Partyflock

Forumonderwerp · 756654
Outblast in concert...

lijkt zwaar veel op tiesto tog. Met een minimumleeftijd van 17 zou het nog wellus een kleuterfeest kunnen worden... ja tog?!?
als dit toch een kinderfeestje was dan hoop ik dat er nog vele kinderfeestjes zoals dit zullen volgen :respect:
Meneer Bosberry heeft speciaal een topic gestart om zichzelf een kleuter te noemen.. *applausje*

En NEE, het was geen kleuterfeest :s
Lekker makkelijk om 'n feest af te kraken als je zelf niet komt (omdat je bv niet kunt, ofzo :s) (N)

Meneer bosberry was er wel.. zag hem wel lopen met dat masker op!

en indd, het was ZEKER geen kleuterfeest!!

k heb maar 1 kleuter zien lopen en dat was die gozer met dat masker op:S
Bosberry was zich anders goed aan het vermaken op een "kleuterfeest" 8)
Ivo jij snapt het

B)
Ik vind het altijd zo kinderachtig dat gedoe met die leeftijden hier Ik ga voor het feest en niet voor de mensen dus als je er problemen mee hebt ga je toch gewoon niet, dat is net zo simpel dan er om gaan liggen zeuren

precies wat maakt die leeftijd nu uit iedereen zal wel 17 zijn geweest als de minimum leeftijd 17 is toch? :S bijna 18 en 18 is volwassen (geen kind meer dus)
Die met dat masker heb ik ook nog gezien :x stond langs me op 'n gegeven moment..
Nu denk ik er ineens aan dat hij dat nog wel 'ns zou kunnen zijn inderdaad.. Achja :s
Hij is het ook Sharon ;)

op welke sites komen de foto's?
op welke sites komen de foto's?

sowieso op pflock.

art of dance:

Outblast partypics :: 13-03-2005 :: 11 reacties
De Outblast partypics zullen maandagmorgen omstreeks 10.00 uur op deze site verschijnen.

de fotos komen op de site van art of dance

www.artofdance.nl

de fotos staan morgen om10.00u op de site
het was zeker geen kleuterfeest was zelf 1 van de jongste volgens mij :P maar heb me goed vermaakt

1 grote kneuzenkermis..maar wees blij dat die feesten er ook zijn...

:D

Whahahaha.... :D

:respect:
echt zeker weten geen kleuterfeest
als je een kleuter na deze muziek laat luisteren is die binnen een uur knock out

Gewoon volkomen kut dus...! :P

Doe mij maar lekker Radiumpje, Speedfreak, Hellfish, Producer etc.!
Dat is pas Retestrakke Duistere Kale Koppen House! :respect:
Gozer? Masker? Heb n gast in een rolstoel gezien telt die ook mee?
EY :[ die jongen in die rolstoel was lief :)

Jij ook zo te zien! :P
daar moet ik de opener van dit topic gelijk in geven

__________________________ //

Je hebt er 1 verdiend! :bier:
laatste aanpassing
zwaar klotefeest met te veel tiesto aanhangers, die helemaal los gingen op unleash the beast en dat gaat echt te ver....en leeftijd kan beter op 18 worden gehouden!!!
zwaar klotefeest met te veel tiesto aanhangers, die helemaal los gingen op unleash the beast en dat gaat echt te ver....en leeftijd kan beter op 18 worden gehouden!!!

Het wazi-alarm is anders ook vaak genoeg afgegaan O:)
"zwaar klotefeest met te veel tiesto aanhangers, die helemaal los gingen op unleash the beast en dat gaat echt te ver....en leeftijd kan beter op 18 worden gehouden!!!"

Als je mensen wil zien die NIET uit hun plaat gaan op unleash the beast, moet je gewoon niet komen... Je weet toch van te voren dat er weining/geen terror of speedcore gedraaid wordt.. Ben je zelf een beetje dom bezig om er toch heen te gaan niet?
Vond het overigens een zeer geslaagd feessie!
ja echt, je WIST dat het gedraaid zou worden, als je een schijthekel hebt aan dit soort muziek ga je tog niet naar OUTBLAST in concert?! Niet zeike, gewoon :bounce:

Haarlems Dagblad

Eindhoven-centrum;

"Politie arresteert 15 jongeren in legerbroeken en bomberjacks met een NL-vlaggetje wegens scanderen van discriminerende leuzen in de stad, de jongeren hebben 6 uur vastgezeten. Ze zijn vermoedelijk naar de stad gekomen voor een Hardcoreparty in het Beursgebouw"

Dat zegt al genoeg! :D

ahahahaha...echt lachwekkend...verplaats dit topic naar Onzin & Humor aub :D
Wat iedereen zich toch druk maken over die jonge gastjes..Ik vind het best dat ze komen hoor..Die lui die zijn zo vaag als wat joh ? Dat is toch lache !! Die lui gaan over het algemeen helemaal voor de Hardcore...Dat kun je van de meeste ouderen niet meer zeggen.. Die gaan 1 keer in de zoveel tijd naar een feest en gaan dan klagen dat het te duur was, muziek kut, vroeger was alles beter..jaja en vroeger was je waarschijnlijk ook 16...enz enz..GVD waarvoor ga je dan naar een feest toe. Ga dan naar een cafe ofzo.Ik ben naar outblast geweest, ik heb me prima vermaakt daar..Ik vind het alleem maar lache als er weer iemand voorbij loopt die zo vaag als een tiet is..

Hou alsjeblieft je bek ofsow! :S

Eindhoven-centrum;

"Politie arresteert 15 jongeren in legerbroeken en bomberjacks met een NL-vlaggetje wegens scanderen van discriminerende leuzen in de stad, de jongeren hebben 6 uur vastgezeten. Ze zijn vermoedelijk naar de stad gekomen voor een Hardcoreparty in het Beursgebouw"

Dat zegt al genoeg!

OJA ZEG DAT AL GENOEG:
dus je trek een conclussie
terwijl je niet eens gezien heb
haha :d triestheid :yes:
zolang ik van niemand last heb hoor je me ook niet klagen. zal mij een zorg zijn hoe oud iedereen is :frusty:

OJA ZEG DAT AL GENOEG:
haha triestheid

Probeer het nog eens.....
OJA ZEG DAT AL GENOEG:
haha triestheid

Ik heb het wel gezien en terecht dat die kereltjes zijn opgepakt O:)

waarom zou ik :d
laatste aanpassing
min. leeftijd 17

Is Outblast een kleuterfeest?

antw. JA!!!!

Outblast ken best redelijk draaie.. ff inkome maar goed.. alstie bezig is klinkt et best..

en kleuterfeest kweet niet.. leg ook an het gedrag he..

sommige zijn 17 en aardig volwasse maar je ook van die kleine verveeltjes dr tusse lopen, waarvan je denk shit.. ga,ga,ga tennisse ofzo weetje...(ik citeer "trance trutje")
antw. JA!!!!

ben je er ook geweest dan :vaag:
als de mc zegt dat iedereen laag moet of zo iets
en dan bij hardcore you pussy motherfuckers omhoog moet springen.. noudan vind ik het wel voort op een
kinderfeestje te lijken..

marja.. zou wel gezellig zijn gweest
dat was ook zielig, maar omdat 1 dj ff zoiets doms probeerd, is het HELE feest dat 9 uur duurde een kinderfeest? :no:
da weetik nie.. ben dr nie geweest
stom feest nie eens geweest
stom feest nie eens geweest

bedankt voor het melden (Y)
as dit een kleuter feesjuh was.......

dan hoop ik dat er bnog vele volgen en ik heb me prima vermaakrt :bounce:

enuh tja wat moet juh over die kindere ;) zegguh....

hoe oud was jij 4 juh juh eerste feesjuh pakte bosberry????
vast geen 18
whahaha was idd geen kleuterfeest miss heb jij die wel gehad maar wij daar nie;)
ik heb trouwens ook zo'n gast met zo'n masker als berry zien lopen :[
jah dat heb ik oowk gezien@ xXaLLuXx

dat doen tog aleen kleuters :/
enuh bitch hoe kun juh dat nou zegguh as juh er nie gewees ben ?