Partyflock

Forumonderwerp · 754741
Wat ik me dus afvraag?

Ik heb dat tenminste wel atijd gehad.
Als een kiddo van 14 jaar je om een pilletje vraagt zou jij het dan geven of zal je het afraden om ermee te beginnen.

Want ook al is het maar 1 keer hoeft niet perse slecht te zijn. Maar kan ook fout gaan.

Kijk maar naar die klote coke die in de omgang is geweest

Onsdanks dat ikzelf ook wel wat heb afgesnoept en me neusje vaak genoeg gepoederd heb, raadde ik het toch af.

De keuze is toch uiteindelijk aan de persoon in kwestie zelf.

Eens kijken wat jullie ervan vinden.
Artiest {SHOWLIST artist 52229, 53315}
als iemand van 14 naar me toe komt die een pil moet zeg ik ga spelen en vreet em lekker zelf op...daarvoor hoeft diegene trouwens niet per se 14 te zijn...:p
Jah 14 is wel jong heh, maar als ik diegene verstandig genoeg acht, waarom niej?
idd toen ik nooit meekreeg bij de shop was ik echt dankbaar als iemand wat anders voor me wilde halen

als er nu een paar koters staan haal ik ook gewoon voor ze als ik niet binnen blijf zitt4en tenminste

goed bezig! jij mag blijven
whaha idd zeg!!!ik kan me ook nog wel herinneren dak ik altijd voor de shop stond te wachten...DAT ZOOG DUS ECHT!!!!ben ik ff blij dak nu wel 18 ben haha

Ook krijgen de kleintjes geen wiet of hash van mij als ze voor de shop staan. K ga de shop nie in gevaar brengen, hun kunnen daar problemen mee krijgen, en jij ook. Voor maten wel, maar dan sta k nie voor de shop te handelen natuurlk :/ da zou dom zijn :S

Nee ik zou het ze niet geven:no:
Maar ikzelf was ook pas 15 met mijn 1ste pilletje
dus al dat gedoe over dat je dan nog met poppen moet spelen is onzin en ik denk dat de meeste dat ook wel weten!
Het is gewoon waar je mee omgaat en hoe ver je op dat moment bent
de ene is er klaar voor op zijn 15de en de andere op zijn 20ste dus ik vind niet dat je het daar op moet gooien
alleen k zou zoizo niet iemand voor het eerst drugs geven
ongeacht de leeftijd
hahahahahahhahaahah, zo kun je het ook bekijken ja!!!
maar als ze nou wiet willen hebben en voor de shop staan te wachten haal je t dan wel voor ze?????????

Echt niet :S

Maar de tijden zijn idd veranderd, maar dan nog ga je niet 'n jochie van 14 pillen verkopen, dat zou me net iets te ver gaan ;-)

:D

(k)

Dat doe je toch niet!!!
Iemand van 14 heeft totaal geen besef van wat het allemaal met je kan doen....:no:
Veel te gevaarlijk!!!
Als ze willen komen ze er toch wel aan, maar goed ik zou het echt nooit geven.