Partyflock

Forumonderwerp · 755659

Ik ga er binnenkort heen maar vraag me af of die tent echt zoooooo superrr is??

whaha, geloof er niks van...dan wil je niks anders meer :P
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Als je beetje tempo rijdt zal fijn zijn :)
index is wel lache.

goed ingericht en goed geluid

haha, dan moet je maar afwachten :d
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Zit nix anders op hé....

zekers...je kunt niet veel anders doen :no:
2 (F) Miss Peetjuh18 (F) - Jahwel hoor,zelf gaan rijden
index, waar zit die tent ook al weer precies in duitsland dan?
en ik hoorde dat er in een aantal zalen ook wel flink hard gedraait word??

ga je gang
2 :hug: --->> Miss Peetjuh <<--- :hug: - Doe de sleutels dan :P

no way, heb gister al lekker alleen in de auto gereden :P
2 :hug: --->>Miss Peetjuh <<--- :hug: - Had je lekker weer bij dan :S

valt wel mee....het regende niet gelukkig
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Mazzelpik...hopelijk staat morgen geld de bank,anders kan ik niet na Hoeve :$

dat moet je dan maar afwachten
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Jah kan weinig anders :(

wist niet eens dat je meeging
2 :hug:--->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Heb NIET gezegd dat ik niet ging,ik wist het toen nog niet cker...

maar je hebt dus ook NIET gezegd dat je wel ging.....
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Ik wist het toch niet cker?Hoe kan ik het dan met ckerheid je gaan vertellen.

je zegt net --> ik weet het niet zeker <---, dat betekent dus geen ja of nee...dan weet ik toch nog niet of je meegaat of niet.......
2 :hug: --->>Miss Peetjuh <<--- :hug: - Nee ok,maar vind je wel leuk dan als ik mee zou gaan :$

wat denk je zelf?
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Normaal zou ik denken van niet :$

dus als ik het nu goed begrijp denk jij dat ik denk dat ik je niet graag mee wil hebben?
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Jah,omdat je anders tegen mij doet :cry:

ohw, hoezo dan.....
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Ik ken je toch...normaal ben je heel vrolijk enzo

ben idd weleens vrolijker geweest ja, maar dat ga ik niet bespreken terwijl iedereen mee kan lezen (f)

Uitspraak van Xerenetox op woensdag 4 mei 2005 om 16:28:
2 --->>Miss Peetjuh<<--- - Normaal zou ik denken van niet

Met dit zinnetje bedoel je dat ik het nooit leuk zou hebben gevonden dat je ergens mee naar toe ging...daar wordt ik niet echt vrolijk van :(
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Zo bedoel ik het helemaal niet.Jij weet toch hopenlijk beter hou ik over je denk....Maar er is wel wat met je dat je nu anders tegen me doet en je moet maar kijken wanneer je het me verteld en hoe

er is niks aan de hand hoor....heb je gewoon een tijdje niet meer gesproken...dat is alles
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Weet je dat cker,het is toch niet vanwege dat laatste SMS'je van me Zaterdag :$

ohw dat smsje...niet echt maar had eigenlijk een ander antwoord verwacht..kwam niet echt vriendelijk over :$
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Nee weet ik.Dacht dat we samen gingen drinken op je verjaardag enzo.Duzz vandaar die antwoord want was beetje teleurgesteld daarover op dat moment :cry:

ohw..dat had ik niet verwacht..iedereen was op dat feestje aan het zuipen als een ketter, kan er moeilijk met een colaatje bij blijven zitten....maar dat op de verjaardag komt ook..I promised :D
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Van wie had je dat feest dan bij Stienboer.Had ik eerder moeten weten....had ik me op verjaardag Zaterdag lam gezpoen dan....

van iemand van sternet...de hele tent zat vol man....:d...
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Ok,dat kan :P en niet getreurd dat je aan de kant word gezet door mij hoor (F)

:hug:
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Kun je wel krijgen als je me ziet (F)

dan moet ik je wel eerst kunnen vinden maar dat lijkt me onmogelijk....je bent nu vast al weer thuis :(
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - En...mij nog gevonden :)

ja hoor (F)
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Gelukkig :D

jasicher....heb al een klein beetje zin in hengevelde :D
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Dat kan,ikke nog niet whaha :)

en dan neem ik de juiste personen mee :D..dan wordt het zeker leuk
2 :hug: --->>Miss Peetjuh<<--- :hug: - Nu komt het :P ...en wie zijn die personen dan :D

jij, sandra/anita (als ze zich kunnen gedragen), jörgen, marian misschien......marjolein (F)