Partyflock

Forumonderwerp · 758049
Hebben jullie dat nou ook ??

Elke dag ruzie met je ma...?? :frusty:

Nou ik wel duzz...En ik denk niet dat ik de enige ben...:no:

Maar wat is bij jullie nou de reden van je moeder ??

Laat het me ff weten

Grtzz
laatste aanpassing

Hele goeie relatie met m'n moeder, veel respect voor haar!
Super! kwil der echt niet missen!

Wheheh jullie moeder reageert normaal als ze erachter komt dat je gebruikt???
Mijn moeder is de coolste van allemaal...
Toen ik vertelde dat ik rookte kreeg ik een pakkie sigaretten.
Toen ik vertelde dat ik blowde hebbe we samen geblowd.
Al me maten kunnen met haar opschieten... nazi`s zwarten iedereen.. ze brengt me overal naartoe....
:respect::respect::respect::respect: MAM JE BENT EEN TOPWIJF :respect::respect::respect::respect:

ZO!
laatste aanpassing

Al me maten kunnen met haar opschieten... nazi`s zwarten iedereen

:vaag: mag k dit raar vinden :s

uhm hoezo???
IK bedoel dat nazi`s met me moeder op kunnen schieten.
Maar zwarten kunnen ook met me moeder opschieten.

(jah ik noem het zwarten, vind ik makkelijk, maar bedoel ermee gekleurde mensen in het alegemeen)

mja, vind het raar dat beide uitersten deel uit maken van je vriendengroep... :s

Wat maakt het uit?

Ik ben geen nazi.
Heb geen hekel aan alle buitenlanders/allochtonen.
Dus waarom zouder ze er niet inzitten?

mwa, ikzelf kies mijn vrienden uit mensen die dezelfde denkbeelden en normen en waarderen hebben, maar dat is MIJN keuze natuurlijk.....

Jah dat ieder voor zich ... uiteraard
Maar als ik iemand mag dan mag ik hem/haar simpel.
Ik gadan niet ineens niks van me laten horen omdat ie toevallig zwart is.

Nou moet ik toegeven dat ik die zwarte gasten niet zo vaak meer spreek :P

k heb het niet over de gekleurde medemens, heb het eerder over het woordje nazi..... :x

mn beste maat is gekleurd.

jah nou ja dat zijn die gasten eenmaal in mijn vrienden groep niet allemaal maar grotendeels wel... ik zeg niet dat het bij jou ook zo is.... mja genoeg nu ... dit was niet het topic.

Gewoon weer trug naar relatie met je ma hebben :P

gaat niet,... die ligt verstrooid over n weiland...

maar relatie was goed altijd...

Nou dat is in ieder geval mooi dat het altijd goed ging (Y)

Hier thuis ging het niet altijd goed... tot me ouders gingen scheiden... daarna werd de omgeving voor iedereen beter.

mja met me moeder, met me pa niet ;p

Zo was het bij ons ook

ach, hij is de slimste niet 8)

Mijn pa is een ouwe knorrepot, gierig ventje, grijze aap die alles beter weet, alles moest op zijn manier.

Mja niet iedereen is perfect
Mijn moeder is (y) (L)(L) Jah we hebben wel eens ruzie maar het word al steeds minder en achjah t hoort der bij he;)
vriendelijke frits

Woon zelf nog thuis heb jaar in buitenland gezeten en helemaal nergens last mee.... maar sinds ik weer thuis woon.... me moeder en ik zijn water en vuur .....

ik weet niet hoe me moeder:$

ze is er niet meer sinds 1993 *huil*

maak denk zekker dat ik goed met haar had kunnen opschieten
laatste aanpassing
op dit moment?!?
kan ze branden in hel :[ :[ :[
me pa trouwens auk
laatste aanpassing
tuurlijk heb ik af en toe ook weleens ruzie met haar maar ze helpt en steunt me altijd en daarvoor ben ik haar zeer dankbaar .
onze relatie is (y)
wel gehad maar nu niet meer...heb nu goede band met mijn moeder, met allebei mijn ouders.
mijn moeder ROCKS ! ze is gewoon de coolste, liefste, leukste moeder die je maar kan voorstellen :D
en die ALTIJD gelijk heeft met ALLES :)
wat soms heeel irritant kan zijn ! maar goed.. dat hoort erbij :)
Weet je wat me opvalt....Veel meiden hebbe een goeie band met hun moeder en veel jongens...juist weer iets minder.....Vrouwen he...:|

Die kunne beter met elkaar opschieten de moederes begrijpen hun zoon gewoon niet....!!! :yes:
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 31252, 154012, 66763, 41794}
:/ :vaag: :no: :bounce:
hmmmz, nou nu ik het huis uit ben kan ik weer redelijk met m'n moeder, toen ik er nog woonde had ik elke dag meerdere keren ruzie... ik kan wat dat betreft beter met m'n pa dan m'n ma...
maja, we hebben allebei hetzelfde koppige karakter, daar ligt het ook aan :$
mijn moeder is mijn beste vriendin en de liefste moeder die er is... dat was vroeger wel anders :s maar sinds mijn coma is alles veranderd :lief:

ik heb ook een lieve schoonmoeder ;)

loopt nu weer de goede kant op,

Ik kan ook prima op mijn moeder schieten...

Uhm met haar opschieten....

Had ik vroeger geloof ik wel, totdat ze is weggegaan....woon nu samen, geen last meer van gelukkig :no:
we hebben allebei hetzelfde koppige karakter

Daar heb je nou helemaal gelijk in :yes: :D:D

Mijn moeder is een topper....:respect:

Weet je wat me opvalt....Veel meiden hebbe een goeie band met hun moeder en veel jongens...juist weer iets minder.....Vrouwen he...

Die kunne beter met elkaar opschieten de moederes begrijpen hun zoon gewoon niet....!!!

Ja kerel.. vrouwen zijn vrouwen..
effe gezellig shoppen en samen een witte wijn drinkeh, en het is weer goed.. :D
Mijn moeder was mijn beste vriendin..
Egt een super vrouw..
Kon haar alles vertellen en haar alles vragen en stond altijd voor iedreen en vooral voor mij klaar..
helaas is ze der niet meer... mis der nog elke dag maarja nix aan te doen helaas..
Ja kerel.. vrouwen zijn vrouwen..
effe gezellig shoppen en samen een witte wijn drinkeh, en het is weer goed

Offffuuuhhh samen een dikke ____ legge ken ook he :P

Of een :xtc: op zen tijd....:|

:D:D

heb respect voor mijn moeder ze is een kanjer!!heb nooit ruzie met haar (lucky me) bij deze mams love you :jaja:

Ach stefan.. :p leef toch eens gezond man.. :D is toch nergens voor nodig? :D

Ik kan het wel redelijk met me moeder vinden. Elke dag erger ik me wel ff aan der. 20 keer wat vragen nooit onthouden, kan ik best slecht tegen. Maar verder is ze best aardig.
gewoon realxt met me ouders opschieten en lullen over dingen.. en ja als je al 18 jaar met mensen samen zit erger je je eigen nou wel eens..
Uhhhh...Onthou dit ergenis heb je zzelf het meeste last van ;)

Ik kan echt supergoed met mijn moeder opschieten :jaja:

En ook met mijn vader :D

zo af en toe heb ik wel ruzie .. :d maar goed.. gaat wel over :p

super, kmag alles dus.

Alleen vroeger was het zondagochtend wel moeilijk om na een party thuis te komen met me :vaag: hoofd.

Nu weet ze dat ik wat neem en ken ik rustig de avond even vertellen met en koppie thee erbij :D

hartstikke kut....Moeder wat is dat?????
Zie die mensen nooit, dus waarom zou ik me daar druk om maken...en eh...die komt er bij mij niet in

kan steeds beter met mn moeder opschieten:)topwijf!(Y)