toch niet verkeerd)
Underground Warriors - Digital Manipulation (zeker na de break!)
E-Rick & Tactic - Meet her at the thunderdome (een van hun weinige goede tracks)
3 Steps Ahead - Fuk the police (is gewoon mooi)

maar de rest...

Ik luister uberhaupt niks na 97 ;) en ga sowiezo niet naar feesten met muziek na 97 ;)

en de meeste nummers op Thunderdome 20 horen ook bij dit topic

Gaat je mond spoelen :| Hoe durf je TD 20 bij een lijst erbij te doen waar alleen nieuwe hc ala Unleash the beast,Stardom en nog HEEL wat tievus troep bijhoren. TD 20 was misschien een slechte TD maar SLECHTSTE hc ooit?! Ga weg man ok Army of Hardcore,No Worries,Thubthumping etc. maar er is zoveel troep laatste tijd uitgekomen daarbij is Thubthumping nog master bij :[

Die daarvoor (19) daarintegen is dan weer de beste ooit!!

Njet :[ 16 is beste met 19 als opvolger (L) ;)

Gheheh ik heb iets losgemaakt met die opmerking geloof ik! :d

Thunderdome 16, vind ik eerlijk gezegd een beetje tegenvallen, cd 2 is wel heel erg vet (of was t nou toch cd 1?:P) ,maar mijn beste 2 zijn:

1. Thunderdome 19
2. Thunderdome 17

:lief:

als er 1 thunderdome de beste is dan is t wel thunderdome 4!:P

nee joh 15 heerst uitermate..... en die megamix die erop staat die heb ik echt vaaaaaak gedraaid echt stoer gewoon

slechtste nummers zijn al die dingen die wel graag hardcore genoemd willen worden maar nog niet eens in de buurt komen van een beetje langzame zachte club muziek, danger hardcore team enzo... hoe verzin je het
laatste aanpassing
Ik vond (en vind nog steeds) thunderdome 20 helemaal niet zo slecht. Ik vind 11 (sjezus wat is dat een kut-cd zeg, gewoon een happy hardcore cd) 16 en 19 en alles wat na thunderdome 2001 grey uit is gekomen bagger. Maar het heeft allemaal met smaak te maken.
Boombastic - Everlasting

Ik vind hem best gaaf, maar nee dan luister ik liever Neon - Voices.

td 11 is idd KUT

maar wat echt een kut cd is, das moh attack in spain.:)
OMFG, gigantisch oud en kut:D

offeh, triest geval - harde tepels
Gaat je mond spoelen :| Hoe durf je TD 20 bij een lijst erbij te doen waar alleen nieuwe hc

ik heb een probleem met 'zelf gezongen' nummers. Heb geen probleem met sampletjes gebruiken, maar als die artiesten zelf hun samples maken of zingen, dan is dat de grens van commercie. En geloof me, er zijn een klauwvol nummers die zo zijn, en zelf de nummers van buzz fuzz prophet enz horen nie bij hun beste werk :yes:
maar dan, ik heb ook altijd een stronthekel aan 'Flesh Is The Fever' gehad, weer omdat het zijn eigen stem is volgens mij. Dus trek je nix van op hoor want mijn opinie zal wel 'apart' zijn te vergelijken met de gemiddelde normale mens O:)
laatste aanpassing
slechtste hardcore nummers? euhhh weet ik niet..ken niet zoveel slechte hardcore :d luister nog steeds hardcore uit de goeie tijd :p

1: Dj paul-pogo action
2: outblast&korsakoff-unleash the beast
3: neophyte-muil houwe
4: Korsakoff-stardome
5: angerfist-raise your fist
6: the prophet-the breaks
7: dj paul-your wanna battle
8: dj paul-welcome to hardcore hell
9: dj paul-hardcore hooligan
10:marshall masters-stereo murder

Dat zijn zeker mijn 10 slechste nummers.

Haha Flesh is the fever vind ik dan idd weer :K :K :K ;)

Trouwens TD11 vond ik best wel te doen hoor :) Zal wel aan mij liggen maar vond 12 ook wel :K Dat happy gehalte vond ik juist niet tegenvallen maar goed smaak verschilt nou eenmaal ;) Ik bedoel ik verracht alle hc na 97/98 bijna op die paar nummers die wel ok zijn daar gelaten ;)

Overigens geen disrespect naar Ron ;) Psycho Forze heeft nog nooit slechte nummers gemaakt toch ;)
vind dat angerfist gedoe geen hardcore :no: