mijn moeder is de beste moeder van de wereld
Bullshit!
Ik heb echt nooit ruzie met m'n moeder.
Ze reageerde zelfs normaal toen zij en m'n vader erachter kwamen dat ik drugs gebruik.
Ben dus best wel blij met m'n mama
Ik vind het alleen klote dat ik d'r pijn doe doordat ik gebruik.. zou wel 1 van de grootste redenen zijn als ik ooit eens zou stoppen met feesten & gebruiken.
laatste aanpassing
Naja op dit moment wel redelijk goed... heb ook een periode gehad dat het helemaal niet goed ging..
Echt bijna dagelijks ruzie.. maar dat kwam vooral omdat zelf in een flinke dip zat.. ging niet goed op school..
M'n ma helpt me echt altijd en overal mee.. als t nodig is..
alleen mag ik zelf ook beter mn best doen.. want ik ben nog niet helemaal tevreden hoe t met me gaat.. 
Echt bijna dagelijks ruzie.. maar dat kwam vooral omdat zelf in een flinke dip zat.. ging niet goed op school..
M'n ma helpt me echt altijd en overal mee.. als t nodig is..
i love my mams....
kan echt niet zonder haar, en als er iets met haar zou gebeuren zou ik zelfmoord plegen...
m'n moeder is mn alles, echt waar...Ze staat altijd voor me klaar als ik het moeilijk heb, en dat heb ik nogal de laatste tijd
, ze steunt me door dik en dun, en heeft alles voor me over...kan altijd om dr rekenen..
eigenlijk is ze een beetje m'n tweede beste vriendinnetje
Ik heb nooit ruzie met haar..
kan echt niet zonder haar, en als er iets met haar zou gebeuren zou ik zelfmoord plegen...
m'n moeder is mn alles, echt waar...Ze staat altijd voor me klaar als ik het moeilijk heb, en dat heb ik nogal de laatste tijd
eigenlijk is ze een beetje m'n tweede beste vriendinnetje
Ik heb nooit ruzie met haar..
laatste aanpassing
mijn relatie met mn ma is vet goed, ubergoed zelfs
je band met je moeder gaat vooruit als je wat ouder bent en als je het huis uit bent (als je dat nog niet al bent)
Nee ben het huis nog niet uit..
Maarja de leeftijd heeft er veel mee te maken denk ik ...ben nog een beetje een puber he
Maarja komt allemaal wel goed hoop ik
Mama is leuk!
Uhhh jij hebt zeker geld nodig....
laatste aanpassing
Die ruzie(puber)jaren heb ik gelukkig nu ongeveer 4 jaar achter de rug,maar dat was echt heel erg die paar jaar.
Schelden,vechten,om alles ruzie
Maar nu is de relatie wel goed.Ik kan het goed met haar vinden,vind haar lief enzo.
Tuurlijk zeikt ze weleens,maar soms is dat ook wel terecht en daar is ze moeder voor he
Maar samen winkelen of ergens wat drinken dat soort dingen doen wij weer niet samen hoor,weet eigenlijk ook niet waarom..
Schelden,vechten,om alles ruzie
Maar nu is de relatie wel goed.Ik kan het goed met haar vinden,vind haar lief enzo.
Tuurlijk zeikt ze weleens,maar soms is dat ook wel terecht en daar is ze moeder voor he
Maar samen winkelen of ergens wat drinken dat soort dingen doen wij weer niet samen hoor,weet eigenlijk ook niet waarom..
toen ik bij me moeder woonde hadden we altijd ruzie. nooit deed ik iets goeds. wat ik ook deed. ben 2 keer thuis weggelopen toen ik jonger was maar ze wist me weer terug te halen. toen ik 18 werd ben ik gelijk thuis weggegaan en op een kamer gaan wonen in rotterdam. ver uit de buurt dus. nu ineens na 19 jaar komt ze me vertellen dat ze van me houd en dat ze het niet zo bedoelde en wil ze dat ik terug naar roermond ga. pleur op. it's to late mam!!
Mijn moeder is de tofste 
Maar wat is bij jullie nou de reden van je moeder ??
Ik vind dit wel érg grappig eerlijk gezegd! Jij heeft hier duidelijk je moeder de schuld.. Ik ben benieuwd naar je argumenten
Maar goed, ik heb de laatste tijd ook wel meer dan normaal woorden met mijn moeder, alleen ik weet dat het niet alleen aan me moeder ligt, ook aan mij.
Succes er mee.
mijn moeder is een kanjer en een maatje 
Ik heb sinds kort afstand gedaan van mijn moeder.
Vind dat als ik hier mensen hoor over hoe leuk ze het met hun moeder hebben best jammer.
Maar het is nou eenmaal niet anders.
Mijn moeder haar hobby is liegen, dat deed ze al heen lang en dat ben ik zat.
Misschien dat het ooit nog goedkomt, maar geloof daar zelf niet zo in.
Vind dat als ik hier mensen hoor over hoe leuk ze het met hun moeder hebben best jammer.
Maar het is nou eenmaal niet anders.
Mijn moeder haar hobby is liegen, dat deed ze al heen lang en dat ben ik zat.
Misschien dat het ooit nog goedkomt, maar geloof daar zelf niet zo in.
Elke dag ruzie met je ma...??
Nou ik wel duzz...En ik denk niet dat ik de enige ben...
onze relatie gaat wel maar als we ruzie hebben gaat het vaak over geld ensowNou ik wel duzz...En ik denk niet dat ik de enige ben...
Ik vind dit wel érg grappig eerlijk gezegd! Jij heeft hier duidelijk je moeder de schuld.. Ik ben benieuwd naar je argumenten én je leeftijd!
Maar goed, ik heb de laatste tijd ook wel meer dan normaal woorden met mijn moeder, alleen ik weet dat het niet alleen aan me moeder ligt, ook aan mij.
Tuurlijk ruzie komt altjd van 2 kanten...!!!
Maarja men ma kan zeuren over de kleinste dingen....en dan uren er over door gaan...en dan moet ik me maar inhouwe....nou dacht het duzz niet wordt er helemaal gek van
Duzz dan geef ik maar een grote bek...en ik weet dat het niet goed is...maarja als ik 100 % gelijk heb dan moet je toch wat he
Njah komt allemaal wel goed hoop ik
laatste aanpassing