hmmz...ja stiefmoeders zijn meestal verhalen apart toch....
dat kan je wel zeggen ja..
stiefmoeder...schoonmoeder... allemaal kut..
Heb niet echt een goede band met haar. Nu ik uit huis ben hebben we geen ruzie meer, maar ze weet vrijwel niets van me. Kan niet echt mezelf zijn thuis. Jammer opzich, maar ik heb er wel vrede mee
Gelukkig kan ik heel goed met mijn ma opschieten. Ze is gewoon als een vriendin voor me.. Ze weet niet alles van me en dat hoeft ook niet, soms moet je wat geheimpjes voor elkaar houden...
Ik heb gewoon een jaar lang al elke dag ruzie thuis....en soms is het wel me eige schuld...Maarja soms ook niet en toch krijg ik de schuld van alles...en ik kan nix goed doen bij me ma...Wordt tijd om op mezelf te gaan wonen...
Want ruzie komt altijd van 2 kanten....Duzz ik ben zowiezo niet de enige die wat fout doet....alleen me ma ziet het duzz wel zo...en het is echt verrot dat alles wat je doet niet goed is...!!!
Kijk het nog maar eff 2 jaar aan want als je bijna 20 bent laten ze je meer los en kun je doen en laten wat je wilt. Ze hebben je zo te zien nog niet goed los gelaten en zijn er een beetje bang voor. Maar dat is binnen 2 jaar wel goed. Ik had et eerst ook heel erg maar nu niet meer.
Het heeft ook wel een beetje met volwassenheid te maken.
Neuh... heb bijna nooit ruzie.. vaker een meningsverschil..!
Mn moeder is n Poppert
Gelukkig niet meer
Vroeger elke dag ruzie, vechten tot bloedens aan toe... Weer met de politie mee! Maar sinds ik het huis uit ben geweest en weer terug ben gegaan Gaat alles super
kheb nie een ideale moeder-dochter verhouding. kheb vroeger veeeel ruzie gehad, en nu ist wel aardig rustig, maar verder nix extra's ofzo. me moeder heeft in mijn ogen dingen verpest vroeger maar me zus is me 2e mama
mn moeder is heel erg ziek heeft n hersenbloeding gehad enz.
dus doe altijd aardig tegen dr en leef van dag tot dag met dr
MAMA I LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben een echt moederskindje
Ze is alleen een beetje erg tegen drugs
Mama is een mellow teef!
I my mammie!
Ik lig ook meestal met haar overhoop
pfff...k ben eerder beste vriendinnen met mn moeder dan dat ik haar echt als mn moeder beschouw...k woon ook bij mn vader al mn hele leven...mn moeder zie ik neit zo vaak...k ken dr ook nog niet zo lang