Partyflock

Forumonderwerp · 754011

highlands will net zoals ze dat doet met ijsselpop een soort event organiseren waar allerlei dj's hun kunsten kunnen vertonen, dit word dan elke maand gegeven waarop 4 dj's de avond kunnen vullen, deze worden beoordeeld en de winnaar gaat door naar 1 centrale party die word georganiseerd door highlands, ook word er veel naamsbekendheid gegeven dus zowel voor het begin van een groot centraal feest van midden nederland( je moet toch ergens beginnen) mocht er zo veel animo voor zijn kunnen we altijd een uitweg vinden om dit bij de gemeente zo op te leggen dat wij kunnen verplaatsen van het highlands terrein naar een groter terrein.. dit natuurlijk alleen als er genoeg animo voor is anders is het moeilijk om te groeien

Artiest {SHOWLIST artist 13390, 24146}
ze hebben sinds deze week nieuwe server waar wat problemen mee zijn. binnenkort zal er meer bekend worden over nieuwe site en vervolg van de contest

De nieuwe site is online maar nog wel www.highscene.tk wel een nieuwe server dus zijn de demos te beluisteren, er komt een poll optie achter elke dj zodat jullie allen kunnen stemmen over welke de beste is.... veel plezier op de site.. verder zoek ik nog iemand die het forum vand e site wil gaan beheren, dit omdat ik het op het moment te druk heb schrijf je maar in op het forum en dan kun je je daar voorstellen of je hem wil en kan beheren..

met vriendelijke groet

highlands

je kunt je btw nog opgeven we hebben meer dj's nodig namelijk

hmmm misschien ook maar even een demootje opsturen.
Artiest Snoggy
Vanwege het feit dat de gemeente ijsselstein het verzoek voor een groot dj contest heeft afgekeurd, zal deze site momenteel niet beschikbaar blijven, de DJ's die zich hebben opgegeven, blijven in het bestand en zullen op de hoogte gehouden worden over hoe en wat..

Highlands ijsselstein laat wel weten het met deze beslissing niet eens te zijn en wij zullen ons tegen het besluit van de gemeente verweren.

Tot onze grote spijt moeten wij highscene uitstellen tot het word goedgekeurd door de gemeente, alles in verband met de verzoek tot een vergunning

voor vragen kunt u terecht bij

info@highscene.tk

:vaag: hoe zit dit dan??Ga je dj's vragen om demo's in te sturen en zeggen dat ze kunnen draaien hebben jullie niet eens de papieren van de gemeente rond.Hoe kan je nou een feest geven als je niet eens de papieren hebt :|,Vind ik zelf erg onprofessioneel,maar goed wilde zelf eerst ook nog demo sturen, ben blij dat ik tog naar Orphagan geluisterd heb.

het lijkt wel een trend te worden. Iedereen zoekt ineens 'talenten' om feestjes op te vullen. Geen gages uitbetalen, toch muziek...

Ben daarom maar gestopt met het versturen van demo´s naar de eerste de beste figuur die erom vraagt.

Als mijn tijd komt, komt ie toch wel. Alles op zijn tijd, de beteren onderscheiden zich vanzelf van de slechteren....

Greetzz

*edit succes met de gemeente
laatste aanpassing