Partyflock

Forumonderwerp · 760841

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

nou??? verras de mensheid is met je orgineelste antwoord!!!

Kaal dat hoord bij dit verhaal en niet anders

das lekker koel tijdens het feesten, en geen bad hairdays idd :-D

kaal is fijn:D

Kaal doet wonder zeggen ze

ik heb toch wel liever haar op me hoofd....

geen haar op me hoofd die daar aan denkt 8)
Kaal omdat de ene helft uitviel door bestraling en ik de rest er toen afgeschoren heb

omdat de helft van mijn haar er al uitgevallen was en ik een paar van die slierten over mijn kop ook geen smoel vond dus......

daarom!!!!

Artiest Damager
om er bij te horen :P

Wahahaha Kaal zijn is stoer

Omdat ik geen statement hebt dat lang haar moet bij vrouwen, Ook zonder haar (gemilimeterd) kan een vrouw nog steeds vrouwlijk zijn:d
laatste aanpassing

heb het al vanaf me 14de zow als ik het nu heb lekker kort geil eilandje en rest gladgeschoren:P:P:P:P:P:P

omdat ik het waard ben. u toch ook:d

Whehe :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 17364, 50778, 33453}
Ik haat kappers... lame ass geldwolven...

Tondeuse ... Ratz ratz KLAAR :D:D
waar hersens zit - groeit geen haar!

jah daar ben ik t nou mee eens !!!
omdat KAALheid GEILheid is :p

ik ben ook kaal om dat ik t geschoren heb :yes:

waarom kleren aan?
omdat haar voor vrouwen is

Kaal zijn is hét middel om karakteristieke trekjes uit te vergroten, bijvoorbeeld mooie ogen, volle lippen, etc...
Als je kaal bent, ligt het accent veel meer op de werkelijke vormen van het gezicht, waardoor afstand tussen 2 partijen drastisch ingekort kan worden.

Bovendien vind ik het hét teken van hygiëne, adequate dagsverzorging&allure, ç'est mon opinion, mais je crois ce n'est pas loin de la véritée...

Het moet je natuurlijk wel stáán he? ;P

en verder is dit volgens mij een btje nogal erg uitgekauwd onderwerp ;) (ik heb de argumenten volgens mij al eens eerder zien langskomen :[ )