Partyflock

Forumonderwerp · 756867
Iets wat ik me al een tijdje afvraag. Hoe zullen gabbers dr uit zien als ze bejaard zijn? dus pak hem beet in 2050 ongeveer (dan ben ik zelf al over de 70 ;)).

-R-

denk dat ze dan gezellig met elkaar in een bejaarden tehuis zitten
allemaal een opgevoerd karretje hebben die ze na de stad brengen enzo
en ajajjajajajajaj ze zijn nog steeds kaaaaaaal!
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Welke Gabber haalt de 70?
Ik denk dat de echte ´ik gebruik zo veel mogelijk, lang leve de lol- figuren´ niet bepaald oud worden, idd. Dat spul brengt echt een hoop schade toe, niet alleen aan je hersenpan, maar ook aan je bloedvatenstelsen, want dat slijt als een gek als je alles in een stroomversnelling zet.

dus:
- hartinfarct
- hersenbloeding
- weefselafsterving, omdat er geen bloed meer kan komen..

dit zijn enkele verfrissende voorbeelden, de rest mogen julle zelf bedenken!

Wisten julle dat van de psychotische patiënten 80% drugs gebruikt heeft, dus missch worden ze op hun dertigste al dement.. :vaag:

Fijne dag iedereen :D

Wel grappig topic trouwens :D
stampend door het bejaarde huis?

wat een vooruitzicht

eerst maar us zien of ik het haal

ga het inieder gval probere hahahahaha

pffff,
zal t je nog sterker vertelen.
k wil niet eens zo'n ouwe lul zijn dat k me eigen kont niet kan afvegen.
dan maar een od op een feest.

:no: das nie (Y) dan maar een od op een feest;)

hahahah(nl)Den haag terrot(nl)jij bent goed bezig en denk dat je het wel haalt;)omdat je het gaat probere!
laatste aanpassing

hmmm wil dat weer niet de rest van de partyanimals aan doen,verpest daarmee hun feesi.
dan maar inme uppie,onder gtst een od.
ergere dood kan niet....... ;)
Gewoon als lijpu gabbers:P net als nu
uhh hardcore grunn ik zou het niet weete hoop het wel natuurlijk in me electrische roelstoel met terror door de stad scheure lijkt me wel kickuh ;P

net zoals nu tuurlijk:P
en robbie nerve hoe zie jij eruit denk je?
:P
zuh zegguh niet voor nix die-hard 4 life!
ouwe stampende opaatjuhs en omaatjuhs met bektrekkinguh van d speed en andere drugs waahahahahahah

en je kleinkinderen vinden je maar een demente zak, omdat je van die ouwe muziek houdt.. :P

zo 8)
:D das een goeie mevrouwj die komt zeekers in de buurt!
;):p greetz

(6)
laatste aanpassing

k denk niet dat k het bejaarde huis haalt dan ben k al dood
Zitte we daar in onze stoel voor de geranniums naar Hardcore te luistere..savonds ff los in de sooos..STampe..ochtend een snuifje coke..hhahahah miss word dit wel de toekomst:p
Robbie Nerve 13 maart 2005 15:21
Iets wat ik me al een tijdje afvraag. Hoe zullen gabbers dr uit zien als ze bejaard zijn? dus pak hem beet in 2050 ongeveer (dan ben ik zelf al over de 70 ).

-R-

whahahaha!!!!
ik denk dat 99,9% van alle gabbers de 70 niet eens haalt!!!

laatste aanpassing