Partyflock

Forumonderwerp · 761015

Wie heeft er weleens seks gehad tijdens het gebruik van ghb? wat vond je ervan, wat voel je als je ghb hebt gebruikt, bijwerkingen enzo... vertel alles erover..

:x

heb al een slachtoffer!!
laatste aanpassing

Hmmm jammer, wilde me wel aanbieden lol

ik kies zelf Rebel!!!

Helaas voor mij dus....;)

:x

je komt er wel over heen!!

Hmm hopelijk wel, misschien kan die leuke date van vanaaf me dr overheen helpen :)

haar kennende wel :-)

the best there is...

Ben ik ook geenzins bang voor ;)

Wil het nog wel een keer proberen... Hoe duur is dat goedje ongeveer?

Als het lief vraagt via PB stuur ik je met plezier wat toe.
Gtje is leuk tot dat je te hard gaat en fout aan de kant ergens ligt
Klopt, zeker als je moe bent moet je erg voorzichtig zijn met de dosering. Ben nooit outgegaan maar er wel een keer heel misselijk van geweest en in plaats van lekker seksen heb ik een uur lang de wc-pot omhelst. Ben nu iets voorzichtiger, weet wel leukere dingen te doen dan de wcpot omhelzen. Af en toe haal ik wat g in huis voor een supergeile afterparty of nacht met mijn lief, altijd genieten!!!
ging nokkie onder het beffe mag geen ghb meer gebruiken van vrouwtje;p
laatste aanpassing

Whahahahahaaaaa en toen jij nokkie ging ben ik ook maar een tukkie gaan doen :p
GHB (GeHaktBallen) is ten eerste de beste lust opwekker die er is.
ook is het het beste antie kater middel dat er is.
als je verot bent na een avond stappen. een buisje erin en je bent weer de man.
ik kan het weten in mijn vrienden groep wordt het nogal met regelmaat gebruikt. met 8 personen 1,5 liter in 1 maand. ik ben zelf niet zo erg maar let wel op want er hebben er van die 8 al drie in het ziekenhuis gelegen.

Ja is echt aan te raden soms gooi ik wat bij een meisje door haar drinken en word echt super makkelijk dan, je krijgt haar zo mee naar huis geen probleem en die doet alles helemaal loco van die spul, je kunt alleen zelf beter niets nemen en zorgen dat ze niet te snel nuchter wordt want dan is ze ineens weer bij en wilt ze niet meer mee, dus neem wat in een flesje ook voor onderweg en zorg dat ze blijf drinkt

ging nokkie onder het beffe mag geen ghb meer gebruiken van vrouwtje

Wollah ik heb precies dezelfde meegemaakt noh echt erg

Bah sex..
Jeg.... Drugs!!!

Maar toch... jammie! ;-)
Prima combinatie! (Y)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 mei 2005 om 05:21:
ging nokkie onder het beffe mag geen ghb meer gebruiken van vrouwtje

Wollah ik heb precies dezelfde meegemaakt noh echt erg

:respect:

Maar jullie redden het in ieder geval WEL
tot aan het beffen... :/:/

Niet nodig Ghb :nee:
GHB in combinatie met een pil is de beste combinatie om lekker op te seksen en te feesten!
GHB haalt de scherpe randjes van je pil af waardoor je je helemaal geweldig voelt! Je voelt je heerlijk zweverig met een prettige tinteling over je hele huid! Tijdens het seksen heb je het echt het gevoel alsof je in het lichaam van je partner kruipt! Geweldig gewoon!
Ik vind het de beste combinatie ooit! Ook zijn de verhalen over overdoseren zwaar overtrokken! Zorg dat je uitgerust naar een feest gaat en begin met een half buisje! Kijk hoe het valt en neem pas na 2 uur weer een nieuwe dosering bij!
Uitspraak van goudlokje23 op zondag 1 mei 2005 om 15:40:
begin met een half buisje! Kijk hoe het valt en neem pas na 2 uur weer een nieuwe dosering bij!

Had je dat 2 jaar geleden niet kunnen zeggen...???
:/:/

:X :bloos:

Ja ik had al lang gesext daarvoor maar noh lukte niet bro wilde echt niet lukken op gegeven moment na 2 uur ik viel in slaap daar op vloer wouah
Je grenzen worden verlegt ?
Uitspraak van deronron op zondag 1 mei 2005 om 18:57:
Je grenzen worden verlegt ?

Bij mij niet in ieder geval, eerder een stuk korter...
gemiddeld 2 x KO per avond, maar dat kan ook aan mij
liggen. Maar van sex komt er dan meestal niet veel meer...
Bij mij juist andersom, ik kan de hele nacht doorgaan ?

pff GHB.. troep is het.. hoeveel ik er wel niet de EHBO heb zien binnenkomen...
Je moet weten hoe je er mee om moet gaan,en dan is het gewoon het lekkerste wat er is ?

heel gek.. dat zeiden al die mensen ook voordat we ze naar het ziekenhuis moesten brengen
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 mei 2005 om 20:27:
pff GHB.. troep is het.. hoeveel ik er wel niet de EHBO heb zien binnenkomen...

pfff dacht dat ik er bijna achter zou komen dat je helemaal geen zonnesteek heb :-p....maar ben het met je eens!! iedereen weet er mee om tegaan maar er worden zoveel afgevoerd met die troep op:s

lol als je dat nodig hebt lekker te kunnen sexen.. zielig!
Lkkrrrrrrrrr
nix voor nodig!! :no:

nee ik word er niet echt geil van hoor..(ghb),maar het zal wel lekker zijn:P
drank+sex :kwijl:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 12:39:
nee ik word er niet echt geil van hoor..(ghb)

Niet..? ben je volgens mij de enige ;)

Een paar flesjes GHB, beetje alcohol, een lekkere meid erbij..... En neuken of je leven er van af hangt!
Haha, heerlijk dus!
alcohol en ghb moet je juist nooit doen! Beide zijn spierverslappers en de combinatie ervan kan een hartstilstand veroorzaken, dom dom dom! Ja ik weet dat het bij sommigen wel goed gaat, idd, tot het een keer fout gaat.

Ja is echt aan te raden soms gooi ik wat bij een meisje door haar drinken en word echt super makkelijk dan, je krijgt haar zo mee naar huis geen probleem en die doet alles helemaal loco van die spul, je kunt alleen zelf beter niets nemen en zorgen dat ze niet te snel nuchter wordt want dan is ze ineens weer bij en wilt ze niet meer mee, dus neem wat in een flesje ook voor onderweg en zorg dat ze blijf drinkt

Beetje zielig niet kan je ze anders niet mee krijgen ofzo!! :p
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Zeker een aanrader! Wel oppassen met de dosering en rustig beginnen :9

Niet..? ben je volgens mij de enige

:no:
ik ken er zoveel die er niet geil van worden:yes:
:)

stomme stakker, jij verdient gewoon een stomp op je bek.
ook al was ik onder invloed, was nog niet met zown dombo meegegaan als jouw. maar je vertelt zelf al hoe lelijk en debiel jij wel niet moet zijn. anders had je die ghb niet nodig om in andermans drinken te doen. blijkbaar kun je geen meisjes krijgen:yes: stumper

Lekkerrrrr :P

Sex + GHB :yes:

Wel wakker blijven (als je redelijk veel hebt gehad) :D

ghb in combinatie met pep!!!