Partyflock

Forumonderwerp · 754828

Laatste ontmoetingen

0-6

:bier:
laatste aanpassing

maar er zit toch ook helemaal geen spanning in zo'n wedstrijd?

Dus daarom hou je je stil?

en zit je als een schijndooie op de tribune?
kan je beter thuis voor de tv gaan zitten als je het toch niet spannend vind :yes:
Ik heb de wedstrijd gisteren helaas moeten missen,omdat ik in het buitenland zat. Maar 4-0 dat is weer netjes, het had zelfs nog veel meer kunnen zijn heb ik me laten vertellen.
Had wel iets meer weerstand verwacht van Den Haag.Maar goed geen schorsingen,geen doelpunt tegen en weer drie punten..perfect.

Dus daarom hou je je stil?

Ja, ik vind dat geen goeie zaak hoor, maar zo werkt het nou eenmaal. Bij wedstrijden waar PSV z'n best moet doen, of dat het ergens om gaat en het dus wel spanning in zit en dus echte wedstijden zijn, dan is er wel altijd een goeie sfeer. Ik denk dat als Den Haag tegen een 2e divisie of hoofdklasse-ploeg moet, dat de sfeer dan ook niet optimaal is wel? Het verschil in niveau is nou eenmaal (te) groot in de eredivisie, dat is jammer. Ben daarom ook blij dat AZ nu aansluiting heeft met de top 3, hoop dat dat langer gaat duren en dat vitesse ook weer in de buurt komt, dan wordt het allemaal een stuk leuker ja. En andere clubs natuurlijk ook (zover dat kan) Nederland is maar klein.
Fritz,je hebt gelijk.
En weet je,het interesseert me eigenlijk geen ...
Dwz het is best voor te stellen,dat er geen spanning is wanneer het allemaal zo eenvoudig gaat.
Wat mij betreft waren de plannen van Harry doorgevoerd met een buitenlandse leage.
laatste aanpassing
Had wel iets meer weerstand verwacht van Den Haag

je bent niet de enige. Psv goed in vorm en wij hadden niet veel in te brengen. had meer verwacht.

Wat mij betreft waren de plannen van Harry doorgevoerd met een buitenlandse leage

Ja wat mij betreft ook. 3 maandjes geleden of zo, kwam Harry van Raay bij ons op school een lezing geven over de toekomst van het voetbal, en hij had er toch vertrouwen in dat die euro-league er over +/- 10 jaar zou zijn :)
joh zeik niet zo den haag had gewoon gen zin om zich te verlagen tot ut poten nivo dus daarom verloren ze maar

PSV - ADO Den Haag

Ruststand 3-0
Eindstand 4-1

'04 Farfan
'11 Vennegoor
'35 van Bommel

'66 Park
'80 Den Ouden