Partyflock

Forumonderwerp · 758049
Hebben jullie dat nou ook ??

Elke dag ruzie met je ma...?? :frusty:

Nou ik wel duzz...En ik denk niet dat ik de enige ben...:no:

Maar wat is bij jullie nou de reden van je moeder ??

Laat het me ff weten

Grtzz
laatste aanpassing

mijn moeder is ook mijn vriendin, maar jah de laatste tijd is dat wat anders geworden.

ik heb echt een super goeie band met mijn moeder tuurlijk heb ik ook wel eens ruzie, maar meestal hebben we het leuk samen!!! ik kan haar ook alles vertelllen
(L) mama!!!
Klote:yes:
Hier heeft de relatie afgelopen jaar een flinke deuk opgelopen maar ik moet zeggen dat alles nu redelijk aant bijtrekken is :) Veel praten helpt goed naar elkaar luisteren en de ontbrekende stukjes weer teovoegen hoe moeilijk dat soms ook is....

mijn moeder is de beste moeder van de wereld

Bullshit! :[ Want dat is mijn moeder al O:) :P
Ik heb echt nooit ruzie met m'n moeder.
Ze reageerde zelfs normaal toen zij en m'n vader erachter kwamen dat ik drugs gebruik.
Ben dus best wel blij met m'n mama :P
Ik vind het alleen klote dat ik d'r pijn doe doordat ik gebruik.. zou wel 1 van de grootste redenen zijn als ik ooit eens zou stoppen met feesten & gebruiken. :$
laatste aanpassing

Naja op dit moment wel redelijk goed... heb ook een periode gehad dat het helemaal niet goed ging..
Echt bijna dagelijks ruzie.. maar dat kwam vooral omdat zelf in een flinke dip zat.. ging niet goed op school..
M'n ma helpt me echt altijd en overal mee.. als t nodig is.. (Y) alleen mag ik zelf ook beter mn best doen.. want ik ben nog niet helemaal tevreden hoe t met me gaat.. :nee:

ik heb ook wel vaak ruzie maar mn ma is ook zo onmogelijk en dat denkt zij van mij:P:bloos:

Heel goed :yes:

ik heb haast geen goed contact met me ma,maar dat ligt meerendeels aan haar zelf...
ik maak me daar ook niet druk om hoe ze over alles denkt...

ik heb ook een goede band met mijn moeder...
ze helpt me overal mee!! en tuurlijk hebben we welles ruzie iedereen is wel eens chagie...
i love my mams....
kan echt niet zonder haar, en als er iets met haar zou gebeuren zou ik zelfmoord plegen...
m'n moeder is mn alles, echt waar...Ze staat altijd voor me klaar als ik het moeilijk heb, en dat heb ik nogal de laatste tijd:(, ze steunt me door dik en dun, en heeft alles voor me over...kan altijd om dr rekenen..
eigenlijk is ze een beetje m'n tweede beste vriendinnetje:)
Ik heb nooit ruzie met haar..
laatste aanpassing

weet ut niet, ze is al overleden.

Nu heel goed, dat was toen ik nog thuis woonde nog weleens anders.
Artiest {SHOWLIST artist 35045, 72779}
mijn relatie met mn ma is vet goed, ubergoed zelfs

Mijn relatie met mijn moeder is echt heel goed...
toen ik thuis woonde was dat minder
Mijn relatie met mijn moeder is echt heel goed...
toen ik thuis woonde was dat minder

bij mij hetzelfde :D
Maarja 1 Ding is zeker Je hebt maar 1 moeder :yes:

snik snik ik heb geen moeders meer :-(

maar heb wel een schoonmoeder is wel lief maar af en toe an ik haar ook schietteO:)
ik denk dat het door je leeftijd ook een beetje komt, en misschien woon je nog thuis? ik ben nu 22 en mijn moeder is mijn beste maatje, we gaan uit, lekker uiteten vanalles.. je band met je moeder gaat vooruit als je wat ouder bent en als je het huis uit bent (als je dat nog niet al bent)

Mijn moeder is mijn beste vriendin..(L)
je band met je moeder gaat vooruit als je wat ouder bent en als je het huis uit bent (als je dat nog niet al bent)

Nee ben het huis nog niet uit..:no:

Maarja de leeftijd heeft er veel mee te maken denk ik ...ben nog een beetje een puber he :/ 8)

Maarja komt allemaal wel goed hoop ik :yes:

Mama is leuk!

Uhhh jij hebt zeker geld nodig....8)
laatste aanpassing
Nu heel goed, dat was toen ik nog thuis woonde nog weleens anders.

Ik hoop dat dat bij mij ook gaat gebeuren :/
Mijn moeder is een schat...
Af en toew wel is rusie...
Ma das dan ook zo weer over...
gelukkig niet!! tuurlijk heb ik weleens ruzie maar dat heeft iedereen denk ik wel..

Die ruzie(puber)jaren heb ik gelukkig nu ongeveer 4 jaar achter de rug,maar dat was echt heel erg die paar jaar.
Schelden,vechten,om alles ruzie :(

Maar nu is de relatie wel goed.Ik kan het goed met haar vinden,vind haar lief enzo. :lief:

Tuurlijk zeikt ze weleens,maar soms is dat ook wel terecht en daar is ze moeder voor he ;)

Maar samen winkelen of ergens wat drinken dat soort dingen doen wij weer niet samen hoor,weet eigenlijk ook niet waarom..

Sinds ik niet meer thuis woon kan ik prima met mn ma opschieten :D

mijn moeder is een schat :D
Mijn moeder en ik zijn hele goede vriendinnen (l)

mamma jij bent de liefste van de hele wereld :D

ons pap is afgelopen jaar overlede en opzich had ik daar altijd een goede band mee.. met mijn moeder een wat mindere, soms hebbe we iedere dag ruzie en dan een maand weer niet.. maar ik zou niet zonder haar kunne :)

Relatie met me moeder wel goed, vroeger ging het stukken minder, pubers :P Wouden ze me in een kindertehuis balla hebben najahaa :)

Maar nu stukken beter :D
mijn moeder is super!!
Na vier jaar ruzzie gehad te hebben en ik verhuist ben!!
Gaan we nu eindelijk al een jaar goed met elkaar om!
Heb wel spijt van wat ik haar heb aan gedaan!Heb haar echt gehaten...en hou nu drie x zo veel van haar!

ik heb een hele goede relatie met mijn moeder :D

nooit echt ruzie gehad ofzo...

mijn ma is ook een superwijf..
kan alles aan dr kwijt enzo.. ben blij dat ze niet zo'n ouwe zure vrouw is8)
toen ik bij me moeder woonde hadden we altijd ruzie. nooit deed ik iets goeds. wat ik ook deed. ben 2 keer thuis weggelopen toen ik jonger was maar ze wist me weer terug te halen. toen ik 18 werd ben ik gelijk thuis weggegaan en op een kamer gaan wonen in rotterdam. ver uit de buurt dus. nu ineens na 19 jaar komt ze me vertellen dat ze van me houd en dat ze het niet zo bedoelde en wil ze dat ik terug naar roermond ga. pleur op. it's to late mam!!

sinds ik het huis uit ben gegaan gaat het goed!!maar daarvoor was het echt verschrikklijk
Mijn moeder is mijn moeder...

Echt geen vriendin ofzo, ik snap echt niet hoe mensen dat kunnen zeggen :s

Nu ik uit huis ben is de band overigens wel een stuk beter dan vroeger toen ik nog thuis woonde en we elkaar iedere dag het leven zuur maakte.

heb respect voor mijn moeder ze is een kanjer!!heb nooit ruzie met haar (lucky me) bij deze mams love you
Mijn moeder is ook een kanjer mijn beste maatje...

wel een goede relatie maar we zijn geen vriendinnen, we zijn in alle opzichten tegenovergesteld van elkaar en dat botst...

Ik vind dit wel érg grappig eerlijk gezegd! Jij heeft hier duidelijk je moeder de schuld.. Ik ben benieuwd naar je argumenten :P én je leeftijd!

Maar goed, ik heb de laatste tijd ook wel meer dan normaal woorden met mijn moeder, alleen ik weet dat het niet alleen aan me moeder ligt, ook aan mij.

Succes er mee.
mijn moeder is een kanjer en een maatje (F)
ik kan heel goed met me ma opschieten :D

af en toe wel chago op elkaar maar dat is snel goed :jaja:
Ik heb sinds kort afstand gedaan van mijn moeder.
Vind dat als ik hier mensen hoor over hoe leuk ze het met hun moeder hebben best jammer.
Maar het is nou eenmaal niet anders.
Mijn moeder haar hobby is liegen, dat deed ze al heen lang en dat ben ik zat.

Misschien dat het ooit nog goedkomt, maar geloof daar zelf niet zo in.
ik kan goed met me moeder op schieten heb altijd de grootste lol met der, ze is zo gek als een deur:D

Elke dag ruzie met je ma...??

Nou ik wel duzz...En ik denk niet dat ik de enige ben...

onze relatie gaat wel maar als we ruzie hebben gaat het vaak over geld ensow:s:S ik ben wel gek op me ma maar vaak dan ken ik der wel schieten en andersom ook ut bots gewoon te erg:s
Ik vind dit wel érg grappig eerlijk gezegd! Jij heeft hier duidelijk je moeder de schuld.. Ik ben benieuwd naar je argumenten én je leeftijd!

Maar goed, ik heb de laatste tijd ook wel meer dan normaal woorden met mijn moeder, alleen ik weet dat het niet alleen aan me moeder ligt, ook aan mij.

Tuurlijk ruzie komt altjd van 2 kanten...!!!

Maarja men ma kan zeuren over de kleinste dingen....en dan uren er over door gaan...en dan moet ik me maar inhouwe....nou dacht het duzz niet wordt er helemaal gek van :'(

Duzz dan geef ik maar een grote bek...en ik weet dat het niet goed is...maarja als ik 100 % gelijk heb dan moet je toch wat he :yes:

Njah komt allemaal wel goed hoop ik :)
laatste aanpassing
mijn mama is wel lief hoor... maar soms denk ik hou je stil.... maajaa... verder heb ik wel aardige band met haar