Partyflock

Forumonderwerp · 754257

Heb jij ervaring met LSD? Deel dan hier je ervaring! (zelf heb k t nog nooit gehad).
Dus ben wel benieuwd wat de werking is ;)

lsd is idd een stuk veilig, het is 1 van de minst toxische stoffen die we kennen.
De stof is zelfs minder toxisch dan bijv. vitamine C of Asperine
2CB

Dat is iig een soort van LSD, alleen dan een andere stof, maar het is zo heftig, t kan gewoon nooit VEEL minder heftig zijn dan lsd, want dan zal LSD wel echt heel erg extreem zijn, aangezien 2 cb dat ook al is..

Ik denk dat het 'm meer in de werkingsduur zit (3 tot 6 uur bij 2cb) en misschien een iets anders effect, maar ik weet zeker dat het heel goed met elkaar te vergelijken is, kan gewoon niet anders...2 cb is trippen to the max;)

Als jij 2c-b heftig vindt, dan zou ik maar van ALLE hallucinerende middelen afblijven :D Blijf maar bij speed, paupertje :D

haha 2c-b is absoluut niet te vergelijken met lsd, echt totaal anders, 2c-b is leuk voor op een feestje of iets dergelijks.
lsd.....
deze zomer o:)
Is kut troep man heb het al een paar keer gehad op een feest dat k inplaats van XTC n LSD pil had nou dan is je feest wel na de klote or!!
Artiest {SHOWLIST artist 99975, 8384}
keta is idd helemaal kutmiddel
maar het leek zo erg op sos en het lag op tafel:P
als ik dat had geweten
als je het niet verw8 weet je volgens mij echt niet meer wat loos is ofwat :vaag: