Partyflock

Forumonderwerp · 757785
Zojuist in mijn mailbox gevonden.

Finally the big news is out, Tiësto will give an exclusive party for forum members only. On Friday the 29th of April, the Heineken Music Hall in Amsterdam will be the setting where the launch of the new In Search Of Sunrise 4 CD will be celebrated together with the forum members. Tiësto will play a 5 hours set with tracks from the new CD and a lot of new and familiar tunes. Tiësto will be supported by Mason and Mark Norman. Spectacular visuals will be provided by Micha Klein. The forum members will also be given the unique opportunity to be the first to buy the brand new CD because it will be exclusively available during the night.

Ticket sale will start Saturday March 19th at 10.00 AM. Ticket prize will be € 37,50 excl. and they can only be bought through www.tiesto.com if you are a registered member. To buy the tickets, with a maximum of 2 per member, you can go to the forum where a banner concerning the forum party will be placed. When you click on the banner you will be directed to the international ticketservice website where the tickets can be bought.

Apart from this event, the In Search Of Sunrise 4 CD will be promoted to the big audience through a club tour throughout the Netherlands in the beginning of May and later throughout the rest of the world. The dates and venues are to be confirmed.

This exclusive news will only be provided to you through www.tiesto.com so you won’t see any of this in the regular media. This is a forum member party only!

die site tiesto site is overbelast :S
Dat was te verwachten :)
"Er zijn op dit moment te veel gebruikers voor dit evenement. Probeer het over een paar minuten nog eens."

leuk zo'n ticketservice site :S

kan je nu nog lid worden?
Ik kom er ook niet tussen :S.. hoop niet dat ik al voor niks sinds half 9 achter mn pctje zit :o
:( stom gedoe, alleen met creditcard/rabodirect...en een overbelaste ticketservice....
ben je er doorheen. Zegt ie deze functie is niet actief arghhhh
verdorie ik was er net bijna doorheen :S
bloesem 19 maart 2005 10:08

stom gedoe, alleen met creditcard/rabodirect...en een overbelaste ticketservice....

creditcard ligt paraat hiero :p
Gelukt ! :D met twee schermen open houden en blijven proberen :p
ik ben op weg naar het betaal scherm nou...
wat duurt dat gvd lang :@
ik kan geen lid worden boehoe
bij mij ook, zit al 5 minuten te wachten :(
wat een uitvinding is het toch zo'n ticketservice site :no:
:@ Ik word heeeelemaal gek hiero!!!

Kan dus geen kaarten bestellen he?

Heb geen way2pay en ook geen rabobank directbetalen..

moet eerst lid zijn heb geen zin om te lezen wil dr alleen na toe.........
zeg dan ook dat je niet met een hotmail adres kan registreren klote ticket service ook
Jawel hoor?

:/ teringzooi
zit je nog steeds te wachten zoete?

bied nu 150 voor 2kaarten......:9

Waar kan ik die kaarten bestellen, zie nergens zo'n banner????????
sjees ik lijk er nou echt doorheen te komen :D
Ik was er helemaal doorheen, betaald en wel. Krijg ik de mededeling dat het te lang geduurd heeft. Opnieuw beginnen... Betaling is overigens wel afgeschreven.

Kan iemand me vertellen, waar ik op tiesto.com naar die tickets kan gaan????????????
Inloggen op het forum en dan rechtsboven.

Gevonden. Thanks!
"Er zijn op dit moment te veel gebruikers voor dit evenement. Probeer het over een paar minuten nog eens."

Pffff...

En als ik er doorkom word ik eruit geknald!

:(
zoete 19 maart 2005 10:33
Ik was er helemaal doorheen, betaald en wel. Krijg ik de mededeling dat het te lang geduurd heeft. Opnieuw beginnen... Betaling is overigens wel afgeschreven.

Ik zou doorgeschakeld worden naar dat Way2Pay maar dat duurt al 10 mintuen...hangt helemaal vast! :(
ik moet nou te werk gaan...

ik laat me broer wel ff verder klooien :)

hopen dat het nog gaat lukken vandaag.....
Zijn er al mensen die kaarten hebben?
Pfff nou vergeet het maar hoor.

Ik probeer het al bijna een uur en kom er gewoon niet doorheen.

Slecht geregeld dit zeg!
ben ik bij het afrekenen kan ik niet betalen met mijn american express card grrrrr
Blijven proberen, duurt ff voor je dr doorheen bent :)
De toegestane tijdslimiet is verstreken en de tickets zijn vrijgegeven.

Geef een nieuwe zoekopdracht en voer een nieuwe transatie uit.

Ja dahaaaaag!

Zit godverdomme vet lang te wachten, kan ik niet betalen want de tickets zijn vrijgegeven!
Ik ga die hoeren ticketservice bellen :[
Jaaahaaa, het is gelukt!

Wel 2x afgeschreven, zou ik nu ook 4 kaarten krijgen :)
laatste aanpassing
pfff gelukkig het is gelukt..

de tiesto site zelf was niet eens zo traag,
maar ticketservice he..leren ze het dan ook nooit :S:S:S

kon met rabo betalen :)

tering wat duurt dat lang zeg
JA!!!

Hehe!

Het heeft ene uur geduurd maar ben er eindelijk doorheen, heb betaald en nu lekker 2 kaartjes.

:)
:'(
Vraag me trouwens af of dit evenement uitverkocht gaat...ga wel proberen of ik dr kan reporten/foto's maken nl. :) Maar goed, als dat niet doorgaat heb ik iig kaartjes, otherwise verkoop ik ze gewoon voor de normale prijs. :)
Ik beschik zelf niet over de verschillende mogelijkheden waarmee je kunt betalen, dus ik had mijn schoonzus ingeschakeld. Zij doet namelijk aan Rabo internetbankieren. Ze was overal doorheen en uiteindelijk lukte het haar niet om te betalen. Dus ik vrees dat dit feestje aan mijn neus voorbij gaat.......
In dat geval heb ik interesse in 1 kaartje, Wacky :$

Want dit gaat niet lukken zo :no:

:/

Shit, ben er doorheen, maar duurt wel lang voor ik doorgelinkt wordt naaar de betaalsite.
laatste aanpassing
Bestel je dr ook 1 voor mij, Groovy? O:)

Heb ze allebei nodig, anders had ik het voor je geregeld QQ

hij loopt me steeds vast bij de betaal site, k*t sooi