Partyflock

Forumonderwerp · 757965

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

hier is die dan eindelijk:D

http://events.q-dance.nl/2005-06_18-juni_defqon1/lineup/

Blue Area
Dana
Gizmo
Space Invaders
Pavo
Live: Donkey Rollers
Pila
Dj Duro
Vortex
Alpha Twins
Frank SL & Dj Timothy
The Abyss
Host: Mc Dv8

Black Area
Outblast
Nico & Tetta
Peaky Pounder
Live: Evil Activities
Catscan
Nosferatu
Dj Vince
Dj Daisy
Dr Rude
Host: Mc Syco

Orange Area
John 00 Flemming
Dave Joy
Dark by Design
Kalashinov
Marcel Woods
Spider
Bas & Ram
Busy & The Schientist
Host: Mc P-mode

Yellow Area
Igor S
Proteus
Dj Ghost
Nick Sentience
Brenan & Heart
Mauro Alpha
Tatanka
Dj Thilo
Host: Mc Tmc

Green Area
Oscar Mulero
Thomas Schumacher
Misstress Barbara
Rude Awakening
Vincent & Stephan de Wit
Xanno & Gallois
Michael Burkat
D-Jay-Alias
Host: Mike Redman

Red Area (Mainstage)
Dj Luna
Scott Project
Gary D
Technoboy
The Prophet
Beholder & Balistic
The Darkraver
Yves de Ruyter
Host: Mc Ruffian

Brown Area
Francois
Dj Yves
Ruthless & Vorwerk
Furax
Bad Boyz
Max Enforcer
Dj Seb B
Dj Tony
Host: Mc Alee

Grey Area
Stanton
Franky Jones
Waxweazle
Bass-D
Buzzfuzz
Schadowlands & Terrorists
Dj Predator
Beasty Boy & Da Vinci
Host: Mc Da Moth of Madness

White Area
Benjamin Bates
Benny Rodrigues
Diego Norienga
Flowtation
Jeff Bounce
Dj-Dee-D

*Voor duidelijkheid line up toegevoegd* ;)
laatste aanpassing door een beheerder

Artiest Balbasaur
nix met techno te maken

Het is techno.

Vette line-up!!!! (Y)
mulero op defqon...niks voor hem

Het IS techno, kun je wel heel leuk :no:tjes gaan plaatsen maar daar schiet je geenr eet mee op. :)
Aangezien ik waarschijnlijk toch alleen maar te vinden ben in de Black Area, vind ik het niet zo erg dat de line up van de andere area's niet zo goed zijn...

Toch vind ik het inderdaad wel jammer dat ik de wat Hardere hardcore namen mis in de line up van black. Maar zoals al een keer gezegd is, moet je toch een beetje de mainstream artiesten boeken voor dit soort evenementen...

Greetz -Pim Ritsel-
Sander
wat weet jij nou van techno gek!

jij blijkbaar ook niet, mulero, mistress barbara, gebroeders de wit, Xanno & Gallois, Michael Burkat
& D-Jay-Alias is toch zeker wel lekkere techno...
laatste aanpassing
:no: Ik had toch echt wel een betere techno line-up verwacht...ben al helemaal niet kapot van Xanno Gallois en D-Jay Alias.....hun hebben een abonnement op Q-dance feestjes volgens mij...verder zie je ze bijna nergens (Xanno wel op zn eigen feestjes)
kvind t te plat...er hadden wel wat meer melodieuzere namen geboekt kunnen worden zoals een Varela, Beyer, Kowalski en zet voor mijn part Speedy J er neer als je dan toch beuken en kwaliteit wil hebben.....
nee wederom geen Defkont voor mij....de 1e blijft de beste. Nu is t een overhyped kinderfeestje

varela mocht van mij zeker wel, mja een beyer heb ik al tevaak gehoord kan me niet echt meer boeien, en speedy J laatste tijd ook niet echt meer... mulero is toch zeker wel kwaliteit en en beuken ;) ik vermaak me er wel, ga ook meer heen omdat al me maten gaan, 2 weken later ga ik voor de namen @ AWFS... komt helemaal goed :D
Tickets zijn besteld (Y)
"alleen jammer vd techno waar zijn dj's zoals umek, varela, adam beyer, alexander kowalski?
nu heb je rude awakening enzo..slaat nergens op nix met techno te maken"

Helemaal mee eens!
Live:Evil Activities (Y)
Mis trouwens 2 namen bij de hardstyle tent Mondello en Activator:(
laatste aanpassing

Proteus @ Defqon:|
Dark by Design, Nick Sentience, toemaar...
Al hadden ze ffies het dubbele van dit soort namen geboekt dan was ik present..

wat weet jij nou van techno gek!

Niet veel, maar blijkbaar meer dan jouw.
zelfs mijn moeder blijkbaar meer dan jou..

want mijn moeder zei laatst
"Rude Awakening maakt ook techno toch"

dat zei ze
WAt een gruwelijke line-up zeker aanwezig!!!
ja die techno lineup is echt bagger!
techno line-up (n) echt minder leuk zo vincent & stephan de wit maar de heeltijd van dat gebeuk :nee: verder dave joy en Dark by Design top en Benjamin Bates in de chill (y)
idd dat gebeuk! en nogmaals dat is helemaal geen muziek, dus mag het zeker NIET met techno bestempelt worden!! :no: techno is zoals adam beyer, ben sims, umek, varela, parisio en vigorito..dat soort gasten..DAT IS TECHNO! dus moet er niet weer zo'n bijdehand nepgabber mannetje lopen roepen dat dat goeie BeuQ techno is! want dan ken je beter ff wegblijven aub :@
te uberdikke line up

:respect: Evil Activities :respect:
laatste aanpassing

idd dat gebeuk! en nogmaals dat is helemaal geen muziek, dus mag het zeker NIET met techno bestempelt worden!! :no: techno is zoals adam beyer, ben sims, umek, varela, parisio en vigorito..dat soort gasten..DAT IS TECHNO! dus moet er niet weer zo'n bijdehand nepgabber mannetje lopen roepen dat dat goeie BeuQ techno is! want dan ken je beter ff wegblijven aub :@

Beter houd je je bij de feiten en houd je je kortzinnige mening ff achterwege. Rude Awakening is gewoon muziek, en het is gewoon techno. Enige wat jij vergeet is dat techno nou eenmaal keihard kan gaan. Dat je het niet leuk vind moet jij weten, maar ga niet zeggen dat het geen techno is want dat slaat nergens op. En noem mij geen bijdehante nepgabber, ik heb nergens BeuQ techno gezegd, dus beter blijf jij gewoon weg want je bent zo kortzichtig als de pest. :flower:

Valt tegen .. had graag Rush gezien. Maar Benny Rodrigues
is ook (y). Weet nog niet of ik ga ..
rude awakening is gewoon indutrial zooi :d en dat is dus GEEN techno

Ik vraag me af of je z'n repertoire überhaupt wel kent...
heb m al vaker gehoord. ook als een zogeheten techno act. krijg je toch een zooitje herrie :x techno is ritmisch van aard. en geen dom lomp gedoe..ga dan maar bij angerfist kijken ofzo whahaha :p

rude awakening is gewoon indutrial zooi :d en dat is dus GEEN techno

Z'n producties zijn industrial hardcore, zn draaistijl is techno. Gewoon ritmisch, niks lomps aan. Wannabe.
naja wil ik wel meemaken dan dat ie goeie techno draait

Wat de een goeie techno vind kan de ander baggertechno vinden ;)
het moet gewoon ritmisch of vaag en diep zijn (van dat space vage gedoe :p ) als ik wil rammmen dan ga ik wel naar een hardcore feest :-)

Kan, maar er zijn nou eenmaal mensen die niet van softe techno houden (zoals ik). Ik kan echt wel van zachte muziek genieten, begrijp me niet verkeerd, Hardtrance en Psytrance enzo vind ik geweldig, maar zachte techno is gewoon niks voor mij. Heeft verder niks met beuQen te maken ( :P ), ik vind er gewoon weinig aan. :)
soft? wat heb dat nou met soft te maken? helemaal niks :no: ik kijk gewoon ff verder dan dat harde standaard gedoe :p dat techno waar ik van hou is gewoon goeie trip muziek :d en lijkt niet zoveel op elkaar dan dat schranz gedoe, je hoort bijna alleen nog maar bass als die harde techno muziek hard staat :x

techno gaat naar mijn weten veelal om het samenspel tussen de verschillende geluiden en klanken...

dat is waar rude awakening style ook op gebaseerd is, in tegenstelling tot doorsnee hardcore

en dat het hier weliswaar om ralle en schrale geluidjes gaat mag het geen techno meer heten?

daarbij vind ik veel harde techno van bijv. Robert Natus of Andreas krämer stukken ziellozer dan Rude Awakening
andreas kramer is idd (n) ..geef mij maar alexander kowalski,adam beyer, hertz en dat soort gasten..en kwa lekkere ritmes en goeie mixtechniek umek vs varela en sims..altijd zeer goed!

soft? wat heb dat nou met soft te maken? helemaal niks :no: ik kijk gewoon ff verder dan dat harde standaard gedoe :p dat techno waar ik van hou is gewoon goeie trip muziek :d en lijkt niet zoveel op elkaar dan dat schranz gedoe, je hoort bijna alleen nog maar bass als die harde techno muziek hard staat :x

Ik vind standaard techno soft :) En ik kijk gewoo wat verder dan standaard techno ;) Als ik tripmuziek wil horen ga ik wel Psytrance (GOA) luisteren, daar heb ik geen techno voor nodig ;P En als jij alleen maar bass hoort dan zijn je oortjes denk nog niet goed ontwikkeld ;)
niet te bijdehand he :d en het heb nix met soft te maken, het gaat om het idee achter een plaat. maar aangezien jij dat niet door hebt moet je er ook geen uitspraken over doen zoals het soft noemen :p
Ik vind standaard techno soft :) En ik kijk gewoo wat verder dan standaard techno ;)

Nu spreek jij jezelf al tegen.;)
alleen jammer dat drokz en akira er dit jaar niet bij zijn want die vond ik vorig jaar super.maja nu hebben we vince en evil activities..
2 Lehmann project(coko):

doe geen moeite man, gasten snappen er geen reet van
idd maar hij irriteert me af en toe :@

ik ben bij grijzzzzzzzzzz EN zwart

of tocch rood open air :P

ruk lijn omhoog! :[
rude awakening vind ik ook niks met Techno te maken hebben..

neej idd.... is mij ook niet bevallen op Awake 28-01

vind em ook neit echt in het rijtje passen in die techno tent @ defqon... maar goed...

Q heeft duidelijk weinig aandacht en tijd in de techno stage gestoken (n)
nou...dan blijven al die technofreaks toch gewoon thuis! nog niemand volgens mij positief geweest over die technoline-up...dus zoek dan gewoon een ander feesje op...

Q-dance is ook niet altijd even slim bezig maar dat gezeik over dat techno is nu wel genoeg geweest dacht ik zo

dat zal ook wel gebeuren denk ik ;)

en et valt wel op dat niemand het een goede line up vind...
dan mogen we toch wel onze mening geven???

in andere topics over Defqon word er bijv gezeurt omdat Zany niet op de line up staat :S boehoehoe 1 dj 8)
ooow iedereen mag z'n mening geven :) dat zeg k ook niet! maar t is nu 1 en al gezeik :P zany staat er als donkey rollers! net zo (Y) viel me eerst ook op...geen zany...maar toen had k donkey rollers nog niet zien staan...

ach! t wordt echt wel een goed feesie denk k....en miss. knallen die techno dj's juist wel ernstig goed...ik weet verder nix van techno iig! :P
idd geen tijd in de techno line up gestoken :no: echt slecht is ie! marco carola voor promo, adam beyer voor stephan de wit, umek voor die andere de wit..en dan lijkt het er al wat meer op. gooi dan ook varela en sims erbij dan heb je een top tent :yes:

er is gewoon niet goed naged8..... en dat is toch slecht als er maar 1 tent van is?? zorg dan iig dat die naar behoren is weetje!! :@ valt gewoon tegen....
en als je dan hoord dat er mensen klagen omdat 1 dj er niet op staat 8)
waarvan er godver nog 100 rond lopen op Defqon... tjah....