er is maar een meester en dat is MARK N
Jammer (maar verwachtelijk) dat er bijna alleen maar Hardcore Dj's worden genoemd 
Check eens bij hiphop, daar zitten scratchers tussen
Check eens bij hiphop, daar zitten scratchers tussen
er is toch geen discussie mogelijk.. binnen de hardcore (maybe zelfs hele dancescene) wint Mark N toch.laatste aanpassing 10 maart 2005 14:33
je maakt me nieuwsgierig
ik heb hem nog nooit gehoord, ik zal eens op zoek gaan naar een livesetje
niemand gehoord van mister Dave Clarke
kan hij scratchen dan ?
heeft iemand n filmpje ofzo van die " mark n " want mij zegt t f niks ... van mondello is n filmpje te downloaden op zn site ... n registratie van n contest in 95 waar ie gewoon té veel platenspelers gebruikt 
verder zijn de meesten al genoemd ... vince / vinyl junk / viper / isaac / pavo etc maar vergeet ook andere stijlen nie zoals de organ donors ( hardhouse) ...
ik schuif overigens dennis the menace nog f naar voren alleen is hij nationaal ( nog ) nie bekend
verder zijn de meesten al genoemd ... vince / vinyl junk / viper / isaac / pavo etc maar vergeet ook andere stijlen nie zoals de organ donors ( hardhouse) ...
ik schuif overigens dennis the menace nog f naar voren alleen is hij nationaal ( nog ) nie bekend
unexist, vince, Mondello, Noize Suppresor, kentaro en er zullen nog veel meer zijn die ik niet ken hehe
Volgens mij is het probleem dat dat scratchen nog niet zn plaats heeft gevonden binnen de dance/house. Het is nu nog steeds een soort gimick, voor leuke effecten. Dus ik hoop dat turntablism verder helpt om de draaitafel, cd speler, mp3 jukebox whatever.. het dj'en volwassener te laten worden om als dj live muziek te maken..
en jah...duhh
tuurlijk ben ik de beste....
en jah...duhh
tuurlijk ben ik de beste....
Vince
VinylJunk
BuzzFuzz
Red Alert
Pita

VinylJunk
BuzzFuzz
Red Alert