Partyflock

Forumonderwerp · 755824
vrijdag 8 april!!
geef ik een (goedmaak) feestje bass invasion!!!!
in thorn,aangezien t een beetje fout was afgelopen in kinrooi op insomnia!!!!wat vinden jullie daarvan???
Werkzaam bij Haelen.tk
Artiest Mass-E
ballonz voor 75 euri, dat zijn er wel erg veel, laat meestal meiden met een goede hartslag halen heb je ze gratis :D
schaf je gewoon een meid aan met een aardige cup ahhaha, dan heb je genoeg ballonzzz
umm vrouwen zeuren altijd over mijn bier gebruik.

dus dan gaat ze ook niet nog eens ballonen halen voor extra gaarheid :gaap:

maar ik regel wel een leuke meid daar :D
wie voelt zich aangesproken en heeft grote tetters :D
hmmmz, dat verhaal komt me bekend voor (overmatig biergebruikt) maar wazig vrouwen Zeuren nooit hahahaha
ken jij niet een paar ballonen kopen en die dan in je shirt stoppen. dan heb jij ook grote tetters en ik neem aan dat jjij niet zeurt tegen mij :D hehe :bier:
ben maar gerust ik zeur niet tegen je, we buizen er wel een paar samen in thorn en pakken ook wat ballonz daar
mooooi :D alleen ffkes vinden waar dat ligt, bij een camping ofzoiets. heb ut al een beetje uitgelegd gekregen
ja is een beetje wazig als je erna toe rijd denk je echt zo van ik zit fout maar het is toch daar hahahah
mooi lekker achteraf :D hoppa die pitch omhoog en die volume de lucht in :D
zekers, dat gebeurt er ook zekers, vooral als fons het voor het zeggen heeft
mooooi kijk dit zijn de dingen die ik wil horen :D

maaru wat wou ik nog zeggen,, slaapt iedereen ofzo dat wij hier steeds alleen aant posten zijn ? of zijn wij gewoon pf verslaafd :D
ik denk het laatste, ik zit ziek thuis dus doe niks anders als msn en PF
wat jah nog steeds ziek.... kut weekend dus.

dat je maar snel beter word kerel :bier:
ja moet voor het volgende weekend beter zijn vet zin in mijn feestweekend A'dam. vrijdag stappen in a'dam en zaterdag InQontrol

:P:P:P:P
in Qont rol daar ga ik niet heen. wou wel maargoed op zondag voetballen he. strak over het veld rennen lijkt me niet zo vetjes
kan ik niet maken men... mijn broer deed dat vroeger gewoon. maar ik doe dat liever niet
laatste aanpassing
ja ik ben gewoon gestopt met voetballen, stond vaker van de kaart op het veld als nuchter

toen had ik zoiets van kappuh hiermee
ik sta ook niet nuchter. ofjah de 1e helft dan. maar met grote feesten gaat der meer in als alleen bier. en geen slaap
hhahah, ja ik weet al zuip ik zelf alleen maar
:bier: vrijdag drinken wij der cker een paar... egt te goed bier daar, zijn der ook halve liters dat prefereer ik :D
ik zou niet weten, denk het haast van wel :D
moooi. of word er misschien uit plastic bekers gedronken ???
nope uit glazen, je moet denken aan een cafe, alleen dan wat betere en hardere muziek
is dat een vraag, poewww ik ga zomaar eens slapen. maar nog steeds niemand gevonden die mij die ballonen wil halen.
ow ik kom er meestal wel tegen hahaha, althans in de cart werkte het met carnaval duzzzzzzzz
ahhhhj gekkenhuis op zondag was echt kutje bef... damn hardstyle enzo door de partyanimals komop zeg toen ben ik afgetaaid
poe ik vond het echt gezellig, maar kreeg ook niet echt veel meer mee in die toko daar, was behoorlijk de weg kwijt
daar heb ik altijd last van, in het begin was het wel oke. met hardcore enzo kan ik me ook wel vermaken. maar daarna was het echt 100x niks. fons heb ik daar ook nog gezien volgens mij. met een paar chickas
ja ik heb er genoeg chicca's gezien :P:P check mijn PF maar staan fotos bij
ik heb ook weer een foto bij van afgelopen vrijdag :bier:
eey ik zie dat jij ook met billie [leon] op de foto staat heeft die ook pf ??
ff kijken, welke bedoel je van HB in mofert
is dat zijn pf naam ?? ik kan um niet vinden in je lijst
oeps den kdat ik garder word bij de minuut. ik had niet gezien dat je die gelinked had dank u
schaaaaielijk... dan zou ik toch hendig aant buizen zijn nu :bier:

maarjah je bent ziekjes he
juist ja, ik baal ook als een stekker, zat liever in de kroeg
maar ik ga ook op een hoop, laters en truste
ik kruip der soww ook in jah

nog even een hoestdrankje :bier:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
msn zou natuurlijk best n oplossing kunnen zijn voor n vlottere conversatie O:)
heb ik niet msn wat is dat eigenlijk ??
kan je dat drinken ?

mike is der ook vip op dat feesie of moet ik dat fons vragen
nee mike das voor de topic hoog te houden, RECLAME