Partyflock

Forumonderwerp · 758673
Valium nemen om te kunnen slapen als je iets op hebt...
goed idee?
ik krijg het van de docter zo goed is het ook weer niet hoor
valium heb je niks aan.... Rophynol, dat is de sjeit.

van valium krijg je rare dromen/nachtmerrie's

en librium (chloordiazepoxide) is ook wel te doen.
laatste aanpassing

mja kslaap zoiezo wel..
tenzy ik EGT hard-hard ga maar dan werkt een halve valium wel :yes:

als jij speed snuift slaap je niet
wou net zeggen dan slaap je egt niet
ik ook niet, vandaar die valium :D
heb em gister gehaald, tis oxazepam
en na n halfje zou je zo moeten kunnen slapen
mja ff uitproberen dus :)

van valium krijg je rare dromen/nachtmerrie's

Nog nooit last van gehad....

en librium (chloordiazepoxide) is ook wel te doen

:yes:
Ik heb ook jaren lang benzo's geslikt en de meesten die hier wat zeggen hebben er geen verstand van behalve Devil inside me zegt wijze dingen. En om op het echte onderwerp terug te komen je kan gerust wat benzo's nemen na het stappen en als je dat alleen doet na het stappen zal je er niet verslaafd aan raken.

Dat moet je nemen als je zou lijp bent dat je niet meer ken slaapen daar zijn die dingen bij mij voor :D
nou, vannacht was het dus zover :P
ik kwam thuis en kon weer es niet pitten
had n buisje xplosive op en 2 pillen
eerst maar n kwart (12,5 mg) genomen want vond het tog n btje eng
toen wel ff geslapen maar egt maar n uurtje ofzow
toen nog maar n kwart genomen, maar dat hielp ook niet veel :(

dus volgende keer maar gelijk 50 mg?
want dit schiet ook nie op

vloeibaar maken en in je nek inspuiten

je moet zorgen dat je genoeg speed hebt dat je niet hoeft te slapen

Ja! :jaja: Gewoon doen. Slaappil is altijd gewenst na een weekend hard stampen :jaja:

(alleen moeilijk aan te komen, mijn dank gaat uit naar mijn zus)

Een diazepam is ook gewenst
laatste aanpassing
een upper en een downer :/
frank jij snapt het weer niet he *zucht* ;)
ik verveel me dan tog de tering en dan ga ik liever slapen, net als de rest hier...
maar ja dat lukt dan weer niet :S

ja is best kut ja ik moest vandaag werken maar had 0 uur geslapen en mijn speed was op :S maar ik ga nu maar eens een uiltje knappen ;)
ehm je speed was op??? :|
je had n ons man!
die valium pillen die ze ook bij het ziekenhuis hebbe zijn echt relax als je pillen opheb tzal niet goed voor je zijn
je kan er wel relax van slapen..is ook niet echt moeilijk te krijgen valium
nou,nog maar n keer geprobeerd :)
nu was ik smiddags pas om 5 uur thuis, ff gedoucht en rond 6 uur zoon ding genomen
ff tv gekeken en om 9 uur lag ik heerlijk te slapen :)
werd wel om half 7 al wakker, maar toen heb ik nog n kwart genomen en tot half 10 doorgeslapen :D
egt ideaal!
normaal lag ik uren in bed te draaien en als ik eenmaal sliep werd ik om het uur wakker

ga gelijk nog n strip bestellen :P
let er wel op dat benzodiazepines zoals valium een snelle afhankelijkheidsontwikkeling kennen, na 3 avonden gebruik kun je al afhankelijk zijn, spreek uit ervaring, heb na 3 avonden, 4 a 5 nachten zwaar kut geslapen met uren wakker liggen en tich keer wakker worden. Als je het houdt bij 1 avond na gebruik van uppers heb je er geen last van. Bij hogere doseringen komt het vaak voor dat je groggy wakker wordt en het een half uur tot uur duurt voor je ergens toe in staat bent. rond de 10 mg is een goeie slaap dosis.

nou als ik uppers en downers tegelijk neem
krijg ik last van t para effect :o
niet echt leuk :nee:
dus dat doen we niet meer:nee:

als je uppers hebt gebruikt moet je maar ff op de blaren zitten en niet denken dat valium de oplossing is van je probleem. Take it like a man!!!
valium is wel de oplossing van mn probleem :jaja:

pfff.... 19 jaar en nu al aan de valium willen gaan.... ik denk dat je es goed om je heen moet kijken tijdens die opleiding die je volgt... en dan vooral de dagen dat je op die psychiatrische afdeling bent...
nou als ik uppers en downers tegelijk neem
krijg ik last van t para effect

als ik downers neem bij uppers verminderd juist het para effect :S
ik heb zoiezo eigelijk helemaal geen last meer van paranoia

zou dus als ik jou was zoiezo geen uppers nemen als je zoveel last hebt van para gedoe..
19 jaar en nu al aan de valium willen gaan....

nou nou, niet overdrijven!
het gaat hier om af en toe een half oxazepammetje als ik egt niet kan slapen na een nachtje loos gaan
ALs iemand hier nou es ff iets post waar je die dinge hale ken... :P ZIelig doen bij de dokter is ook zo wat.... Toevallig internet adresje ofzo..?

Als je helemaal naar de kanker ben moet je dat zeker nemen want anders slaap je toch niet. En het werk zo snel binnen 10a15 min ben je weg lekker:jaja:

lady di wat ben je toch een vrolijke druif! :flower:
ZIelig doen bij de dokter is ook zo wat.... Toevallig internet adresje ofzo..?

Er zijn wel sites te vinden die het niet zo nauw nemen met doktersrecepten. Hier eentje in Argentinië:
http://www.online-pharmacy.cc/

Zulke bedrijven profiteren gewoon van verslaafden en vragen minstens 2,5 euro per tablet(!) :S

waarom zou je willen slapen na een feest????

als je moet werken, dat is het enigste mogelijk excuus.. anders ben je verplicht om te afteren :P

ltrs

kennis van mij slikt het als hij lang moet vliegen :jaja:
Best een plan..
wie heeft het over direct na een feest? :S ;)
ik heb het ook over na het afteren
meestal wordt er tijdens het afteren ook nog genoeg gebruikt
en ook al is dat niet zo, na speed duurt het bij mij egt wel 2 dagen ofzow voor ik weer normaal kan slapen

maar ja die tijd is nu voorbij :D

nou moet je niet elk weekend valium gaan doen hoor das ook weer niet echt goed voor je
neuj,
soms n weekend niet ;)
ach als verpleegkundige in een ziekenhuis kom je aan leuke medicijnen :D O:)
Ideaal idd voor na het stappen..(Y)
heb je ook meer aan als je een beetje kunt slapen
ach als verpleegkundige in een ziekenhuis kom je aan leuke medicijnen

ja psies daarom heb ik die opleiding gekozen!
medicijnen van patienten jatten :[
vooral op psychiatrie heb je egt rielexte shit :P
hehe, de meeste middelen van de psychiatrie zijn mij te heftig:P

en xanax, seresta, temesta,normison, mogadon en dormicum enzo is bij ons ope cardiologie afdelng ook prim verkrijgbaar :P :D
laatste aanpassing
trouwens, weet je welke combinatie bij ons ook vaker wordt gegeven... mogadon oftwel nitrazepam samen met een Promethazine (Y) (die blauwige ronde pilletjes)
mm dat ken ik niet
zal er es naar vragen ;)

verkoop het maar door aan mij
hahaha juuuuuuunkie :P
maarre heb pas in september weer stage, dus voorlopig houden we het ff op valium ;)