ja das voor mij eigenlijk ook een beetje onbegrijpelijk ja zeker als het haar enige dochter is. En ik kan me idd wel voorstellen hoe rot het moet voelen als het steeds maar van jou kant moest komen.. Moet een beetje van beide kanten komen anders hoeft het niet... Zou je gewoon es een tijdje vol moeten houden, niks meer van je laten horen... is moeilijk natuurlijk, maar mischien haalt het wat uit.
Maybe is ze wel zo hardnekkig dat het haar nog niks kan schelen ook, dat kan ook nog
Maybe is ze wel zo hardnekkig dat het haar nog niks kan schelen ook, dat kan ook nog
normaal best goed.. nu is ze de hele dag al over de zeik en loopt ze een partij te zeiken op iedereen, dan kan ik echt een hekel aan haar hebben op zo'n moment
de reden: Me opa is vandaag jarig, ik kwam vanmorgen beneden, had me verslapen dus kom de kamer binnen gerend, ik zeg HOI! en meteen kreeg ik eroverheen ja jij ook gefeliciteerd he met je opa!! en nu is ze de hele dag al kwaad....
de reden: Me opa is vandaag jarig, ik kwam vanmorgen beneden, had me verslapen dus kom de kamer binnen gerend, ik zeg HOI! en meteen kreeg ik eroverheen ja jij ook gefeliciteerd he met je opa!! en nu is ze de hele dag al kwaad....
Mijn mamma en ik 2 handen op 1 buik 
Mijn allesie
Mijn allesie
jah dat zou nou van die irritante dingen, je druk maken om zoiets, had ik ook heel vaak...
me vriend zei idd ookal dat ik maar es een tijdje niets van me moet laten horen...
heb al es eerder geprobeerd, en als ik dat doe komt zij weer met het antwoord van "jah jij laat toch ook nooit wat van je horen"
heel vreemd maargoed....
heb al es eerder geprobeerd, en als ik dat doe komt zij weer met het antwoord van "jah jij laat toch ook nooit wat van je horen"
heel vreemd maargoed....
Lekker bot terug doen: Jij wel dan? Eventueel zeggen dat dat juist de reden is dat je niks meer van je liet horen, omdat het toch zo weinig zin heeft en het voor jou gewoon niet leuk is als er gewoon niet op gereageerd wordt... Of als er gewoon niet eens wat leuks spontaans van haar uit gaat...
Mensen zeggen wel eens je weet pas wat je mist als je het kwijt bent, nou laat haar het maar eens ervaren... Natuurlijk is ze je dan niet echt kwijt
vooral niks fouts over je moeder zeggen
heb ook eens een topic geopend over wat voor gezeik ik met mijn ma heeel vaak heb, maar daar begon iedereen over wat voor slecht kind ik wel niet was, omdat ik mijn ma uitscheld 
terwijl ze nieteens weten waar ze het over hebben en proberen in te leven of lezenw at er staat...ho maar
terwijl ze nieteens weten waar ze het over hebben en proberen in te leven of lezenw at er staat...ho maar
vooral niks fouts over je moeder zeggen heb ook eens een topic geopend over wat voor gezeik ik met mijn ma heeel vaak heb, maar daar begon iedereen over wat voor slecht kind ik wel niet was, omdat ik mijn ma uitscheld
Weet je wat het is...Het is hoe je het brengt en ik weet niet hoe je het gebracht heb...??
Maar ik heb veel respect voor mijn ma....Want ik heb er maar 1 en ze heeft haar leven voor me gezorgt
En tuurlijk scheld ik haar wel is uit...maar dan weet ik zelf ook dat ik weer sorry moet zeggen (ook al koopt ze daar nix voor
Duzz jij zou wel gezegt hebbe in je topic ik vin me ma een kk wijf enzoo....maarja zo moet je het ook niet brengen...!!! Ik vraag gewoon om de mening van mensen en hoe zij hun thuis situatie beleven
laatste aanpassing
Nee het ging over ruzie thuis, en dat mijn ma ook een ontzettende bitch kan zijn en ja, ik heb haar uitgescholden, maar zij is de enige die me zo woest kan krijgen, dat weet ze en daar maakt ze gebruik van 
nu vroeg ik me af of er ook andere mensen waren die slecht met hun ma overweg konden, maar het bekende gros kon alleen maar zeggen dat ik respectloos blablabla etc was, hele essentie van mijn topic weg
maar goed, als je een
relatie met je ma hebt, prachtig, houden zo...maar het kan ook anders en veroordeel iemand dan niet die wat grover praat, want je weet niet wat iemand geflikt heeft waardoor je zo praat.
maar goed, ga naar bed
nu vroeg ik me af of er ook andere mensen waren die slecht met hun ma overweg konden, maar het bekende gros kon alleen maar zeggen dat ik respectloos blablabla etc was, hele essentie van mijn topic weg
maar goed, als je een
maar goed, ga naar bed
laatste aanpassing
ik heb altijd wel wat met mijn moeder maar dat komt omdat ze 60 is en ik net 21.
Zij is opgegroeid in een hele andere maatschappij en is daar in blijven hangen maar dat botst ontzettend met mij.
Ze maakt zich ook veel te druk om de kleine dingen,die ik niet zie.
Misschien is het wel tijd om uit huis te gaan.
Zij is opgegroeid in een hele andere maatschappij en is daar in blijven hangen maar dat botst ontzettend met mij.
Ze maakt zich ook veel te druk om de kleine dingen,die ik niet zie.
Misschien is het wel tijd om uit huis te gaan.

![Para J [JWT]](/images/user/124699_3173121.jpg)