Partyflock
 
Forumonderwerp · 758973
­ Nederland
 
wie gaat er na impulz 2005 festival?

wat verw8 je er van het festival?

:yes: :yes:
laatste aanpassing
wie gaat er na impulz 2005 festival?


Anders check je ff de agenda :S

wat verw8 je er van het festival?


Ik verwacht dat het over 3 maanden is :[
 
Ik ga dr zeker heen, lekker feesten in het donker in de buitenlucht :D Bussloo (y)
 
ik ga er wel heen
maar vorig jaar vond ik er weinig aan
2de kans :yes:
maar vorig jaar vond ik er weinig aan


Meer :xtc:

Wordt het ieder jaar weer leuker van :D
impul:z
laatste aanpassing
zeker weer aanwezig thuisfeessie!!!
 
impulz rockzz
ja het is idd een goed feest en lekker dichtbij..
Het is ook nog het beste nacht festival omdat Decibel nu overdag word...
Nu ze goed hebben gewerkt aan de Line-up van de Hardstyle word dit gewoon een lekker feestje op een goede lokatie!!
Luna
The Prophet
Duro
Beholder & Balistic
Dit worden mannen van Impulz :D
Na het zien van de line-up heb ik toch wel erg veel zin in dit festival gekregen... Nog even over nadenken, want die week daarvoor gaan we ook al naar DefQon1...
heb vorig jaar om 2u 's nachts besloten om nog te gaan misschien dak het dit jaar wat eerder besluit :)
ga denk ook wel
vorig jaar was het een superfeessie
op loopafstand van huis B)ben zeker weer aanwezig :yes:

enne...ga kruipend weer terug ;)
 
vorig jaar was zker mooi: beetje dwalen door de bossen :D
 
Ik ga zeker heen!!!
Het is ook nog het beste nacht festival omdat Decibel nu overdag word...


Heb ik wat gemist ?? :vaag:

On-topic:
Word de 3e keer Impulz Festival...
Blijft een lekker feestje :D
Ik ga zeker :D
Vorig jaar mn eerste grote feest, en is me goed bevallen, ik vind de sfeer op outdoor feesten zowiezo erg leuk, en bij imulz is het gewoon gaaf dat het 's nachts is..

ff een domme vraag: ik kan op de udc site niet vinden wanneer de kaartjes in de voorverkoop gaan, weet iemand dat?
Je kan ze nu al kopen d8 ik!
Vind de line-up trouwens veel beter dan Defqon!
Ik twijfel een beetje. Defqon1 viel mij afgelopen jaar zwaar tegen, het jaar daarvoor ben ik bij Impulz geweest en een super avond gehad. nu wel een betere line-up, ken alleen Alter Ego niet. Zeker techno ofniet?
Denk dat ik dit jaar Defqon1 niet doe, feesten overdag is alleen leuk op de Dance Parade!

Wordt dus Impulz denk ik
vorig jaar was super :) maar zat (vooral vanwege hardcore-lineup) nu juist s te twijfelen of ik toch niet s naar defqon zou gaan.. :P
btw, Dano gaat toch geen hardstyle draaien bij Impulz hoop ik :S neem aan dat dat een oldschool setje wordt?
 
Misschien moet ik er ook maar weer eens heen gaan. Het is jaren geleden.
Ik heb het zo nar me zin gehad op Impulz en als ik die lijn omhoog nu zie...dan gaat mijn hart alweer sneller kloppen!

Kevin Saunderson: 1 van mijn helden
Monika Kruse: Lekkerste wijf achter de draaitafels
Blake Baxter: Deze man wil ik al zolang horen
Paul van Dyk: Te heftig dat hij hier staat
Marco V: What can I say....gewoon DE Marco V!
Dave Clarke: Altijd garant voor wat lekkers
Timo Maas: Kom maar op!!!!!
Joey Negro: Die Defected CD ligt standaard in mijn auto
Captain Tinrib: Dit is zo lang geleden dat ik deze gehoor heb! Gekheid op een stokje!

Ik vind het alleen jammer dat er geen club area is, maar ik ga ervan uit dat ze weer die gozer bij die Dance Valley busjes gaan neerzetten. Die was me toch lekker bezig!! Topnacht gaat dit worden :D
ben ook al paar keer naar impulz gegaan... is me altijd goed bevallen! + CAPTAIN TINRIB lachuh!
 
Impulz is en blijft voor mij het apartste feestje van het jaar met zijn locatie / tijdstip / sfeertje!
Na Dance Valley een zeker waardige nummer 2:)

En wat line-up betreft vind ik hem ook zeker niet verkeerd!
Emperor weet het mooi te verwoorden, maar heb nog 1 toevoeging: Eddy Halliwell! Technisch één van de sterkste DJ's waar ik op :bounce:
Dit wordt mijn 3de Impulz... de 1ste 2x vond ik beide super maar heel verschillend.
Ben heel benieuwd naar deze editie, de line-up is heerlijk (mis alleen Proteus), de locatie blijft vet en ik vind het een kick om het ochtend te zien worden op een feest :D

zin innnnn!!! :bounce:
ik denk dat ik maar in de achtertuin ga zitten kan ik ook meegenieten tis nog geen 3 km bij mij vandaan dus tuurlijk gaan we lekker naar busloo
 
Busloo is lekker dichtbij voor ons. Komt niet zo vaak voor dat er leuke feesten worden gegeven bij ons in de buurt. Behalve Impulz dan. Altijd leuk! Alles bij elkaar, wordt dit mijn 10e Impulz. Ik heb er nu al zin in!
Gonna be great again for sure, looking very much forward to the HQ stage, gonna be wicked!
Ik ga ook zeker :yes: :D
Zeker van plan om er heen te gaan, alleen nog ff vervoer plannen.
Artiest {SHOWLIST artist 42693, 55587}
eeeyy mensen thuisfeestje voor me ga k cker heen
Ik ga ook met mijn vriendinnen! Altijd zo speciaal om in de open lucht snachts te dansen!

(k)
S'nachts dansen in de open lucht is heerlijk ja! Ik houd ook echt meer van een feest s'avonds dan overdag... Meer feestgevoel persoonlijk. Toch twijfel ik tussen Defcon en Impulz.
 
Voor de 4e keer, blijft topfeest lekker 's nachts op toplocatie,prima sfeer!!!
Tja het is bijna in me achtertuin, blijft dus verplicht nummertje. En het is altijd erg gezellig duss ga me zeker weer vermaken.
ik ga ook zeker een kijkje nemen
Impulz vorig jaar was echt het einde! (y) Wat een feestje, zeg!

Eerst wat rondgedwarreld over het terrein...tot we op een gegeven moment bij de "beginnende" dj's bleven hangen...

...stonden daar met dezelfde groep mensen uren lang te dansen op heeerlijk muziek! Begon het ook nog wat te motregenen aan het begin van de ochtend....GEWELDIG!!!
 
SUPERFEEST.......

Lekker 's nachts met je blote voeten door het zand struinen terwijl je heerlijk uit je dak gaat op de muziek.....en geniet van het geweldige uitzicht over het water.............KICKEN!!!!

Kan niet wachten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vorig jaar was het mede zo mooi omdat Nederland won van Zweden tijdens het EK :D
ik ga t ff in de vriendengroep gooien want dit is wel altijd n mooi feest (y)
 
Ik ben vorig jaar geweest en ben van plan om dit jaar weer te gaan... ik vond het een leuk feest :mixje: het is lekker dichtbij, op de fiets erheen dus :D
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 52255, 19217, 44637}
ook aamwezig waarschijnlijk, vorig jaar prima bevallen!!

Lekkere techno namen dus gaat zeker goed komen!!
Vorig jaar was het mede zo mooi omdat Nederland won van Zweden tijdens het EK


Helemaal mee eens! iedereen was in t oranje en de sfeer kon niet meer stuk toen ze wonnen :D
Dit jaar weer present, heb een vrijkaartje, woehoe!!
laatste aanpassing
Ik ben zoals ieder jaar ook weer aanwezig :D

heb een vrijkaartje, woehoe!!


Lucky you... ik woon er bijna naast en kan de volle mep betalen :cry:
 
Ja, mensen ben dit jaar ook weer van de partij.
Heb er zin in.
Alleen het vervoer nog regelen. Beetje klote ja, met bussen.
 
aaaaaaaaaaaanwezig :D

Thuiswedstrijdjuh mooi es met de taxi naar huis :D

alleen jammet dat Defqon de week ervoor is gaat me banksaldo zwaar slecht trekken :D
word mn 4e keer :D
Qua sfeer enzo is het echt een prima feest en ik merk dat de line-up ook ieder jaar beter wordt :jaja:
Nu Decibel ook overdag word is Impulz het beste en vetste outdoor event die snachts word gehouden :D
Ik ben er zeker bij!! (altijd op de fiets :p )
laatste aanpassing
 
impulz ben ik elk jaar...weer lekker dichtbij huis :P
Kon vorig jaar helaas niet aanwezig zijn, maar de aflevering wil ik niet missen.
De Concept line up(y)
Joey Negro: heerlijk als ie een beetje een disco set geeft:D
 
Hmmms toch effies overna denken..
volgens mij onderhand het enigste feest nog buiten en snachts