Ik heb ook bijna nooit ruzie, is iets van de tiener jaartjes, je begint volwassen te worden en daar ligt het probleem.... veel veranderingen in je leven en dat wil nog weleens botsen met je moeder, ze meent het waarschijnlijk alleen maar goed.....
laatste aanpassing
heb al 7 jaar niets van mijn moeder gehoord, ze besloot van de een op de andere dag dat ze zat van ons was (mijn ouders zijn gescheiden en ik woonde met mijn broertje en zus bij mijn ma) ze liet ons gewoon achter en begon een nieuw leven aan de andere kant van het land, mijn zus is op haar zelf gaan wonen en ik en mijn bro bij mijn pa.
en dit zijn tot nu toe de mooiste jaren van mijn leven, mijn vader is de liefste man die ik ken!!!
mijn ma is nu niets meer dan de vrouw die mij op de wereld heeft gezet.
dee
en dit zijn tot nu toe de mooiste jaren van mijn leven, mijn vader is de liefste man die ik ken!!!
mijn ma is nu niets meer dan de vrouw die mij op de wereld heeft gezet.
laatste aanpassing
Bij mijn moeder is het zo ze is wel ouwewerts en kijkt heel anders tegen dingen aan dan ik maar ja generatie verschil..
ook heb ik wel vaak woordewisseling of vette ruzie met der.. en dan gaat ze dat sávonds natuurlijk weer bespreken met me vader... en dan begint het weer van voor af aan..
maar ja toen ik het huis uit ging vond ze het verschrikkelijk en ook nog in een andere stad wonen.. maar het gaat meestal wel goed...
ook heb ik wel vaak woordewisseling of vette ruzie met der.. en dan gaat ze dat sávonds natuurlijk weer bespreken met me vader... en dan begint het weer van voor af aan..
maar ja toen ik het huis uit ging vond ze het verschrikkelijk en ook nog in een andere stad wonen.. maar het gaat meestal wel goed...
Gelukkig Goed!! 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 09:51:maar ze is nu al wat jaartjes overleden helaas
same here....
allebei mn ouders
heb al 4 week geen contact met me biomoeder..