Partyflock

Forumonderwerp · 763022

oke,tegenwoordig zie ik die luitjes allemaal anders hakkuh.Saai en ze slaan gewoon een bas over,daar wordt je niet moe meer van,toch.Vroeger was het gewoon omhoog met die benen,niks huppelen.Je haalt de oude gabbers er zo uit op feestjes. eens of oneens?
Nee...al mijn lichaamsdelen in de raarste bochten kronkelen dat je denkt komt die niet in de knoop? :p

Mijn armen alle kanten opzwaaien op het ritme van hi-hats met mijn vuisten gebald...
Headbangen doe ik soms erbij (als het een hels gekletter is van hi-hats en dergelijke...het liefst opgefokte breakbeats) maar meestal mijn hoofd heen en weer zwieren op de geluiden (zoals wriiiieeews en woessssjjj's)...
Benen vliegen van links naar rechts en van voor naar achter...maar nooit op bpm...sla soms zelf 2 bassdrums over... :D
En dat het liefst zo laag mogelijk bij de grond (ja je moet het zien eigenlijk) met een gezicht waar iedereen zich de tering van schrikt denk ik... :p

En als ik stop ben ik totaal gedesorienteerd...ook niet gek eigenlijk... :vaag:
laatste aanpassing

het lijkt nergens meer op haha
zullen we een meeting houden over een uurtje ik neem een vette radio mee gaan we met z'n alle hakkuh

??????????????

ja lekker met zn alle naar breda haha:P

en TYHARO; waar het dus eigelijk op neerkomt is beetje raar om je heen slaan en schoppen buiten de beat om en er zo maf mogelijk uitzien?
Nee...al zal het er misschien maf uitzien...niet mijn intentie...kan er gewoon niks aandoen dat ik knettergek wordt van de muziek die ik hoor...gewoon een pure uiting van emotie...
Moet wel zeggen dat het op hardcore moeilijk uit te voeren is...op cenobite of ruffneck tracks of mokum plaatjes enzo moet het wel te doen zijn trouwens...
Beste uit te voeren op muziek a la deathchant aangezien die muziek breakbeats bevat als we het over hardcore hebben...
Maar beste uit te voeren op breakcore...sja je moet wat als de muziek geen voorgekwauwd ritme heeft wat je kan volgen...das gewoon een kwestie van anticiperen op alles wat je hoort...
En beleef er zoveel lol in dat ik het dus ook op hardcore en terror en speedcore uitvoer wat zich ervoor leent... :)
kan er gewoon niks aandoen dat ik knettergek wordt van de muziek die ik hoor

haha dan is t tog goed :D! Heb ik ook hoor, heb het egt zwaar als ik goeie HC zit te luistere, lastig om stil te blijve zitte dan;P
Nou ja...je moet het zien denk ik...dan snap je het pas... :p
Het is iig niet buiten het ritme om...zeker niet...zit absoluut zeker in het ritme...ik neem alleen veel meer elementen mee in mijn ritme...dat is het verschil...
Maar alles wat ik doe is netjes in het ritme hoor...ik volg de bpm alleen niet... :)
WEL het ritme maar niet het bpm?
Ja...zit toch ook ritme in de percussie? :)
Stel het is boem boem boem als beat en er zit een tjak tssj rakketakketak in als percussie eroverheen...
Als ik de 1e en 3e boem pak en ik pak de tjak en rakketakketak dan zit ik nog steeds in het ritme...ik val niet tussen 2 boem's in of tussen 2 delen van de percussie...wat uit de maat is...niet in ritme...
De boem boem boem is de bpm...en die volg ik niet... :)

Snappie hem nog? ;p
laatste aanpassing
Of simpeler...
Boem boem boem is beat...
Als ik ze alle 3 meepak volg ik bpm...
Pak ik de 1e en 3e beat dan dans ik nog steeds in een (het) ritme (alleen op langzamer tempo) maar volg de bpm niet... :)

Ik weet niet hoe je bijvoorbeeld op speedcore wil hakken...bpm kan je niet volgen (is muziek ook niet voor gemaakt) maar je kan wel in ritme blijven door de 1e en 3e bassdrum te pakken en de 2e voor wat hij is te laten... :)
laatste aanpassing
ik snap t!
MAAAAARRRRRRRR, hakke blijft tot beter :[
Van mij mag je blijven hakken als jij daar je gevoel in kwijt kan... :)
Maar mij geeft het persoonlijk niet het juiste gevoel wat ik zoek...en daar gaat het uiteindelijk om... :)

hakkie hakkie
strak uit je dakkie... :vaag:

Nee...al zal het er misschien maf uitzien...niet mijn intentie...kan er gewoon niks aandoen dat ik knettergek wordt van de muziek die ik hoor...gewoon een pure uiting van emotie...

Gewoon los gaan, dat is het belangrijkste ;)
Dansen is een vorm van expressie daar zitten geen regeltjes aan verbonden!
Precies... :)

'tegenwoordig zie ik die luitjes allemaal anders hakkuh' 'Je haalt de oude gabbers er zo uit op feestjes. eens of oneens?'

Helemaal mee eens, duh?, en iedereen moet 't natuurlijk zelf weten (op pogoën na dan...), maar ik ga ook voor:
gewoon omhoog met die benen
met de maxies...

:yes::yes::yes:
laatste aanpassing
er zijn anders nog altijd wel mensen die op zijn ouderwets nog kunnen hakkuh hoor!!!!:p:-p

het maakt allemaal geen bal uit :P als je maar lekker uit je dakkie gaat :P
zo is dat en geloof me ik ga me zekers vermaken bij masters in me oldschoolpakkie

hoe staat het met de brandgaten in je oude pakkie ??

ja haha dat dan weer wel
Weet ni direct wat je bedoeld met "modern" hakke. Wat mij betreft blijf ek hakke als 7j terug. Ouderwetse hakstijl, zeker dunno. Doe gewoon m'n ding. Als ek maar los kan gaan en daar draait et toch om, ni. En ook lekker in m'n oldschoolpakkie. Jeans kleeft toch maar aan je lijf en gaat na een paar uur loodzwaar wegen.
keb totaal geen brandgaten in me pakkie kwestie van goed oppassen ik bedoel op een aus kun je trots op zijn zie het als een maatje die met je mee feest daar pas je ook op

Q-dance gehuppel "ziet er niet uit"

Iedereen moet dansen zoals hij/wij wil, maar als ik zo'n rijtje mensen hetzelfde dansje zie doen, vind ik het toch maar niets.

Oldstyle hakken (Y) Hangt er natuurlijk vanaf of je Rotterdams of Amsterdams hakt...
V-Loetje 3 april 2005 01:33
'tegenwoordig zie ik die luitjes allemaal anders hakkuh' 'Je haalt de oude gabbers er zo uit op feestjes. eens of oneens?'

mee eens :YES:
maar zie vaak genoeg meisjes en jongens van 16 of 17
die gewoon ouderwets kunnen hakkuh :YES:,

Ja, moet zeggen dat ik dat ook wel vetjes vind...

Hebben ze thuis geoefend voor de spiegel ;)
of overgenomen van hun oudere broer of zus :P:P
Artiest EJ_V
De Wazi "trekpoppendans" ziet er belachelijk uit :P

gewoon hakken/stampen of steppen'
EJ_V 3 april 2005 13:29
De Wazi "trekpoppendans" ziet er belachelijk uit

gewoon hakken/stampen of steppen'

steppen :S, doe je toch in de sportschool :P
nog nooit van gehoord
Das meer de drum'n'bass dansstijl.

Doe ik vaak op Terror/Uk Hardcore met flinke breakbeatz erin.

Breakbeats zijn geweldig! :D

Oude Cenobite en Ruffneck ook te heerlijk..

Hakken is gewoon de meest natuurlijke beweging die je kan maken...
zie wel eens mensen stampen op hardcore , nou dat is 1 ding wat me niet lukt :NO:
krijg het ritme dan niet te pakken,op jump of hardstyle gaat dat natuurlijk een stuk beter :YES:

hmzz heb wel eens iemand gezien die kon vet goed met zn voeten shuffelen, was op techno muziek ziet er ook wel (Y) uit .

Ik vind het sowieso cool als iemand zijn eigen dansje doet, lekker individueel en uniek.
moet je mij een keer zien :P:P

Misschien moet jij mij een keer zien... ;)
weet je wat gaan we elkaar ff bekijken :D:D
Rotterdams of amsterdams hakke?? Wat is het verschil?
ik doe het waarschijnlijk op z'n twents of nog lokaler op z'n glanerbrugs
welja, dan doe ik et op z'n hard 4 life's :-) Sommige mensen durven soms wel es verbaasd naar me staan kijken van: wooooow kewl Heeft wel een lekker gevoel natuurlijk. Ego gestreelt enzo :-)
Gewoon hakken met die hap :9 En op techno wordt dr uiteraard geshuffled ;)
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Hard 4 life 3 april 2005 16:14
Rotterdams of amsterdams hakke?? Wat is het verschil?
----------------------
Op ze rotterdams was met de voeten naar achtere, ook met kruiswaardse stapjes geloof ik.
Dat is een ding wat zeker is!
hak ook altijd, vooral op UK-Hardcore en terror :jaja:

Ik hak niet, ik stamp niet, ik pogo niet.
Ik doe maar wat ;)
Zolang ik maar lekker uit mijn dak kan gaan en anderen er niet lastig mee val, vind ik het allemaal wel goed :D
zo hoort t mensen, ik heb in 13 jaar al heel wat soorten HAKKûH gezien en gedaan, maar t maakt niets uit hoe je t doet, of waar je t doet, zolang je t maar zelf doet en dr plezier in hebt.
Daarvoor zijn we toch op feesten lekker genieten en RESPECT voor elkaar.:-d