Partyflock

Forumonderwerp · 755258

Wat word ut? Ik hoop op een stunt wij kennen de punten goed gebruiken in strijd om de nacompetie.

Wedstrijd is trouwens vervroegd van 14.30 uur naar 12.30 uur

:P

Ging regelmatig stappen in Nijmegen, in de shop hangen etc..

:D

Ging regelmatig stappen in Nijmegen

Is leuker dan in Arnhem :bloos: :yes:

hehe 8)
is je kop ook wel eens verbouwd? Kom maar keertje naar het goffertzicht daar kun je ook goed gangen hoor...

:gaap:

Timmutjuh jij wou wel een Tongzoen van Chantal, oeps mog ik dat niet zeggen

lol :x
hahaha ja thunderdome was weer iets;) hahaha

is je kop ook wel eens verbouwd? Kom maar keertje naar het goffertzicht daar kun je ook goed gangen hoor...

die kop van jou is al een keer verbouwd of niet :P :jaja:

thunderdome was weer iets

Ach ja... :D :bloos:
laatste aanpassing

dank je dank je... :)

Lol en de waarheid!

:no:

Joost weer met zijn praatjes haha... :P
whahaha gaat weer goed hier haha... NIJMEGUH GEKKENHUUS
0-2

Laar die vriendjes van de kakkerlakken maar lekker degraderen.
liever vriendjes van kakkerlakken dan joods of arnhems te zijn @$#!$ volk!:)
Ja, jullie zijn er nog trots op ook. Geen eigen identiteit, helemaal niks. Dus dan maar stiekem voor een grotere club zijn. haha

Best wel zielig.
laatste aanpassing
Ik weet niet hoe je daar bij komt...?? Ik geloof dat wij een van de weinige clubs in NL zijn die geen "vriendschapsband" hebben met een of andere club!

Als je denkt dat alles koek en ei is tussen NEC en Feyenoord dan heb je het toch wel mis. Neemt niet weg dat wij niet echt iets tegen hen hebben.

liever vriendjes van kakkerlakken dan joods of arnhems te zijn @$#!$ volk

Het is allemaal wat...
Als je denkt dat alles koek en ei is tussen NEC en Feyenoord dan heb je het toch wel mis. Neemt niet weg dat wij niet echt iets tegen hen hebben.

Lees maar eens terug!!!!

:D :D
Zijn jullie nog steeds een beetje boos omdat er vorig jaar wat neccers zijn geslagen, door kakkies, omdat ze met een nec shirtje liepen zo vlakbij richting de kuip!!

hehe

En die kakkies lopen bij nec - kakkerlakken wel gewoon overal rond het stadion zonder dat die nekkers ze aanpakken.

Vriendendienst he :x
A.D.H.D. APC duidelijk!!! : doe je huiswerk eens beter... klopt hebben paar necers daar klappen gehad.. mar dat jaar ervoor waren paar feyenoorders van de tribune geslagen:)..

en jullie moeten niet veel zeggen jullie weten hoe het is om klappen te krijgen van feyenoord ofneit dan:x

en we zijn ook geen vrienden zoals peppie nijmegen zegt...maar we hebben gewoon nix tegen mekaar:)...

en wij Geen eigen identiteit?? je lult nu egt zwaar onzin.. wij hebben geen vriendenclubs,wij apen de engelse niet na zoals jullie wel doen met je burberry enz.. wij lopen gewoon met lang haar en ausies dat is NIJMEGEN!!
2 seizoenen geleden zijn er wel wat f'noorders de HAZENKAMP AFEGEMEPT

Precies A.D.H.D APC (leeghoofd), je snapt er duidelijk geen kut van. Kennen ze voor jou niet een forum openen voor leeghoofden ofzo!! Duts!! Kom gezellig maar naar dat feest op het waalstrand in Nijmegen??

En Jeroen, ik heb zwaar genoten van die DVD's vooral die engelse was een toppertje!!

En Lex, mattie van me!! Nog 7 weken en dan ben ik er weer bij, en dat zal ik laten merken ook, hahahaha!!!

En Pepijn en de rest van de bende van elende, succes zondag!! Maar laat wel die ruiten heel van die bussen he!!!

n*gg*r with attitude: hoezo vrouwen kakelen maar wat over voetbal... Wat een onzin!!!

hoezo vrouwen kakelen maar wat over voetbal... Wat een onzin!!!

Ja Joost :P Verklaar maar eens....
joost heeft btje wel gelijk.... jij hebt vriend die bij het rfa hoort.. en je gaat metjongens van nec uit... kan togniet:S... gewoon voetbal is neit voor vrouwen.. die snappen de gevoelens niet die je erbij kan hebben zoals liefde voor je club en haat tegen bepaalde andere clubs:)

Tsja....
jij hebt vriend die bij het rfa hoort..

Moet ik daarom een hekel aan iedereen uit Nijmegen hebben?
Zou niet goed zijn :D

Daar zijn jullie toch allemaal veel te leuk voor :D :P
ja ok.. zo denk jij dan dus;) hehe

ik heb daar andere mening maja boeiend;)...
nijmeguh de allergekstuhhhhh

ag die kakerlaken moeten nie janken ,heb er GVD 2 jaar sv voor gehad om die lijers van het vak af te ketsen ,nee nee we zijn NEC nee nee ,gewoon opkankeren van het vak af ,en maikee we gaan HELLEMAAL LOS pik als je terug bent ,mooie comanddo van me ahahhahaha,en chantalletje gaat lekker stampuhhh:bounce: met THE HAWK op ons feesie aan het strant ,en natuurlijk is IEDEREEN welkom op onze mooie STANTPARTY EMPERIOM ,en als het een beetje meezit komen er arneppers ,maarjaa fantaseren mag altijd he :smoke:ps EAST-SIDE NIJMEGUUUUUUH FOREVER:smoke:
Niet zo gepikeerd reageren allemaal............

8)
tis weer gezellig :P
altijd...

hmz Leiden ben jij diegene met wie M. mee reed na M M?
laatste aanpassing

Zou het?
ik weet het :D

Ik niet.. :(
waarom vraag je het dan:/