Partyflock

Forumonderwerp · 758296
De laatste tijd hoor ik steeds vaker dat het "echt niet kan" als een meisje bier drinkt.
Nu vraag ik me toch echt af waarom? Waarom is een meisje die een flesje bier drinkt minder sexy dan een meisje die een flesje, ik noem maar wat, smirnoff drinkt?
Het is allebei een flesje, allebei ong 5% alcohol, het enige verschil is dat de een bitter is en de ander zoet..

Niet dat ik altijd bier drink hoor, maar ik vind het zoooo'n onzin. Jullie?
ja ik kom ook naar Brabant. De Randstad komt me de neus uit. Ik zit te twijfelen tussen Eindhoven en Drimmelen
Bierdrinkende dames zijn statistisch gezien geiler dan niet bierdrinkende dames, heb ik ooit ergens gelezen..

Hahaha echt? Zijn wij ff geile meisjes hierzo dan ! :zuipen:
laatste aanpassing
Dat komt omdat ze hun gevoelens volgen en niet bezig zijn met wat anderen van hun denken

Ik zit te twijfelen tussen Eindhoven en Drimmelen

Dat is me nogal een verschil!

ik drink op een feest graag wel wat biertjes is goedkoper dan andere drank en best lekker (ligt eraan wat voor bier er geschonken word)
verbaast me nog hoeveel dames er hier bier drinken..
maar mij zal je daar niet over horen klagen:P:P
hoewel bij sommige vrouwen t gewoon niet past, raar uit te leggen maar soms zie je er een lopen met bier en dan denk je echt van: huh, wat doe jij met bier??
maar over t algemeen vind ik t wel stukken beter!!!!

Eindhoven is keigaaf:d
daar zou ik voor kiezen;)

ik ben zelf in Veldhoven geboren, maar veel van mijn fam wonen in Eindhove en das toch een favo stad van mij:D
Een wereld van verschil ja, maar dat maakt de keuze juist zo moeilijk. Het schijnt dat het percentage bierdrinkende vrouwen in Drimmelen hoger is.
laatste aanpassing
Drimmelen

das 5 minuten bij mij vandaan ;), woon zelf in Made

:bier: wat maakt dat nou uit?
lekker hoor, kunnen we een meeting organiseren :p
haha er wordt hier behoorlijk wa :bier: genuttigd :D

Kom ik vanuit Breda ook wel even langs :))
Wordt gezellig
haha breda, ook in de buurt idd :yes: :D

Ik neem aan dat Luit en ik ook wel een uitnodiging krijgen voor de housewarming??
Meiden die bier drinken,,,

lekker goedkoop en Geil :kwijl:
hehe bij ons drinkt iedereen gewoon bier en niemand zeikt B) bier=bier meisje=meisje, waarom overal een probleem van maken? :D
laatste aanpassing
Ik had het laatste ook, vraagt een jongen wat wil je drinken? Ik zeg bier, wilde hij het niet halen, omdat "vrouwen geen bier horen te drinken"
Wat een onzin, je gaat tegen een jongen toch ook niet zeggen: Je hoort geen mixjes te drinken.
Ik vind het allemaal best ik drink gewoon bier, en nee ik rook er geen zwaar shaggie bij :P
Ik neem aan dat Luit en ik ook wel een uitnodiging krijgen voor de housewarming??

:yes: haha :)
Bier, waarom niet?
Drank is drank en niet anders...
Net als het gezeik over meisjes en shag gaan niet samen :s
Een peuk is een peuk, maak je lekker druk om iets anders!

nieuwe stelling :

mannen mogen geen thee, das niet charmant :[

Uiteraard zijn jullie welkom. Maar ik moet eerst die keuze nog maken. Misschien dat ik eerst een weekje bij jou kom logeren om te kijken hoe het bevalt

Zorg jij voor het bier??

Kan mij het schelen, ken genoeg dames die gewoon lekker een :bier: meedrinken..
is goed...tray Schültenbrau met ze tweetjes?

(y)
Maar dan wil ik ook een rondje in die X5 rijden :p

Dat moet je maar even aan mijn vader vragen, daar ga ik niet over.
ik drink alleen maar bier:s
wat boeid mij het nou wat mensen daar over denken??:vaag:
kdoe lekker wat ik zelf wil!
Als het voor die tray is dan zal hij het vast wel goed vinden

Nou dat weet ik niet hoor. Kom niet aan z'n auto! Maar ja kan het altijd proberen natuurlijk!

Bitch 18 maart 2005 14:35
ik drink alleen maar bier
wat boeid mij het nou wat mensen daar over denken??
kdoe lekker wat ik zelf wil!

Lekker lekker puh :P
gewoon lekker :bier: drinke :yes:

nou mannen die een wijntje drinken dan?dat mag toch ook dus mogen wij ook gewoon aan het bier
vind beide wel lekker, bier en meisje :yes:

:bier:
laatste aanpassing
wijn :no:
ik vind een pilsje wel lekker:jaja:
en wat de rest er van vind moeten ze zelf weten.

Bitch 18 maart 2005 15:02
tsss

:D

bier hoort gewoon bij holland :jaja: maakt niej uit een jongen het drinkt of een meissie..
laatste aanpassing

lus geen bier :no:

ja okey.. das wat anders he ;)
kvind t oowk onzin!! als ik zin heb drink ik lekker bier
dat moeten ze toch helemaal zelf weten of ze bier drinken of niet?

staat toch niet bij dat bier alleen voor mannen is?

als een vrouw dat nou lekker vind, dan zou ze zich toch vooral niet laten tegenhouden door een man

wat denken ze wel!

een of andere hersenkronkel als mannen dat raar zouden vinden

zelf vind ik bier niet lekker, maar zou me echt niet kunnen schelen wat mannen daar nou van vinden als ik het wel lekker zou vinden.

ik ga toch ook niet zeuren als een man thee drinkt of wijn ipv koffie of bier.

wie ben ik om te zeggen dat ze dat niet moeten doen ivm imago of weet ik veel wat voor andere rollenpatroon

maar het zijn niet altijd mannen he, sommige vrouwen keuren het ook af :(
nou ja, je bent een vrij mens

dus waar zouden ze het recht vandaan halen om van zoiets onbenulligs te zeggen wat jij al dan niet zou moeten doen.