Partyflock

Forumonderwerp · 758673
Valium nemen om te kunnen slapen als je iets op hebt...
goed idee?

cyaankali :yes:
egt
gebruikte die ook drugs?
cyaankali

ehm...wat?
laatste aanpassing
Valium :kwijl:

whehe oma die drugs gebruikt? :p

Hip :jaja:

toen ik m'n ogen liet laseren (2x) heb ik extra valium meegekregen.. :kwijl:
jummm.. zo fijn :D

Wel jammer dat ik de dagen erna amper kon slapen zonder die pillen :/
Jaa haha, die had ze gekregen van de dokter, en ze vond het wel relaxed blijkbaar..:D En toen de dokter vond dat ze maar moest stoppen, vond oma dat niet zo relaxed..Toen heeft ze een tijdje bij Parnassia gezeten..(psychiatrische inrichting) Mjaa, vaag mens...

:)
ghehe chille oma :P

Ik heb weleens een doosje diazepam(valium) geregeld; echt superspul!!! Eigenlijk niet uit te leggen; je valt in slaap en de volgende ochtend als je wakker wordt ben je meteen klaarwakker; super uitgerust en klaar om de dag te beginnen TSJAKKA, JE KUNT DE HELE WERELD AAN (nee emiel ratelband lag niet naast me).

Nee maar ff serieus, lekker spul je slaapt als een roosje, maar wel verslavend dus geen speelgoed, alleen voor noodgevallen.

Mazzel
mm klinkt goed :D
maar was dat wel na drugs dan?
anders heb ik er nog niks aan ;)
gewoon slapen lukt wel :)

Cyaan kali ghehe, niet nemen.

Gebruikte men vroeger vooral om zelfmoord toe te passen.

Die pil brengt de dood dus :)
mja gebruik met mate he ;)

Ja ja echt super bonus spul,alleen een beetje verslavend.
Verder, je komt helemaal tot rust als je die zooi in je mik gooit.

Dusssss het is tyfus zooi net zo als HD

Ik denk dat het na drugs ook goed werkt. Je valt zowiezo in slaap denk ik, en je komt in een veel diepere slaap dus je wordt uitgerust(er) wakker. En anders ga je op de zondag gewoon om 20.00 naar bed met valium, dan maak je in ieder geval een lange goeie nacht en wordt je maandag weer fris wakker (hopelijk).

Ik heb ook altijd last van dat probleem wilde dat met diazepam ook uit proberen maar is er nooit van gekomen.
Maar de volgende x dat ik snacks ga nemen dan zorg ik dat ik diazepam bij de hand heb want ik slaap de halve week erna slecht (evenals m'n humeur).

Ciao
Dusssss het is tyfus zooi net zo als HD

ja nou ja als je tog bezig bent geweest...
en ik heb er wel wat voor over om dan te kunnen slapen :)
laatste aanpassing

Het schijnt te helpen ja.

Some 3 to 4 hours were needed to achieve plateau, and on occasion experiments were interrupted with Valium or Halcion at the 16 hour point.

http://www.erowid.org/library/books_online/pihkal/pihkal024.shtml

Dit is geschreven door Dr. A. Shulgin, een zeer beroemde psychoactieve-drugs onderzoeker. Stuk gaat origineel over 2CE, maar ik denk dat valium n zelfde effect zal hebben als je bv. mdma(xtc) op hebt.

Maak er geen gewoonte van!
Als PepFreakO (daily) helpt het mij om na een dagje snel weer tot rust te komen. Eigenlijk lost het een probleem op, veroorzaakt door weer een ander ''probleem''... waarmee ik eigenlijk alleen maar problemen probeer te voorkomen.

ach, lang verhaal ;)

PEP man lkker slape joh hlamal os die gasuh man

Uppers en downers combineren, wat denk je zelf

Ik heb het nog nooit gedaan, valium. Een vriend van mij verteld wel eens over een vrouw die bij hem in de patazaak komt. Die vrouw is psychisch patient, en zit ook helemaal aan de valium, vet verslaafd ook. Raakt helemaal in paniek als de valium op is enzo...

Ik zou opzich wel eens een keer valium willen proberen.

Het schijnt trouwens dat als je het met Isonox combineerd, dat je dan echt helemaal vaag word...

Maaargoed, die PF-ers hier, die zijn al aardig ver zo te horen, want als je al medicijnen gaat nemen voor een drugs effect, dan betekend dat wel natuurlijk, dat je het zelfs in de alternative sector gaat zoeken, omdat alles andere zooi je schijnbaar al begint te vervelen. ;)

Maargoed moet ieder voor zich zelf weten, ik moet niet schijnheilig lullen verder, want t lijkt mij zelf ook wel vet... :P
Alleen EIGENLIJK is wel fout! :
ja bij mij op de afdeling waar ik stage loop (ook psychiatrie) krijgen de mensen ook valium

maar ik was ook niet van plan om het als drugs te gaan gebruiken, maar na drugs...
om te kunnen slapen :)

Is best een goed idee hoor (y) Werkt perfect, je slaapt goed dus de dag erna ben je ook minder verrot....kon ik het nog maar krijgen :(

T werkt in ieder geval! Tis alleen nogal verslavend...

Wel jammer dat ik de dagen erna amper kon slapen zonder die pille

Ja dat probleem kennik wel ja :(

Dat heb je niet na 1x al toch? Als je het een keer doet om te proberen dan lijkt me dat geen probleem. Wekelijks wel want dat wordt toch steeds meer :)

Ik zou dat niet doen, is erg slecht voor je lichaam.
Pak dan een jointje ofzo.

Psst niet doen:S

Nee na 1 keertje heb je dat inderdaad niet....
Seresta(oxazepam) werkt beter vind ik voor slapen, en t werkt niet zo lang zodat je de volgende ochtend nie zo duf wakker word :)

werkt goed kheb 't vroeger ook wel ooit gedaan maar 't word snel te lekker dus tis gewoon super verslavend en das nie goed :no:

Tegenwoordig zuip ik gewoon zo achterlijk veel pils da ik wel in slaap val als ik in me bedje lig :D
Ja het werkt goed! En slapen lijkt me beter dan wakker liggen.. Ook al is het geen 'natuurlijke' slaap. Je moet het alleen niet te vaak doen want het is inderdaad erg verslavend

Valium ken ik je zeker aanraden!!
Als ik thuis kom van een feest en goed vaag ben
kom ik echt niet in slaap, dus neem ik ook meestal
een valium en het is gegarandeerd dat je goed slaapt:p

:respect: valium :respect:

Seresta(oxazepam) werkt beter vind ik voor slapen, en t werkt niet zo lang zodat je de volgende ochtend nie zo duf wakker word

T nadeel van oxazepam is alleen dat et wel 1 a 2 uur duurt voordat het goed werkt...tis ook geen echt slaapmiddel.

tis ook geen echt slaapmiddel

Valium ook niet......
gewoon jointje roken, gaan liggen en je kop dichthouden dan val je wel in slaap

Valium ook niet......

Daar heb je helemaal gelijk in, maar t werkt wel zeker binnen een half uur....
T nadeel van oxazepam is alleen dat et wel 1 a 2 uur duurt voordat het goed werkt...tis ook geen echt slaapmiddel.

denk dat je ze door mekaar haalt want Oxazepam werkt bij mij na een half uur al en Diazepam pas na 1 uur of later

een oxazepan is om je gedachten in je hoofd rustig te laten worden en diazepam zijn spierverslappers

maar als je ze vaak gebruikt helpen ze op een gegeven moment niet meer..

je hebt oxazepams van 10 mg en 50 mg.
binnekort krijg ik trouwes Xanax(Alprazolam) via via :9

schijnt nog wat sterker te zijn dan de Oxy's

met valium kan je goed koop dronke worde 8)
zomaar te krijgen?

normaal gesproken alleen op recept, maar een maatje van me besteld een hoop anabole-achtige zooi op internet en vroeg of ik nog iets moest hebbe van die site ;)

owjah

oxazepam is ook spierverslappend

ik nam ze eerder altijd maar nu wil ik ze niet meer weet nog goed had bijmekaar een inslaper genomen 3 oxa en 4 diaze en nog niet kunnen slapen.. ik denk nu maar gewoon als ik aan de drugs ga en kan niet slapen eigenschuld

Tis nie zomaar te krijgen maar moet gewoon contacten hebben ;)

een inslaper genomen 3 oxa en 4 diaze en nog niet kunnen slapen

Ik doe 't dus ook nie meer sinds ik na een avondje speed en daarna 3 valium op me kamertje tegen de vlakte ging :)
laatste aanpassing

ja klopt maar als de arts vind dat jij ze nodig hebt krijg je ze gewoon

ja oke maar ik ga niks faken bij de huisarts om aan valium te komen :no: dan maar geen valium

nee ok dat heb ik zelf ook niet gedaan maar ik kreeg ze altijd van familie van me en die kreeg ze van de dokter..
zij was wel een beetje overspannen.

denk dat je ze door mekaar haalt want Oxazepam werkt bij mij na een half uur al en Diazepam pas na 1 uur of later

Vreemd! Bij mij is dat precies andersom :)

binnekort krijg ik trouwes Xanax(Alprazolam) via via

schijnt nog wat sterker te zijn dan de Oxy's

Ze zijn wat meer geschikt voor recreatief gebruik :yes: Ze werken een uurtje of 7 lang, en ze werken al na een kwartiertje :d Goed spul :yes:

een oxazepan is om je gedachten in je hoofd rustig te laten worden en diazepam zijn spierverslappers

Je kan de beide benzodiazepinen voor de dezelfde doeleinden gebruiken....
laatste aanpassing
Iets zeldzamer, maar daarom niet minder efectief is het middel ''rohypnol'', dat overigens steeds minder vaak door artsen wordt voorgeschreven. Dit middel is echt goed voor een diepe slaap en werkt tevens in op de spieren..
Geen aanrader gezien de risico's, maar zelf heb ik er wel goede ervaringen mee.