Partyflock

Forumonderwerp · 759438

CONFUZION

Zaterdag 4 juni 2005 - Partytown - Assen

//Mainstage (hardtrance/hardstyle)Bass-D
Bobby V
Cober
Deepack
Luna
Technoboy
The Prophet
MC: Da Syndrome

//Area2 (oldschool/jump/hardcore)Bountyhunter
Freaklesh
Norman
Partyraiser
Rob & Mc Joe

//Chillout (techno)
Orchid

PF-Link
laatste aanpassing

wanneer komen de flyers nou eens..?
ik hoop het maar dan

Me 2 :jaja:

Mensen, mensen, begrijp mij niet verkeerd!
Natuurlijk ben ik er wel voor dat het feest wel doorgaat en zal ik er alles aan doen om zoveel mogelijk Assenaren naar dit feest te laten komen, mochten er toch nog wel kaarten verschijnen in ons Ticketbox systeem! Zodra die erin staan, meld ik dat hier meteen en dan verwacht ik ook dat iedereen direct een kaartje koopt om het feest tot een succes te brengen! Dus niet wachten tot het allerlaatste moment! Ik zal elke dag in mijn Ticketbox systeem kijken of de kaartjes zijn toegevoegd.

Ditzelfde verhaal geld ook voor flyers, zogauw ik die heb, meld ik dat ook hier!

Houd dus deze Topic in de gaten!
laatste aanpassing
ik hoop ook cker dat het doorgaat, wat ik alleen niet snap:, hoe weet je van te voren dat de locatie te klein is? er is nog geen kaart verkocht..:s
toch blijf ik het raar vinden dat ik nog geen enkele reclame uiting (behalve pf) gezien heb....
zodra ik de ckerheid heb, dat het doorgaat, (niet goed geld terug ;) ) koop ik ook een kaartje..
1 kan maar 1x 25 euri uitgeven, ik doe dat aan confuzion of mindcontroller...
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 48220, 6267}
Misschien dat de Organisatie iets weet of kan laten horen?

de geruchten bereiken mijn oren intussen ook...
gemeente zou dwarsliggen?
( kijk ik niet van op...)
en financiele plaatje zou helemaal niet rond zijn van de organisatie...

ik wacht dus nog wel ff met kaartjes halen
Hmmzz... :/
Er is geen vergunning hoorde ik, en het zou verplaats worden ofzo :)
laatste aanpassing

mensen mensen , jullie zeggen het allemaal het zijn geruchten en met geruchten is het meestal zo dat van een mug een olifant wordt gemaakt, dus geloof niks voordat je de werkelijkheid hoort,

de organisator zal vandaag nog een bericht plaatsen op het forum hoe het daadwerkelijk zit!

:x

Hoe dan ook, we blijven er zin in hebben !!!! :bounce:
nah ik zie nog geen bericht hoor...
k hoor sowieso niks meer v/d organisatie, hier niet, nergens niet...
Artiest Dummy
Geduld is een schone zaak, lichte mini-massa-hysterie in dit topic. Je veranderd er toch niets aan toch? ;)

Voorbeeldje
laatste aanpassing

goh gek he :frusty:

ik hoorde van een bron dat ze geen vergunning hadden en het mischien naar de pbh wouden verhuizen.

de dj's zouden al gecanceled zijn.
lekker handig, eertst alles regelen, en dan kijken of de vergunning rond is... :s
btj de verkeerde volgorde???

niet echt slim bezig nee :no:

de hele line-up verplaatsen naar de Diana dan?
op zich is dat best wel een geinige locatie.

:)

diana is imo niet echt een optie denk ik...

Artiest Solar
de hele line-up verplaatsen naar de Diana dan?
op zich is dat best wel een geinige locatie.

Diana is de helft van Partytown. Denk niet dat dat veel slimmer is O:)

ik volg et niet... zijn er nu alweer problemen in het allmighty assen?

De hofstege in rolde :S het moet niet gekker worden, straks staan de feesten in mijn achtertuin nog op partyflock ;)

bwhaha

de goeie ouwe tijd daaro ..

(L) cola disco

Ik kan mij de tijd van de hof van rolde nog herinneren, daar waren ook enkele feesten evenals in parkzicht in assen. Dat waren tijden...........
de geruchten bereiken mijn oren intussen ook...
gemeente zou dwarsliggen?
( kijk ik niet van op...)

Klopt :D
Zaterdag kwam toevallig een kennis die in de organisatie zit langs, volgens de gemeente hadden de konijnen en hazen dan lawaaioverlast :D

Echt :yes: we lagen hier in een deuk.

Ze hebben maar meteen aangegeven dat dat met de TT dan ook een probleem zou moeten zijn :D

Als wij gaan gaan we lekker met de auto ellepel :P :D :devil:
Ik drink toch niet :D
De organisatie (MY_STYLE) is gister nog inline geweest en zal dit vast wel allemaal gelezen hebben... vind het ook een beetje raar dat er niet op gereageerd word. Stel op z'n minst de mensen gerust...

Achja, anders wordt het MC.... :)

Maar dit pluk ik onder zijn profiel weg :S :

14 mei scool party rackethall assen met TMF ontour jeroenpost en een gast op treden van popstars mixed bij dj cober min 12+ word super feest door open 20:00
tickets v.v.k 8.50 rackethal 10 door price .

4 juni partytown assen word grandioos line up , luna!! deepack the prophet cober technoboy!! many more three area's matrix lounge met dj orchid all night long main stage hardstyle met luna technoboy deepack more hardcore area bountyhunter and more tickets available soon at ticketbox.

BLACKBOX2 is in de maak..

Het lijkt mij inderdaad niet een van de snuggerste :/
Klopt
Zaterdag kwam toevallig een kennis die in de organisatie zit langs, volgens de gemeente hadden de konijnen en hazen dan lawaaioverlast

Daar komen ze toch mee voordat ze een vergunning afgegeven??

Ze hebben maar meteen aangegeven dat dat met de TT dan ook een probleem zou moeten zijn

Het enige wat ik hier op zou kunnen verzinnen is dat TT niet 's nachts wordt gehouden, en dit de dietjes misschien uit hun slaap zou houden... :S
laatste aanpassing
Ik denk dat ze de zaak wel rond krijgen hoor :)

@Scimitar

Das leuk :D we hebben pas bij jou nog de kaartjes voor Defqon gehaalt :D
tuurlijk gaat ut wel door..kom op jongens wat negatief weer..maar jah assen he!!!:S:shahaha...tis nog geen 4 juni gewoon nog ff je geld bewaren voor dat feest...laat zien wat assen in zich heeft dan..maar jah das echt weer partyflock he elkaar gelijk afzeiken..jullie hebben verder gewoon nix te doen..:P:P
rodels rodels gaat zekker door verguning licht al 2 maand op het buro laats nog met politie gemeente brandweer en ggd om de tafel geweest blijkt geen 1 probleem te zijn juist tot 7 uur scheelde politie man kracht als het goed is komen de flyers de week ook naar mijn mening duurt het te lang met de flyers see you at confuzion
ik persoonlijk vind het een beetje jammer:
de organisatie pb me persoonlijk met waarom ik zo negatief doe..
dus ik een heel verhaal waarom en wat ik gehoord heb....

tot op heden geen reactie..:S
beetje jammer hoor...

Achja, anders wordt het MC....

:yes: :p :bounce:

Daar komen ze toch mee voordat ze een vergunning afgegeven??

precies, beetje dom dan om eerst alles te regelen en dan 6 weken van te voren ff kijken of de verguningen eigelijk wel rond zijn.. :S

rodels rodels gaat zekker door verguning licht al 2 maand op het buro laats nog met politie gemeente brandweer en ggd om de tafel geweest blijkt geen 1 probleem te zijn juist tot 7 uur scheelde politie man kracht als het goed is komen de flyers de week ook naar mijn mening duurt het te lang met de flyers see you at confuzion

enne hoe zit dat dan, dat er nog geen toestemming is van de provinciale staten???, gemeente kan het er best mee eens zijn, maar dan ben je er nog niet...:)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 27290, 1868}
:s?
Mensen, wat heeft dat speculeren nu voor zin? Wacht maar gewoon af.

We wachten af, maar de mensen in Assen hebben gewoon zin in een feestje !!! :bounce:
wachten jullie maar af, ik doe het niet...
ik ga kaartje voor MC halen..:yes:
laatste aanpassing
dat TT niet 's nachts wordt gehouden

Als of het op de "campings" zo rustig is :D
En niet te vergeten de TT-nacht :devil:

er zijn best veel mensen die zeuren over overlast daar in de buurt.

Ken mensen die in de TT week met vakantie gaan ivm het lawaai :vaag:
tja sneue mensen zodra ze ook maar een piepje horen hebben ze er last van
(zijn trouwens maar 2 gezinnen die zo klagen in baggelhuizen)
vind het echt gelul, de tt baan ligt er toch zeker 15 jr eerder..:s
hadden de mensen kunnen weten toen ze er gingen wonen..

Lenny, voor politieke op- of aanmerkingen verwijs ik u door naar de Assen... Een Feest-Stad?? topic van partyflocker Rrrrick :D
laatste aanpassing
Helaas Confuzion afgelast,

Confuzion 4 juni gaat niet door, helaas de provincie werk partytown tegen,Het is de provincie de bezwaar maakt over de milieu vergunning.Gemeente Assen heeft geen bezwaar tegen dit evenement zij vond het een mooie culturele toevoeging.
MyStyle Dance Evets heeft aan het vergunning verhaal geen schuld wij hebben er alles aan gedaan om dit evenement te laten slagen,de gemeente heeft hier na overleg met alle betroken instancies groen licht voor gegeven ontheffing sluitings uur is ook ontleend tot 7 uus.
Er wordt aan een nieuwe vergunning gewerkt,CONFUZION komt later dit jaar 2005 alsnog in Partytown met een goede vergunning.
Helaas Confuzion afgelast,

Confuzion 4 juni gaat niet door, helaas de provincie werk partytown tegen,Het is de provincie de bezwaar maakt over de milieu vergunning.Gemeente Assen heeft geen bezwaar tegen dit evenement zij vond het een mooie culturele toevoeging.
MyStyle Dance Evets heeft aan het vergunning verhaal geen schuld wij hebben er alles aan gedaan om dit evenement te laten slagen,de gemeente heeft hier na overleg met alle betroken instancies groen licht voor gegeven ontheffing sluitings uur is ook ontleend tot 7 uus.
Er wordt aan een nieuwe vergunning gewerkt,CONFUZION komt later dit jaar 2005 alsnog in Partytown met een goede vergunning.
laatste aanpassing
Helaas, had zo mooi kunnen zijn. Beetje jammer dat er altijd wel een instantie is die tegenwerkt. Tis niet anders en volgende keer beter. Blijf volhouden!!!!!

Erg jammer, maar niks aan te doen !
Hopen dat het in de toekomst wel lukt !

ik had het wel verwacht..zooo jammer he?

volgende keer meer succes...:flower:

Pffft....was inderdaad te verwachten!!

Jammer jah.... Volgende keer beter!!!
(n)

Nou mensen, dan maar met de hele club naar Mindcontroller he? :bounce:
laatste aanpassing