Klopt, zeker als je moe bent moet je erg voorzichtig zijn met de dosering. Ben nooit outgegaan maar er wel een keer heel misselijk van geweest en in plaats van lekker seksen heb ik een uur lang de wc-pot omhelst. Ben nu iets voorzichtiger, weet wel leukere dingen te doen dan de wcpot omhelzen. Af en toe haal ik wat g in huis voor een supergeile afterparty of nacht met mijn lief, altijd genieten!!!
GHB (GeHaktBallen) is ten eerste de beste lust opwekker die er is.
ook is het het beste antie kater middel dat er is.
als je verot bent na een avond stappen. een buisje erin en je bent weer de man.
ik kan het weten in mijn vrienden groep wordt het nogal met regelmaat gebruikt. met 8 personen 1,5 liter in 1 maand. ik ben zelf niet zo erg maar let wel op want er hebben er van die 8 al drie in het ziekenhuis gelegen.
ook is het het beste antie kater middel dat er is.
als je verot bent na een avond stappen. een buisje erin en je bent weer de man.
ik kan het weten in mijn vrienden groep wordt het nogal met regelmaat gebruikt. met 8 personen 1,5 liter in 1 maand. ik ben zelf niet zo erg maar let wel op want er hebben er van die 8 al drie in het ziekenhuis gelegen.
Ja is echt aan te raden soms gooi ik wat bij een meisje door haar drinken en word echt super makkelijk dan, je krijgt haar zo mee naar huis geen probleem en die doet alles helemaal loco van die spul, je kunt alleen zelf beter niets nemen en zorgen dat ze niet te snel nuchter wordt want dan is ze ineens weer bij en wilt ze niet meer mee, dus neem wat in een flesje ook voor onderweg en zorg dat ze blijf drinkt
GHB in combinatie met een pil is de beste combinatie om lekker op te seksen en te feesten!
GHB haalt de scherpe randjes van je pil af waardoor je je helemaal geweldig voelt! Je voelt je heerlijk zweverig met een prettige tinteling over je hele huid! Tijdens het seksen heb je het echt het gevoel alsof je in het lichaam van je partner kruipt! Geweldig gewoon!
Ik vind het de beste combinatie ooit! Ook zijn de verhalen over overdoseren zwaar overtrokken! Zorg dat je uitgerust naar een feest gaat en begin met een half buisje! Kijk hoe het valt en neem pas na 2 uur weer een nieuwe dosering bij!
GHB haalt de scherpe randjes van je pil af waardoor je je helemaal geweldig voelt! Je voelt je heerlijk zweverig met een prettige tinteling over je hele huid! Tijdens het seksen heb je het echt het gevoel alsof je in het lichaam van je partner kruipt! Geweldig gewoon!
Ik vind het de beste combinatie ooit! Ook zijn de verhalen over overdoseren zwaar overtrokken! Zorg dat je uitgerust naar een feest gaat en begin met een half buisje! Kijk hoe het valt en neem pas na 2 uur weer een nieuwe dosering bij!
Uitspraak van goudlokje23 op zondag 1 mei 2005 om 15:40:begin met een half buisje! Kijk hoe het valt en neem pas na 2 uur weer een nieuwe dosering bij!
Had je dat 2 jaar geleden niet kunnen zeggen...???
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 mei 2005 om 20:27:pff GHB.. troep is het.. hoeveel ik er wel niet de EHBO heb zien binnenkomen...
pfff dacht dat ik er bijna achter zou komen dat je helemaal geen zonnesteek heb
GHB (Grote Hoeveelheden Bier) is zeker goed voor de sex 
alcohol en ghb moet je juist nooit doen! Beide zijn spierverslappers en de combinatie ervan kan een hartstilstand veroorzaken, dom dom dom! Ja ik weet dat het bij sommigen wel goed gaat, idd, tot het een keer fout gaat.
Ja is echt aan te raden soms gooi ik wat bij een meisje door haar drinken en word echt super makkelijk dan, je krijgt haar zo mee naar huis geen probleem en die doet alles helemaal loco van die spul, je kunt alleen zelf beter niets nemen en zorgen dat ze niet te snel nuchter wordt want dan is ze ineens weer bij en wilt ze niet meer mee, dus neem wat in een flesje ook voor onderweg en zorg dat ze blijf drinkt
Beetje zielig niet kan je ze anders niet mee krijgen ofzo!!
stomme stakker, jij verdient gewoon een stomp op je bek.
ook al was ik onder invloed, was nog niet met zown dombo meegegaan als jouw. maar je vertelt zelf al hoe lelijk en debiel jij wel niet moet zijn. anders had je die ghb niet nodig om in andermans drinken te doen. blijkbaar kun je geen meisjes krijgen
zieke mensen hier!

![[terror]Neophyte](/images/user/24018_3259970.jpg)