| Betreft: | evenement: Ravezone Outdoor, zaterdag 25 juni 2005 om 18:00 |
Goed vermaakt, zaal 2 stond weer duidelijk bovenaan daar waren m.i de relaxte mensen, relaxte sfeer en een aantal TOP setjes, Vince !, Chosen Few en Discord (damn laatste 2 uur vet veel Mokum, Ruffneck, BZRKtjes heeeeeeerlijk 
Uitspraak van !Kvond er geen ruk aan.. kut agressieve sfeer..* N. *
™ ! op zondag 26 juni 2005 om 13:47:
Hm vond de sfeer eigenlijk wel goed. In zaal 2 was het heeeeel gezellig en zelfs in zaal 1 waar helaas weinig werd gehakt en veel werd gePIEPt
kan eigenlijk nie he als vaste X-Factor bezoeker
Klopt eigenlijk kan het niet, maarja ik kreeg een offer-I-couldn't refuse om met een maat naar een andere maat in Goes-Noord en 2 van mijn alltime helden mee te gaan naar een feestje
Maar het was dus wel mooi geweest lees ik
Maar ochja, volgende week staan er ook weer twee op de planning waaonder het gruwlijkste event dat Poing! heet, echt superveel zin in
laatste aanpassing
Hm vond de sfeer eigenlijk wel goed. In zaal 2 was het heeeeel gezellig en zelfs in zaal 1 waar helaas weinig werd gehakt en veel werd gePIEPt was de sfeer goed. Iedereen die tegen me op PIEPte als ik langs liep zei netjes sorry en dat is voor mij een groot plus punt want meestal kijken ze je maar boos aan wat je inhemelsnaam in hun buurt durft te komen doen
Ja het werd minder naarmate het later werd.. (die agressieve sfeer) mjah..
Dat is altijd zo. Hoe later, hoe meer kans op ...... 
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 16:27:K kwam ff melden dat de foto's nu net op www.partyplaza.net staan!
Niet allemaal? waarom niet?
de nederlandse vrouw was van iets anders, die kerel was van bikini2990 , en die engelse vrouw had donker haar ook donkere kleding en maakte superveel foto's
Wie oh wie weet wie de misterieuze dame was die foto's maakte
Ik ben niet geweest maar denk dat het Diorissimo is geweest.
ik niet, had een geel topje aan
En super veel foto's maken is er ook niet van gekomen, hihi!
Dit was mijn eerste X-Factor feest en zeker niet de laatste! Ik vond het echt super en heb me ook zeker wel vermaakt en dan met name in zaal 2. Lekker hakkuh! Van een aggressieve sfeer heb ik eigenlijk niks gemerkt en zaal 2 was gewoonweg perfect. Wat me wel opviel was dat het niet zo belachelijk druk was. Je had lekker de ruimte om je heerlijk uit te leven wat ik dus ook zeer zeker gedaan he!
Respect 2 X-Factor voor een superfeestje!
Respect 2 X-Factor voor een superfeestje!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 17:07:moest je richting den bosch of utrecht?
utrecht
Setje was weer lekker
Lekker staan hakkuh naast je 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 19:48:haha dan moest je n uur langer wachte op de trein dfan mij
wij zaten aan de over kant met de radio