Partyflock

Forumonderwerp · 755295
Room 1

22:00 - 00:15: Paul Hazendonk
00:15 - 01:45: Remy
01:45 - 02:30: Paul Kalkbrenner
02:30 - 03:45: Bart Skils
03:45 - 04:45: Exium
04:45 - 06:30: Oscar Mulero

Room 2

22:00 - 23:45: Hansz
23:45 - 01:15: Dave Miller
01:15 - 03:00: Misstress Barbara
03:00 - 04:30: Miss Djax
04:30 - 06:00: Sven Wittekind

Room 3

22:00 - 00:30: Carlos Valdes
00:30 - 02:30: Dinky
02:30 - 04:30: Break 3000
04:30 - 06:00: Makcim

leuke line up hoor!! nu al zin in MULERO

zaal 2 is voor mij maar ik denk dat iedereen dat denkt

Dat denk ik dus ook, dat de meeste mensen voor zaal 2 komen..Dus ik hoop ook dat het niet helemaal uitverkocht gaat raken..Denk dat Monumental daar wel anders over zal denken, maar goed...:)
iemand enig idee hoe die plaat heet van Adam Beyer in het filmpje van afgelopen Awakenings ????

Adam Beyer-Snuff and Noise ;)
Maar ff in het gareel te blijven... zaal 2 is voor mij maar ik denk dat iedereen dat denkt

Vind dit helemaal niet erg :no:

Heb ik meer ruimte om te funken in zaal 1... O:)
laat iedereen maar lekker in zaal 2 inderdaad. Ik ben daar alleen met Misstress Barbara te vinden...voor de rest lekker funken in zaal 1 en spacen in zaal 3...

oow ja..nu nog eerst beslissen of ik wel of niet zal gaan :D
Wat zal ik doen???
WeL :yes:

Ohnee wacht... jij wilt in zaal 1 en 3 zijn...
Doe dan maar niet anders heb ik niet genoeg ruimte :p :9
laatste aanpassing

Je geeft eigenlijk al zelf het antwoord..Je hebt al besloten waar je te vinden bent, dus lijkt me dat je dus gewoon gaat :)
nou ok vooruit dan maar :D
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 april 2005 om 21:22:
ik ga vooral voor room1, en tussendoor Misstress Barbara

Helemaal mijn idee!
Uitspraak van BaKKeRaMuS op zondag 1 mei 2005 om 18:20:
Remy
Skills
Mulero
Miller
Barbara

yep dit gaat hem voor mij ook worden

alleen ook mijn haagsche held remy checken
ohh die stond er ook tussen sorry...kut weed ook

kaartje is binnen :)

kut weed ook

beter rook je hasj ;)
Eerst Novalectra, dan dit.. gaat op zekers weer een heeftig www.weekendjetish.nl worden met iedereen bij mij thuis hahaha!! ;) Zinnn!!
laatste aanpassing
Site doet het niet :(
Nee haha.. doet t ook niet haha!! Die term hebben we dit weekend verzonnen toen er heel het weekend 8 man overal ne nergens lag te slapen bij mij thuis.. drie dagen uber lol gehad 8)

https://partyflock.nl/topic/771653 staat heel het verhaal ;)
WHaha altijd lachen dat soort dingen. Dit weekend ook veel doldwaze dingen meegemaakt jah. :)

Maaruhm binnenkort komt de nieuwe catalogus dus uit waar je een weekendjetish kan boeken ;)
Jup, volgende keer op het programma is pinksterweekend..

Novalectra, door naar mij, afteren en aankloten, overdag naar de kubuswoningen (:S 8)) dan 's avond indrinken met het wereldbekende centurion (wat niemand kende en ik nog kende van m'n tijd dat ik in frankrijk heb gewoond) en dan door naar Awake N&W, en dan wéér door afteren.. en dan uitslapen in het park in het zonnetje met een fles rose 8)

Weer een herlijk weekendjetish.nl ;)
whaha...zo grappig....weekendjetish.nl :)

leuk, dan zie ik jullie allemaal wel op Awakenings zelf :yes:
weet iemand of er nog veel kaartjes zijn?,ben er namelijk nog niet uit of ik wel of niet ga.
ik denk dat er nog wel kaarten zullen zijn... denk niet dat iemand dat met zekerheid kan zeggen ;)
Werkzaam bij DommelVallei
Artiest {SHOWLIST artist 120883, 12182}
afgelopen weekend draaide Dave Miller op een feest wat ik heb mee georganiseerd.... hou die jongen in de gaten want die kan zeker wel een lekker potje spinnen!!

wel echt techno voor het geoefende oor!!
Ik heb van de week nog een kaartje gehaald, dus er zijn er nog zat! Uitverkocht gaat t toch niet denk.....

afgelopen weekend draaide Dave Miller op een feest wat ik heb mee georganiseerd

In Eindhoven of niet?? In de parkeer garage
Artiest {SHOWLIST artist 44167, 16941, 12838}

Kom eigenlijk alleen hier voor...

En ben eindelijk een xtje jarig op awakenings...:P
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Heb gisteravond besloten toch niet te gaan! Ik kan de euro's nog erg goed gebruiken voor andere feestjes...

Line-up vind ik ook matig! Alleen Mulero en Exium zijn top (Y)
En ben eindelijk een xtje jarig op awakenings...

Dan wordt t helemaal dope,ik was vorig jaar op AWFS jarig en kan je vertellen dat t mijn beste verjaardag ooit was:yes:

oscal mulero!!! :D

nog effe wachten en dan barst het techno geweld weer loszzzzz :D :bounce: :xtc: :mixje: alleen het werken op 2de pinksterdag gaat me zwaar tegen staan :S voor de rest sven wittekind mulero :bounce:
Uitspraak van Marco Rane op woensdag 4 mei 2005 om 09:16:
En ben eindelijk een xtje jarig op awakenings...:P

dan geef ik je dan wel een biertje :)
laatste aanpassing

Nog 10 dagen 8)
Uitspraak van Marco Rane op woensdag 4 mei 2005 om 09:16:

hier heb ik ook erg veel zin in!
ik ben nu een setje van Misstress Barbara op awakenings festival van vorig jaar aan het luisteren, maar dat klinkt lekker!
laatste aanpassing
heb er zin in, hopelijk draait Skils zoals gister :kwijl:

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
hopelijk draait Skils zoals gister

2005 is het jaar van Skils!
Morgen ff kaarten halen en dan zal ik mn danspassen ook eens in de Now & Wow gaan vertonen.
Komt helemaal goed dus de 15e :D
ja ik moet ook nog een kaartje kopen maja er zijn tog nog wel genoeg kaarten neem ik aan

heb er zin in, hopelijk draait Skils zoals gister

hij draaide idd weer de sterren van de hemel :yes:

2005 is het jaar van Skils!

alleen weet ik niet of het verstandig van em is........op elk feestje te draaien......beetje benny rodriques achtig...

zo komen mensen uiteindelijk niet voor jou naar een feest....ze hebben je dan al te vaak gezien....hoe goed je ook bent....als je wat exclusiever bent en een beetje alleen de hele interesante dingen eruit pikt...dan werkt dat beter denk ik.....( a la voorn(Y))

Daar heb je wel gelijk in Michiel... Al vind ik dat Voorn dat ook niet helemaal doet, want hij zet overal gewoon nagenoeg dezelfde (ook al is het live) set neer... Na 3x heb ik hem ook wel weer even gehoord (Y)

Skils zou het wat beter kunnen uitzoeken, maar aan de andere kant draait hij nu wel veel in de regio en bereikt daardoor mensen die hij anders misschien niet zo snel zou kunnen bereiken > naamsbekendheid opbouwen...
Enige vereiste is wel dat hij dus moet blijven komen met lekker vernieuwende sets :yes:

Maar die stijl die hij nu draait... Amai....
De beats worden niet door de voetjes gepakt, maar elk geluidje vereist een geile heup-beweging :kwijl:
Kan me helemaal vinden in zn (nieuwe) geluid :yes:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 mei 2005 om 11:23:
alleen weet ik niet of het verstandig van em is........op elk feestje te draaien......beetje benny rodriques achtig...

ik vind benny veel beter dan skills

daan..........oke oke.klopt wel beetje......
maar heeft skils al in detroit en in de tresor gestaan?;)
voorn is binnen korte tijd de hele wereld overgegaan..ipv binen de regio,...(wat ookal super is natuurlijk)

ik vind benny veel beter dan skills

ze zijn allebei steengoed.....maar ook heel anders....
aan de andere kant kunnen ze wel allebei hard tot rustig draaien......
benny van house tot zware funky techno
skils van minimaalste mnml tot dikke techhouse beats:)
ik ga voor benny...staat ook altijd lekker te swingen achter zn decks! daar houd ik van

dat vind ik zeker een onwijs goed punt.....benny houd van zn "werk" en begroet altijd even de vaste mensjes op de dansvloer.....

helemaal goed(Y)

maar dat maakt em niet beter in plaatjes draaien dan skils;)

Ze zijn idd allebei steengoed en ook niet met elkaar te vergelijken... Compleet andere aanpak en volgens mij ook een andere kijk op "hoe het zou moeten"

Voorn heb je helemaal gelijk in.. Prachtig wat die man voor elkaar heeft gekregen :respect:
Maar Skils heeft nu natuurlijk een veel meer nationale aanpak, wie weet hoe internationaal hij nog gaat?
volgens mij heeft skills alleen ergens in het oostblok en op malta gedraaid en dat was het dan wel...

Goed, dan is hij in ieder geval verder op reis geweest dan ik :p

oostblok is ook wel :respect:...
ondergrondse maffia bunkers...met legernetten en alleen maar strobo's en dan gangen vol met lijmsnuivende wodka zuipende gekke polen :p
;)

Maar Skils heeft nu natuurlijk een veel meer nationale aanpak, wie weet hoe internationaal hij nog gaat?

dat zal best wel goed gaan komen:)(Y)
laatste aanpassing