O ja pfff..
Zou ik eerst ook heen gaan maar ben van gedachte veranderd
Dus kan je niet bekijken..
Wij gaan dan naar de brögge..
Foto's
Ik heb alleen flauw vermoeden dat je ons voorliegt Jempy..
Welke Limburgse jongen gaat er nou in vredesnaam op wooden shoes lopen dan..
En je bent een rimmer
Zozo..
Lijkt mij niet fijn!
Jempy explain to us..
Zou ik eerst ook heen gaan maar ben van gedachte veranderd
Dus kan je niet bekijken..
Wij gaan dan naar de brögge..
Foto's
Ik heb alleen flauw vermoeden dat je ons voorliegt Jempy..
Welke Limburgse jongen gaat er nou in vredesnaam op wooden shoes lopen dan..
En je bent een rimmer
Zozo..
Lijkt mij niet fijn!
Jempy explain to us..
laatste aanpassing
Een rimmer doet dit:

Rimmen is het likken van de anus tot aan de schaamstreek.
Het is afgeleid van het Engelse rimming. Een deftige term ervoor is anilingus.
· De anus is erg gevoelig voor prikkeling vanwege de talloze zenuwen die er eindigen. Daarom betrekken sommige mensen de anus bij het vrijen (zie: anale sex).
· Het likken van de anus en de omliggende is niet zonder risico. Allerlei geslachtsziekten kunnen op deze manier worden overgebracht, zoals hepatitis, herpes, syfilis, chlamydia, maar ook andere ziekten, zoals darmparasieten en bacteriële darminfecties.
· Gebruik altijd een beschermend lapje, zoals een beflapje!
1. Eén mogelijkheid is een opengeknipte condoom te gebruiken. Dit lapje leg je niet over de anus, maar je houdt het voor je mond. Je likt de anus dus door dit lapje heen. Aan de andere kant van het lapje (de kant die tegen de anus zit) moet je van te voren glijmiddel op waterbasis aanbrengen.
2. Je kunt ook plastic handschoenen kopen die voor artsen zijn bedoeld. Je knipt de bovenkant (waar de vingers zitten) ervan af en knipt de handschoen dan overdwars open. Je houdt dan een bijna vierkant lapje over, waarbij in het midden ‘de duim’ nog zit. Hier kun je dan eventueel je tong in doen, waardoor het makkelijker is het lapje op zijn plaats te houden. Zorg ervoor dat op de buitenkant voldoende glijmiddel zit.
Het is afgeleid van het Engelse rimming. Een deftige term ervoor is anilingus.
· De anus is erg gevoelig voor prikkeling vanwege de talloze zenuwen die er eindigen. Daarom betrekken sommige mensen de anus bij het vrijen (zie: anale sex).
· Het likken van de anus en de omliggende is niet zonder risico. Allerlei geslachtsziekten kunnen op deze manier worden overgebracht, zoals hepatitis, herpes, syfilis, chlamydia, maar ook andere ziekten, zoals darmparasieten en bacteriële darminfecties.
· Gebruik altijd een beschermend lapje, zoals een beflapje!
1. Eén mogelijkheid is een opengeknipte condoom te gebruiken. Dit lapje leg je niet over de anus, maar je houdt het voor je mond. Je likt de anus dus door dit lapje heen. Aan de andere kant van het lapje (de kant die tegen de anus zit) moet je van te voren glijmiddel op waterbasis aanbrengen.
2. Je kunt ook plastic handschoenen kopen die voor artsen zijn bedoeld. Je knipt de bovenkant (waar de vingers zitten) ervan af en knipt de handschoen dan overdwars open. Je houdt dan een bijna vierkant lapje over, waarbij in het midden ‘de duim’ nog zit. Hier kun je dan eventueel je tong in doen, waardoor het makkelijker is het lapje op zijn plaats te houden. Zorg ervoor dat op de buitenkant voldoende glijmiddel zit.
Ik wil nog wel eens met een enkele op 1 lijn zitten maar daar houd het ook al snel mee op..
Maar dat iemand de anus van iemand anders gaat likken tot aan de schaamstreek dat is voor mij veel te moelijk om dat te begrijpen.. Gadverdamme..
Ff slikken..
Bah!
Ziekte erbij.. Lekker hoor..
Als ik er alleen al aan denk zit ik al haast tegen het kokhalsen aan..
Maar volgens mij heeft onze topicgenoot een rimmarathon..
Hij is al zo lang niet ewest..
Maar dat iemand de anus van iemand anders gaat likken tot aan de schaamstreek dat is voor mij veel te moelijk om dat te begrijpen.. Gadverdamme..
Ff slikken..
Ziekte erbij.. Lekker hoor..
Als ik er alleen al aan denk zit ik al haast tegen het kokhalsen aan..
Maar volgens mij heeft onze topicgenoot een rimmarathon..
Hij is al zo lang niet ewest..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 14:11:We kunnen er wel wat nieuw leven in gaan blazen!
Maar wat voor leven???????????
Geen leven dus