Partyflock

Forumonderwerp · 763022

oke,tegenwoordig zie ik die luitjes allemaal anders hakkuh.Saai en ze slaan gewoon een bas over,daar wordt je niet moe meer van,toch.Vroeger was het gewoon omhoog met die benen,niks huppelen.Je haalt de oude gabbers er zo uit op feestjes. eens of oneens?
Dan mijn mening nog ff voor ik ga slapen

Pogo is voor mensen die zich niet met expressionistische bewegingen op de maat van de housemuziek (hakkuh) kunnen uiten en hierdoor uit frustratie een alternatief hebben uitgevonden. Uit jaloersheid beginnen ze ongeconroleerd en agressief tegen mekaar op springen om te laten zien dat ze in ieder geval meer kunnen als aan de kant staan. Over het algemeen genomen hebben deze mensen last van onzekerheid en vertrouwen in hun eigen kunnen. Als ze dit beseffen is er nog hoop. Oefening baart kunst. Alles is te leren is als je er maar vertrouwen in hebt en iets meer uit je schulp kruipt.

Nou mensen, mooier kan ik het niet zeggen

Welterusten

Die is eniaal :respect:

Pogo is duidelijk kut ja.
Maar ouderwets hakkuh zie je inderdaat ( bijna ) niet meer.
:(

Ik gabber er ook nog lekker op los en inderdaat , iedereen kijk je aan van , huh wat doe jij.
maar da ken mij niks rotten , weet zekker dat iedereen weer ouderwets gaat hakkuh.
Artiest {SHOWLIST artist 27290, 1868}
Pogo is voor mensen die zich niet met expressionistische bewegingen op de maat van de housemuziek (hakkuh) kunnen uiten en hierdoor uit frustratie een alternatief hebben uitgevonden. Uit jaloersheid beginnen ze ongeconroleerd en agressief tegen mekaar op springen om te laten zien dat ze in ieder geval meer kunnen als aan de kant staan. Over het algemeen genomen hebben deze mensen last van onzekerheid en vertrouwen in hun eigen kunnen. Als ze dit beseffen is er nog hoop. Oefening baart kunst. Alles is te leren is als je er maar vertrouwen in hebt en iets meer uit je schulp kruipt.

:respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect:

iedereen kijk je aan van , huh wat doe jij.
maar da ken mij niks rotten.

vroegah had je geen pogo , alleen HAKKÛH!!! :jaja:
laatste aanpassing

hakkuh??? tja vroeger deden we dat allemaal.
en op feesten zoals ghosttown is het zeker wel weer leuk ja:-)

maar op de hardcore van nu...vind ik hakkuh toch echt niet gaan..en leef ik me er heel anders op uit..en NEEE geen pogo(is ook geen dans vorm)het heeft ook geen benaming. nou ja zoals veel anderen zeggen..STAMPEN.ach dat vind ik toch best wel een leuke benaming voor een manier van uiten op muziek!!! vroeger was alles beter ja...maar ja met die houding kom je ook niet ver!!

ga gewoon los op de muziek en val er anderen niet mee lastig!! blablablablablabla
maar op de hardcore van nu...vind ik hakkuh toch echt niet gaan..

omdat t tempo te laag ligt. tegenwoordig als je bijv hardcore/gabber op 200 bpm draait, wordt t al snel terror genoemd...

zet bijv mokum104 maar es an.. kun je WEL op hakkuh...:jaja:
en is nieuwe stijl rave/gabber!! (behalve B2, nieuw jasje van the speedfreak)

:9
laatste aanpassing
Iedereen danst anders je moet mensen in hun waarde laten.
En iedereen heeft een eigen style dus wat maakt dat nou uit of oud of nieuw style beter is . als je maar lol hebt
en lonsdale poedie is n kkwazi:)
gwoon helemaal gek gaan :D voetjes die niemand meer kan volgen en je armen die je er bijna af slaat zo snel ga je :D bridge was weer leuk ;)
Tja ik dans het allebei wel. Maar door knieblessures moet je het soms op de newstyle gooien en niet op de oldstyle. Maar het gaat erom dat je je lekker uitleeft op de muziek en het gevoel ligt van binnen en niet van buiten. Dus what the fuck hoe je danst. :d