Slaaikop, een meisje.
Omfg, sorry maar dan neem ik je niet 1s serieus.
En dat ligt niet aan het feit dat je meisje bent hoor, maar ik merk dat je jongens probeert teversieren op internet met je gebabbel.
Probeer het 1s iets tactischer aan tepakken muts.
Uitschelden en dan strx zeker kusje vragen, ken je soort.
En ga me niet vertellen dat je niet zo bent, want dan moet ik helaas de politie bellen en zeggen dat er weer 1 uit de van mesdagkliniek is ontsnapt.
Vooral zo door gaan wijfie.
ps
sorry dat ik ff niet ontopic was, ff hobbien.
Omfg, sorry maar dan neem ik je niet 1s serieus.
En dat ligt niet aan het feit dat je meisje bent hoor, maar ik merk dat je jongens probeert teversieren op internet met je gebabbel.
Probeer het 1s iets tactischer aan tepakken muts.
Uitschelden en dan strx zeker kusje vragen, ken je soort.
En ga me niet vertellen dat je niet zo bent, want dan moet ik helaas de politie bellen en zeggen dat er weer 1 uit de van mesdagkliniek is ontsnapt.
Vooral zo door gaan wijfie.
ps
sorry dat ik ff niet ontopic was, ff hobbien.
Dat is echt zuur... Door de 2 dierbaarste mensen in je leven in de zeik worden genomen..
Sterkte, zou er echt niet aan moeten denken!!
En tis makkelijk gezegd: Maar ze zijn het je niet waard, wat voor vrienden zijn het als ze je zoiets flikken...
Al is het soms wel klote en 'niet de bedoeling'... Ben zelf ook niet altijd even netjes geweest, en zou sommige dingen echt wel terug willen draaien, alleen is dat loos achteraf gepraat...

Sterkte, zou er echt niet aan moeten denken!!
En tis makkelijk gezegd: Maar ze zijn het je niet waard, wat voor vrienden zijn het als ze je zoiets flikken...
Al is het soms wel klote en 'niet de bedoeling'... Ben zelf ook niet altijd even netjes geweest, en zou sommige dingen echt wel terug willen draaien, alleen is dat loos achteraf gepraat...
laatste aanpassing
Het kan raar lopen in 't leven...
Deze gebeurtenis doet je beseffen dat je gevoel en emotie in je donder hebt, geen leuke emotie, maar je volgende relatie zal waarschijnlijk des te beter uitpakken. Je waardering in een toekomstige relatie zal dan ook intenser zijn als je ex niet met je beste vriend was gegaan.
Klote man, kan niet anders zeggen. Veel sterkte i.i.g.
Deze gebeurtenis doet je beseffen dat je gevoel en emotie in je donder hebt, geen leuke emotie, maar je volgende relatie zal waarschijnlijk des te beter uitpakken. Je waardering in een toekomstige relatie zal dan ook intenser zijn als je ex niet met je beste vriend was gegaan.
Klote man, kan niet anders zeggen. Veel sterkte i.i.g.
Tja dat d8 ik toen ook, dat als iemand t mij zou flikken ik ze echt zou pakken maar ik had op dat moment geen zin om mezelf te verlagen....
NIET verw8 van mezelf hoor
NIET verw8 van mezelf hoor
Dat gaat nie om verlagen, maar om iemand gewoon terug te pakken, ja als iemand mij pijn zou doen met zoiets nou dan kennen ze beter gaan verhuizen

![[Floor]](/images/user/39400_908.jpg)