A.D.H.D. APC duidelijk!!! : doe je huiswerk eens beter... klopt hebben paar necers daar klappen gehad.. mar dat jaar ervoor waren paar feyenoorders van de tribune geslagen
..
en jullie moeten niet veel zeggen jullie weten hoe het is om klappen te krijgen van feyenoord ofneit dan
en we zijn ook geen vrienden zoals peppie nijmegen zegt...maar we hebben gewoon nix tegen mekaar
...
en wij Geen eigen identiteit?? je lult nu egt zwaar onzin.. wij hebben geen vriendenclubs,wij apen de engelse niet na zoals jullie wel doen met je burberry enz.. wij lopen gewoon met lang haar en ausies dat is NIJMEGEN!!
en jullie moeten niet veel zeggen jullie weten hoe het is om klappen te krijgen van feyenoord ofneit dan
en we zijn ook geen vrienden zoals peppie nijmegen zegt...maar we hebben gewoon nix tegen mekaar
en wij Geen eigen identiteit?? je lult nu egt zwaar onzin.. wij hebben geen vriendenclubs,wij apen de engelse niet na zoals jullie wel doen met je burberry enz.. wij lopen gewoon met lang haar en ausies dat is NIJMEGEN!!
Precies A.D.H.D APC (leeghoofd), je snapt er duidelijk geen kut van. Kennen ze voor jou niet een forum openen voor leeghoofden ofzo!! Duts!! Kom gezellig maar naar dat feest op het waalstrand in Nijmegen??
En Jeroen, ik heb zwaar genoten van die DVD's vooral die engelse was een toppertje!!
En Lex, mattie van me!! Nog 7 weken en dan ben ik er weer bij, en dat zal ik laten merken ook, hahahaha!!!
En Pepijn en de rest van de bende van elende, succes zondag!! Maar laat wel die ruiten heel van die bussen he!!!
En Jeroen, ik heb zwaar genoten van die DVD's vooral die engelse was een toppertje!!
En Lex, mattie van me!! Nog 7 weken en dan ben ik er weer bij, en dat zal ik laten merken ook, hahahaha!!!
En Pepijn en de rest van de bende van elende, succes zondag!! Maar laat wel die ruiten heel van die bussen he!!!
ag die kakerlaken moeten nie janken ,heb er GVD 2 jaar sv voor gehad om die lijers van het vak af te ketsen ,nee nee we zijn NEC nee nee ,gewoon opkankeren van het vak af ,en maikee we gaan HELLEMAAL LOS pik als je terug bent ,mooie comanddo van me ahahhahaha,en chantalletje gaat lekker stampuhhh
met THE HAWK op ons feesie aan het strant ,en natuurlijk is IEDEREEN welkom op onze mooie STANTPARTY EMPERIOM ,en als het een beetje meezit komen er arneppers ,maarjaa fantaseren mag altijd he
ps EAST-SIDE NIJMEGUUUUUUH FOREVER