Partyflock

Forumonderwerp · 758049
Hebben jullie dat nou ook ??

Elke dag ruzie met je ma...?? :frusty:

Nou ik wel duzz...En ik denk niet dat ik de enige ben...:no:

Maar wat is bij jullie nou de reden van je moeder ??

Laat het me ff weten

Grtzz
laatste aanpassing
jah idd vind ik ook...de laatste tijd komt het initiatief elke keer van mijn kant...
heel vreemd en kut...je zou toch zeggen dat een moeder contact wil met haar enige dochter!
ja das voor mij eigenlijk ook een beetje onbegrijpelijk ja zeker als het haar enige dochter is. En ik kan me idd wel voorstellen hoe rot het moet voelen als het steeds maar van jou kant moest komen.. Moet een beetje van beide kanten komen anders hoeft het niet... Zou je gewoon es een tijdje vol moeten houden, niks meer van je laten horen... is moeilijk natuurlijk, maar mischien haalt het wat uit.

Maybe is ze wel zo hardnekkig dat het haar nog niks kan schelen ook, dat kan ook nog :o
me vriend zei idd ookal dat ik maar es een tijdje niets van me moet laten horen...
heb al es eerder geprobeerd, en als ik dat doe komt zij weer met het antwoord van "jah jij laat toch ook nooit wat van je horen"
heel vreemd maargoed....

ik heb (bijna) nooit ruzie met mijn vader of moeder
normaal best goed.. nu is ze de hele dag al over de zeik en loopt ze een partij te zeiken op iedereen, dan kan ik echt een hekel aan haar hebben op zo'n moment

de reden: Me opa is vandaag jarig, ik kwam vanmorgen beneden, had me verslapen dus kom de kamer binnen gerend, ik zeg HOI! en meteen kreeg ik eroverheen ja jij ook gefeliciteerd he met je opa!! en nu is ze de hele dag al kwaad....
Mijn mamma en ik 2 handen op 1 buik :lief:

Mijn allesie :jaja:
de reden: Me opa is vandaag jarig, ik kwam vanmorgen beneden, had me verslapen dus kom de kamer binnen gerend, ik zeg HOI! en meteen kreeg ik eroverheen ja jij ook gefeliciteerd he met je opa!! en nu is ze de hele dag al kwaad....

jah dat zou nou van die irritante dingen, je druk maken om zoiets, had ik ook heel vaak...
me vriend zei idd ookal dat ik maar es een tijdje niets van me moet laten horen...
heb al es eerder geprobeerd, en als ik dat doe komt zij weer met het antwoord van "jah jij laat toch ook nooit wat van je horen"
heel vreemd maargoed....

Lekker bot terug doen: Jij wel dan? Eventueel zeggen dat dat juist de reden is dat je niks meer van je liet horen, omdat het toch zo weinig zin heeft en het voor jou gewoon niet leuk is als er gewoon niet op gereageerd wordt... Of als er gewoon niet eens wat leuks spontaans van haar uit gaat...

Mensen zeggen wel eens je weet pas wat je mist als je het kwijt bent, nou laat haar het maar eens ervaren... Natuurlijk is ze je dan niet echt kwijt ;) maar laat het haar maar eens voelen of weten hoe je er over denkt en wat je voelt... denk dat dat de beste oplossing is...
dat zou kunne inderdaad...maarjah ik heb dat al eens geprobeerd, 1,5 jaar teurg ofzo en afgelopen zomer begon de hele boel opnieuw en hebben we weer geen contact...heel vreemd van haar...

Heb juist een goede relatie met mn moeder :)
zou je dan niet eens vragen wat de reden is waarom ze zo doet? denk dat je dat al hebt gedaan maar ja dat is toch dan de vraag die bij mij naar boven komt! Of weet je mischien zelf wel waarom ze zo doet? (iets persoonlijks ofzo)
rimmen?
jah ze is DENK IK van binnen nog een klein meisje die nietzoveel durft...weet het niet echt, ze is een beetje apart persoon soms!!!

had vroeger geregeld ruzie met me moeder terwijl ze nooit iets verkeerds had gedaan...

sinds ik het huis uit ben in de band met me moeder alleen maar beter geworden (Y)
hehe moeders zijn soms rare wenzens ;) soms moet ik hele verhalen aan horen :| maar tis al laat in ljouwert... ik ga maar es plat ofzo :P Suc6 met de moeders! Komt vast wel goed

mijn relatie met mijn moeder is perfect.. kan niet beter !
ze is mijn beste vriendin:)
(K)
mijn moeder is :dood: voor mij

vooral niks fouts over je moeder zeggen :s heb ook eens een topic geopend over wat voor gezeik ik met mijn ma heeel vaak heb, maar daar begon iedereen over wat voor slecht kind ik wel niet was, omdat ik mijn ma uitscheld :S

terwijl ze nieteens weten waar ze het over hebben en proberen in te leven of lezenw at er staat...ho maar :S

welke relatie? :/
vooral niks fouts over je moeder zeggen heb ook eens een topic geopend over wat voor gezeik ik met mijn ma heeel vaak heb, maar daar begon iedereen over wat voor slecht kind ik wel niet was, omdat ik mijn ma uitscheld

Weet je wat het is...Het is hoe je het brengt en ik weet niet hoe je het gebracht heb...??
Maar ik heb veel respect voor mijn ma....Want ik heb er maar 1 en ze heeft haar leven voor me gezorgt :yes:
En tuurlijk scheld ik haar wel is uit...maar dan weet ik zelf ook dat ik weer sorry moet zeggen (ook al koopt ze daar nix voor :|:D)

Duzz jij zou wel gezegt hebbe in je topic ik vin me ma een kk wijf enzoo....maarja zo moet je het ook niet brengen...!!! Ik vraag gewoon om de mening van mensen en hoe zij hun thuis situatie beleven ;) en dan zoude ze me echt niet zo snel een slecht kind noemen denk ik O:)
laatste aanpassing

Nee het ging over ruzie thuis, en dat mijn ma ook een ontzettende bitch kan zijn en ja, ik heb haar uitgescholden, maar zij is de enige die me zo woest kan krijgen, dat weet ze en daar maakt ze gebruik van :yes:

nu vroeg ik me af of er ook andere mensen waren die slecht met hun ma overweg konden, maar het bekende gros kon alleen maar zeggen dat ik respectloos blablabla etc was, hele essentie van mijn topic weg :S
maar goed, als je een (y) relatie met je ma hebt, prachtig, houden zo...maar het kan ook anders en veroordeel iemand dan niet die wat grover praat, want je weet niet wat iemand geflikt heeft waardoor je zo praat.

maar goed, ga naar bed
laatste aanpassing

hmmm nooit ruzie met me mams!!!
Restless je hebt gelijk ;)

Veerl mensen hebben een oordeel terwijl ze nix weten dan best jammer....maarja wat doe je eraan he :no:
Hoppppaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
welke relatie?

Precies, welke relatie, ik haat m'n "moeder" ze heeft heel lang geleden voor de drank gekozen in plaats van voor haar dochter, dus die dochter is ze kwijt....
Heb haar al bijna tien jaar niet gezien en hoef haar ook niet meer te zien, ze is mij niet waard!!!!!!!
Ben het helemaal met je eens Restless!!!!

Ik zie d'r bijna nooit. Misschien 5 keer per jaar ofzo.

Kan goed met der opschieten. Vrijwel nooit problemen. Ze laat me ook gewoon men eigen gang gaan.
Relatie met me moeder is super!
Soms wat woorden, maar dat heb je met iedereen wel denk k..

Super relatie met mn moeder gelukkig:)..
En net als bij anderen heel af en toe wel is woorden..maar zou niet gezond zijn als dat niet zo was..
nah kan t wel vinden met mn ma ...vroeger trouwens niet ..toen mocht ik geen fuck van dr maja nu gelukkig wel

De relatie met me moeder is zooooooooooooooo ontzettend goed:yes:
Het is niet uit te leggen in woorden zo GOED!!!:D
jah super goed..en ben ik blij mee:D
harstikke goed sinds een tijdje...ik kan met haar over alles praten en we hebben bijna nooit geen ruzie meer! dat was een paar jaar terug wel anders!

knetter goed met haar opschieten!!
En tog is de wereld rond :|
Mijn moeder is mijn beste vriendin :yes:.... Maar het is ook wel eens anders geweest ;)

hoewel we vaak onze ruzietjes hebben zou ik niet zonder mijn moedertje kunnen(l)

ik heb altijd wel wat met mijn moeder maar dat komt omdat ze 60 is en ik net 21.
Zij is opgegroeid in een hele andere maatschappij en is daar in blijven hangen maar dat botst ontzettend met mij.
Ze maakt zich ook veel te druk om de kleine dingen,die ik niet zie.

Misschien is het wel tijd om uit huis te gaan.
Fantastisch! :x
hoge bomen vangen veel wind...!!!!

kut
En we gaan maar deur.....!!!!
Nou mensen ik wou ff zegge dat het bij mij weer goed gaat thuis...duzzz voor de mensen bij wie het niet chil is gewoon ff rustig met je ma praten...en dan komt het allemaal wel goed....Suc6 ermee...

Grtzzzz
Mijn relatie met mijn moeder is helaas ook niet zo best :no: De grootste reden waarom ik op mezelf ben gaan wonen :/
laatste aanpassing

Op dít moment? Kan haar wel schieten! :dood:

op het mometnt dat je uit huis bent is ze lief en als je weer effe bij dr moet wonen gaat het helemaal fout

Ik heb geen contact met haar en dat bevalt me prima :)
Ik heb bijna nooit ruzie met mn mamsiej :), maar ze is ook maar 1 dag per week thuis :'(
Soms 'n kleine discussie O:), meer niet :9..