Partyflock

Forumonderwerp · 756873
27 maart is het tijd voor het feest HARDHOUSE! in het Sol DJ Cafe in Amsterdam ! Van 15:00 uur tot 23:00 uur staat het Sol Cafe helemaal op zn kop! We wisten al dat Spencer Freeland (gb), X-Force (bekend van HQ en Impulz), MvDJ en Hank op 1e Paasdag op dit feest zouden draaien, maar nu is ook Alf Bamford a.k.a. Technikal aan de lineup toegevoegd!

Technikal heeft al heel wat platen uitgebracht, onder anderen een remix van Barber’s Adagio For Strings en natuurlijk ook heel wat eigen nummers. Hij staat dit jaar ook op Impulz, dus dat we met een topper te maken hebben is wel duidelijk!

Na Hardhouse! kun je meteen door naar I Love Hardhouse in de Zyon! Daar draaien vanaf 23:00 uur tot 04:00 uur JP, Danny D en Higgens.

Bij Hardhouse! kun je aan de deur betalen (dan kost het 10 euro), maar via de betaalde gastenlijst kost het je maar 8 euro. Inschrijven kan door een mail te sturen naar hardhousecrew@gmail.com. Je krijgt dan een bericht terug voor 22 maart als je op de lijst staat, sta je er niet op dan krijg je ook GEEN bericht terug.

Als je daarna naar I Love Hardhouse wilt gaan, kun je bij de uitgang van Sol vragen om een stempel. Als je de laat zien bij de Zyon krijg je 3 euro korting en betaal je geen 13 euro maar 10 euro entree.

Je kunt dus in principe voor maar 18 euro 13 uur lang dansen op de beste harddance die er is!

Komt ie dan,he? komt ie dan heeeeeeeeeee!
Net als smsen vergeet het maar

trouwens wel een super bezigheid als je bent en je heel erg verveelt, sms-en

Whehehehehee, zo ken ik nog wel iemand die echt heeeel goed is in sms'en met een :bier: en/of :xtc: op
Die telefoon van voor naar achteren bewegen voor je hoofd :vaag:
Kan op een feestje echt nix meer lezen op m'n telefoon, laat staan dat ik nog iets typen :bloos:
hehehehehe, nou dan hebben we daar dus allemaal last van :yes:
als iedereen het heeft is het vast normaal , en dus nix om je zorgen over te maken . :)
dank je , kan ik rustig gaan slapen, ;)
Ja kan je dat nog, met de gedachte dat je zondag zoooooo lekker kan feesten in Amsterdam in je hoofd??? ;p
eerst zaterdag naar HHH en dan zondagmiddag naar hardhouse
wat is HHH???

Ga je niet meer naar I Love Hardhouse dan?? Watje! :[

;p
heb kaartjes gewonnen vorr hard ,harder ,hardest in de xl
Komen nog wel naar hardhouse , en dan zien we wel verder
;p
Ooow ok, ik snap m weer :yes:

Waarschijnlijk is het zooooo leuk en gezellig zondag, dat je daarna nog wel even verder gaat naar de zyon ook. ;p
Ik sta daar op de gastenlijst (voor HHH van XL), maar twijfel nog of ik inderdaad zal gaan. Ik zit nu al te gapen, laat maar hele zaterdag avond, dan weer zondagmiddag en door tot maandag ochtend gaan :bounce: en. Ff kijken maar hoe ik me voel, anders ben ik maar een watje. Maar slapen is zo heerlijk!:gaap:
laatste aanpassing
Gewoon gaan :yes:

er komt een dag dat je al genoeg zal slapen en op de nak zal zitten enzo

Nu kan je juist nog extra veel feesten hieieieiehaaaaaaaa

*zet vertelstem weer op voor een nieuwe borduurlap*

Feest is Feest En Geweest is Geweest
Ik sta op de lijst voor Night, maar volgens mij er gaat er niemand vanuit omstreken.

Ga jij Daan.
Ah oke.
Dacht ff dat iedereen zich ging sparen voor zondag.

*Pauze afgelopen, gaat The Ninth Gate verder kijken*
Maar ik zag dat je vrijdag MVDJ nog gaat steunen in Apeldoorn dus zaterdag had een relax dadje kunnen zijn.
Maar inderdaan ik had beter moeten weten natuurlijk.

Je bent een diehard of niet.

Mijn feestweekend begint ook al op de vrijdag.
Ga de Zyon vast inspecteren. :)
Kijk das mooi :)

en relaxte dagjes komen in mijn weekend nooit voor als het ff kan ;p;p

Hoei nu is het echt bijna weekend :bounce:

Paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaartytime
Mijn feestweekend begint ook al op de vrijdag.
Ga de Zyon vast inspecteren.

De mijne begint ook in de zyon. Ik zie je daar wel.:)
laatste aanpassing
Ik rijd met RJ mee als het goed is

Geen reactie van Rossi gehad, dus ga idd zelf maar rijden.
op de nak zal zitten

:vaag: Das zonde!! Die nak kan je beter in je neus stoppen.
Das zonde!! Die nak kan je beter in je neus stoppen.

Dat vind ik nou ook
Mja, denk dat er wel meer mensen het daarmee eens zijn :yes:
En tenslotte doet m'n neus eindelijk geen pijn meerO:)
:lief:

Ik ben verliefd....

:lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief: :lief: Love Shy :lief:

*zucht*
Ja, ben je nu opeens verliefd? Wou dat ik dat eens had!
Geloof dat ik vorige week ook nog zei dat ik verliefd was:) Weet nu ook weer op wie. Op Round Bass natuurlijk:)
:)

Op Loveshy

das de muziek die je onder de e-flyer hoort van Hardhouse!, heb hem sinds kort helemaal en hij is oh zo f*cking mooi zit echt een geweldige break in met een hele mooie vocal :lief: :lief:
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Ik heb m zelfs op vinyl (L) Ga m zeker ff draaien op Mindgames.

Gister nog ff Sol wezen checken, vette tent hoor. Geluid is super, dus dat belooft wat :D

Ik ben verliefd....

Me 2, op het meisje dat bij de tram stond te wachten.. zucht.. ik haat lijn 1 vanaf nu , dat weet ik wel :@ :P
Zat je niet in lijn vijf??O:)
Ik heb m zelfs op vinyl

*jaloers is* ;p

Me 2, op het meisje dat bij de tram stond te wachten.. zucht..

:o Charel alweer? hihihihi

Ik ben trouwens ook wel echt heel erg verlief op iemand :yes:

Mezelf b)

;)
Maar dat is logisch natuurlijk :yes:

Liefde begint bij houden van jezelf :lief:

;p ;p

*Lieve Mona mode uit*
weer wat geleerd :D
Geen sos in mijn neusje hoor, jullie mogen die van mij hebben.
:P
Loveshy oftewel HTUK 5.

Lekker plaatje.
Heb m hier ook aleer grijs gedraaid.

Zowieso is de HTUK serie top.
SPENCER FREELAND 1am - 2
LAB 4 LIVE 2am - 3
MARC FRENCH 3am - 4
K90 B2B PHIL REYNOLDS 4am - 6

niemand die dus meevliegt met Spencer Freeland, richting londen?
en dan maandagochtend nog ff naar een afterparty met James Lawson, Danny Gilligan b2b Cally Cag in de line-up. leuk in de Fire club waar we met HHA ruim 2 keer langs zijn gereden:jaja:
het meisje dat bij de tram stond te wachten

kom ook maar eens even buurten. :)
laatste aanpassing