Partyflock

Forumonderwerp · 755659

Ik ga er binnenkort heen maar vraag me af of die tent echt zoooooo superrr is??
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Ik weet nog niet hoor Hengevelde

moet je zelf weten he, dwing je tot niks..maar is dan wel bijna me verjaardag (F)
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Zal wel kijken :)

haha, ok dan..dan hoor ik het wel :d
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Yepz (y)

:yes:
2 (L) :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Maar zal nooit zo geweldig zijn als Hoeve :$

tja, ik ben geen margot, anita of sandra die je doodknuffelen...en ik weet zeker dat het wel mooier zal zijn dan die saaie hoeve :$
laatste aanpassing
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - OMG,daar gaat het niet om dat ge-knuffel :no: ...bedoel gewoon de hele sfeer :$

whahaha.....wat was er zo leuk aan de sfeer dan :P
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Lijkt me toch duidelijk :p

euhm nee...je vond het toch niks voor jezelf....vorig vond ik het toch leuker..weet niet waar dat aan ligt maar ja...hengevelde gaat wel leuk worden, voel het gewoon..tenzij ik die morgen daarna weer moet werken..dan wordt ik echt pissig man

Ik dacht dat michel van mening was om een andere topic te zoeken en daar een babbelbox van te maken...maar dat heb ik dus verkeerd begrepen.........

wees blij, krijg je hier tenminste nog een paar reacties.....
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Helemaal met je eens (y) ....dankzij ons heeft ze nu paar pagina's meer met reacties :P

haha, zeg dat wel ja...zou ik alleen maar leuk vinden :d
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Jah waarom niet :S

geen idee, misschien omdat wij het zijn :P
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Wedden dat ik het ben :[

dat weet ik wel zeker, bedoel ik eigenljk ook :P
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Dan moet ze er maar aan wennen :P

vind ik ook (Y)
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Zijn we daar over uitgepraat :P

ok dan, volgende onderwerp :P
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Jah ok....Waar ga je binnenkort naartoe :P Index-DP-New York :D

dp, hengevelde....en verder weet ik het niet :P..jij dan?
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Kermis in Haaksbergen,misschien DP & Hengevelde :D

ok dan....gewoon doen :P
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Voor jou ofniet :[ ....bepaal ik altijd nog zelf :D
Index is gewoon helemaal geweldig, mooie zalen toffe muziek lekkere dames!! Wat wil je nog meer, volgende week zaterdag er weer heen!! Word weer feest!! ;)

whaha, niks moet alles mag..je hoeft niet mee, ga anders wel zelf :P
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Ja jij wel :P je hebt gewoon geld teveel whahaha :D

dat heb ik niet gezegd..jij gaat veel vaker uit dan mij :P
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Euhmmm...... :[ weet niet wat ik zeggen moet :P
laatste aanpassing

haha, das dan jammer he :P....:d

not
ballentent

argumentatie? :o
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Jah,was uitgeluld door jou :D

haha, had ik al wel gedacht :P
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Moet keer andersom zijn :P

hmmm, niet iedereen geeft dat toe hoor...jij tenminste wel :d
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Weet ik,maar ik ben gewoon eerlijk en open tegen je (F)

haha, dat weet ik (F)...maarre zaterdag gewoon meegaan :P
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Tjah,je weet als je effe doorgaat met heel lief vragen,meestal ben ik dan wel over te halen zoals je weet :) maar als ik ga ben ik meteen als me verjaardag geld kwijt :D

zo duur is dp niet :d en je moet toch wat leuks met je geld doen vind je niet :P..ligt eraan hoeveel je aan dp uitgeeft...(F)
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Da's wel waar :) ga het niet uitgeven aan nutteloze dingen :no: ...maar na DP geef ik nooit meer dan 20 Euro aan uit :P

ikke ook niet haha, kun je het ook wel voor wat anders gebruiken
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Zoals een lekker luchtje of wat kleren :)