Partyflock

Forumonderwerp · 755659

Ik ga er binnenkort heen maar vraag me af of die tent echt zoooooo superrr is??

hiho..idd.zeg het is...hoe was je vrijdagavond? (f)
2 (L) Miss Peetjuh18 (L) - Beetje saai en eentonig O:) was om 8 uur thuis vanuit De Lutte :P gisteren beetje ge-Dart op zolder enzo :S kon verder weinig als me broertje op pc zit en ik geen DVD kan kijken :@ :@
Hoe was jouw avond dan.....

heey, we wouden naar de verdieping gaan maar toch maar niet geweest..ben ff alleen naar de sportschool geweest, daarna hebben we "another teen movie gekeken" op tv..best wel leuke film...en dat was het eigenlijk wel...overdag was echt saai..verveelde me dood, was alleen :'(..jammer genoeg :)
2 (L) Miss Peetjuh18 (L) - Vond maar flauwe en stomme film eerlijk gezegd :S Verhaal gejat van American Pie op veel punten,en dan vindt ik het weinig aan om te kijken :no:
Niet klagen,ik ben zovaak alleen overdag Peetjuh :$ duzz wen er maar aan (L)

weet ik wel, jorgje was vrij en was toch alleen.... ken dat verhaal ook ergens anders van jah, maar ja ...was wel geinig :P
2 (L) Miss Peetjuh18 (L) - Viel opzich wel mee,als je verhaal enzo al kent is het "TE" voorspelbaar,wat vaak voorkomt bij de tegenwoordige Horror films :( was vroeger wel anders met die Klassiekers :P

tja, moet toch iets doen he op vrijdag....had de film trouwens al eerder gezien..had liever een andere film gezien maar ja
2 (L) Miss Peetjuh18 (L) - Tjahh,kan niet eeuwig blijven zeggen dat je Siqns hebt liggen daar :[

heey, heb die film al gekeken....woensdag geloof ik al, goeie film hoor...spannend ook haha met die aliens (f)
2 (L) Miss Peetjuh18 (L) - Mooi zo,heb ik toch een beetje goed nagedacht of film wel wat voor jou zou zijn (F)

het was ook een goeie film, je moet trouwens echt de ring 2 zien, die was echt geweldig :hug:

Index is een leuke tent als je met een groep gaat en van R'n'B houdt...

is wel een hele mooie discotheek en meesterlijk groot...

de moeite waard! (y)

*ben een ex-Indexganger*
2 (L) Miss Peetjuh18 (L) - Uitgebreid verslag graag.......

ging ervan dat de moeder met kind weer achtervolgt werden door dat kind uit de put, dat meisje wou het lichaam hebben van dat kind, en de moeder moest een manier vinden om haar weer uit dat lichaam te krijgen..bleek dat de put nog half los was waardoor ze er steeds uit kon komen.....

Klinkt heel saai allemaal,maar ja...mooie film (f)
2 (L) Miss Peetjuh18 (L) - Klinkt niet saai hoor :$ ga hem binnenkort wel effe uitcheckuh

ohw ok, maar die moet je echt zien...nog beter dan deel 1 :D
2 (L) Miss Peetjuh18 (L) - Komt wel goed,bestel nu mooi op DVd bij Patrick :D liet vanmiddag paar stukken van deel 1 zien aan Marleen :p had je haar gezicht moeten zien toen dat stukje erop kwam als dat meisje uit de tv komt :)

van deel 1 vind ik het mooiste gedeelte dat ze laten zien dat dat meisje in de put wordt gegooid enzo.....(f)
2 (L) Miss Peetjuh18 (L) - Ook jah,hele film is wel bruut :respect:
laatste aanpassing

zeker weten, maar dan moet je toch ook deel 2 zien, die wil ik perse op dvd hebben...iets nieuws voor een weddenschap :P:P
2 (L) Miss Peetjuh18 (L) - Dacht het niet,koop jij hem maar origineel voor 20 euro,ik heb hem volgende week cker voor 6 Euro :)

deel 2 al, geef mij het origineel maar, misschien koop ik de box wel als die er is dan tenminste :P
2 (L) Miss Peetjuh18 (L) - Jahh hoor,gewoon brandden via internet.Maar je ziet verschil niet eens tussen gebrandde en origineel,alleen de cd zelf....duzz maakt het toch weinig uit

das waar, maar die dvd-speler pakt niet alle dvd's, jammer genoeg :(
2 (L) Miss Peetjuh18 (L) - Wat verwacht je dan van zo'n ouwe DVD-speler :$

tja, een film misschien
2 (L) Miss Peetjuh18 (L) - jah,maar geen gebrande blijkbaar

komt wel
2 (L) Miss Peetjuh18 (L) - eerst zien (F)

wacht maar af :d
2 (L) Miss Peetjuh18 (L) - Is goed hoor

we hebben al plannen om een nieuwe te halen :d
2 (L) Miss Peetjuh18 (L) - Okay

jasicher :P
2 (L) Miss Peetjuh18 (L) - Okay,zeg ik toch :)
PS:Waar blijft Marian toch hier whaha :P

weet niet, is het geslijm hier zat denk ik :P
2 (L) Miss Peetjuh18 (L) - I guess :yes: ik hou namelijk niet van AL te serieuze types whaha :D

whaha...das waar..dan wordt het saai, moet wel wat te lachen zijn (f)
2 (L) Miss Peetjuh18 (L) - Kun jij mij Dinsdag op me gezicht zetten dan :$

zekers, zal me best doen (f)

misschien verbreek ik de weddenschap wel :)
2 (L) Miss Peetjuh18 (L) - Huhh,welke weddenschap en weddenshcappen kun je niet verbreken

hebben we geen weddenschap lopen dan?
2 (L) Miss Peetjuh18 (L) - Over dat kietelen bedoel je

yups, heb die met marleen al verbroken, met andere woorden..heb haar ff flink te grazen genomen vrijdag :P:P
2 (L) Miss Peetjuh18 (L) - Ik verbreek hem niet van mijn kant met jou

ok
2 (L) Miss Peetjuh18 (L) - Want weddenschappen horen niet gebroken te worden...

dat ben ik niet met je eens, ik heb gewoon verloren