Partyflock

Forumonderwerp · 758049
Hebben jullie dat nou ook ??

Elke dag ruzie met je ma...?? :frusty:

Nou ik wel duzz...En ik denk niet dat ik de enige ben...:no:

Maar wat is bij jullie nou de reden van je moeder ??

Laat het me ff weten

Grtzz
laatste aanpassing
hmmz...ja stiefmoeders zijn meestal verhalen apart toch....

dat kan je wel zeggen ja..

stiefmoeder...schoonmoeder... allemaal kut..

Heb niet echt een goede band met haar. Nu ik uit huis ben hebben we geen ruzie meer, maar ze weet vrijwel niets van me. Kan niet echt mezelf zijn thuis. Jammer opzich, maar ik heb er wel vrede mee

ik ben een moeders kindje! :jaja:
ik heb eigenlijk altijd wel redelijk goed met mijn moeder gekunt, maar ik merk dat het de laatste tijd alleen maar beter gaat..

Mijn relatie met mijn moeder is heel goed en zij is de belangerijkste in mij leven.

Love you mam (l)
Gelukkig kan ik heel goed met mijn ma opschieten. Ze is gewoon als een vriendin voor me.. Ze weet niet alles van me en dat hoeft ook niet, soms moet je wat geheimpjes voor elkaar houden...

But I can't live without her....
niet zo goed, we hebben echt vaak problemen gehad
kan veel beter met m'n vader opschieten
tja....

Ik heb gewoon een jaar lang al elke dag ruzie thuis....en soms is het wel me eige schuld...Maarja soms ook niet en toch krijg ik de schuld van alles...en ik kan nix goed doen bij me ma...Wordt tijd om op mezelf te gaan wonen...:yes:

wordt tijd dat je volwassen wordt
Ik heb een hele goeie band met mijn mamsie (L) Tuurlijk is er af en toe wel ruzie maar dat hoort erbij :)

Moet je voor de gein is naar de Spice Girls luisteren met "mama" 8) Zo ongeveer zie ik het (Y)
wordt tijd dat je volwassen wordt

misschien wel he ;)

Maarja jij weet de hele situatie niet...:no:

Want ruzie komt altijd van 2 kanten....Duzz ik ben zowiezo niet de enige die wat fout doet....alleen me ma ziet het duzz wel zo...en het is echt verrot dat alles wat je doet niet goed is...!!!

Kijk het nog maar eff 2 jaar aan want als je bijna 20 bent laten ze je meer los en kun je doen en laten wat je wilt. Ze hebben je zo te zien nog niet goed los gelaten en zijn er een beetje bang voor. Maar dat is binnen 2 jaar wel goed. Ik had et eerst ook heel erg maar nu niet meer.

Het heeft ook wel een beetje met volwassenheid te maken.

Neuh... heb bijna nooit ruzie.. vaker een meningsverschil..!

Mn moeder is n Poppert:jaja:

Gelukkig niet meer :D

Vroeger elke dag ruzie, vechten tot bloedens aan toe... Weer met de politie mee! Maar sinds ik het huis uit ben geweest en weer terug ben gegaan :S :S Gaat alles super :D

kheb nie een ideale moeder-dochter verhouding. kheb vroeger veeeel ruzie gehad, en nu ist wel aardig rustig, maar verder nix extra's ofzo. me moeder heeft in mijn ogen dingen verpest vroeger :( maar me zus is me 2e mama :yes:

mijn moeder is de beste moeder van de wereld
Oost West Thuis Best :yes:

Woon weer lekker thuis...Heb ff een lang gesprek met me ma gehad en nu is het weer goed :)

mijn moeder is de beste moeder van de wereld

(Y) Mag ik haar een keer lenen ?? 8)

hell neu :no:

Mag ik haar een keer lenen ??

Ik heb een gefrustreerde broer hier thuislopen, mag hij die van jou dan lenen :[

mn moeder is heel erg ziek heeft n hersenbloeding gehad enz.
dus doe altijd aardig tegen dr en leef van dag tot dag met dr
MAMA I LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!!!!
Vaker ruzie met mij pa...zelfde karakters en zo.

idd hek nouw ook last van:p
dan ist wel fijn dat men pa bijna noooit thuis is:P
mijn moeder is de liefste !!!!

Goed... met me pa was wat minder maar sinds ik het huis uit ben is het eigenlijk helemaal prima.
ik heb de leukste moeder van de wereld!

maarja wat wil je, ik ben ook haar leukste zoon :D

ze is heeeeeeel lief ....ze is nu me pakkie voor inQontrol aan het maken(K)(L)(K)

Doe mij der ook maar een mams
Ik bel me moeder bijna iedere dag ff.
Ze is me enige echte vriendin.

Ik heb geen relatie met mijn moeder hoor! :o

ja me vader

Ja hij is als een vader voor me
Ik ben een echt moederskindje :P
Ze is alleen een beetje erg tegen drugs :(

Mama is een mellow teef!

I :lief: my mammie!

Ik lig ook meestal met haar overhoop

pfff...k ben eerder beste vriendinnen met mn moeder dan dat ik haar echt als mn moeder beschouw...k woon ook bij mn vader al mn hele leven...mn moeder zie ik neit zo vaak...k ken dr ook nog niet zo lang
Mijn moeder is een supervrouwtje!!

tuurlijk hebben we wel is woorden o:)
maar verder is ze heel erg :lief:

Mijn moeder is TE goed voor deze wereld!
Ik heb helemaal niets met me ouders eigenlijk meestal alleen maar meningsverschillen.. ik ben ook de makkelijkste niet denk ik :P

ik zou een moord doen om ff mee men ma te bekvechten maar hellaas mocht nie zo zijn jammer genoeg:)

ja wel goed, heb niet te klagen
Ik heb een gefrustreerde broer hier thuislopen, mag hij die van jou dan lenen

Ik zal het ff vragen...;)

Me moeder betekend echt heel veel voor me :) :yes:
Je hebt er maar 1 dus wees dr zuinig op want ze zijn onvervangbaar,niet dat k heel close ben met me ma maar toch t blijft me ma:)
Mijn ma is ook mijn vriendin....heb echt hele toffe ouders