Partyflock

Forumonderwerp · 753812

Wou net gaan eten glij ik van de trap af recht met me tenen tegen de muur :( al me tenen zijn nu zwaar gekneust

ga je toch in een rolstoel! (Y)
Naja je hebt toch nog 2 weken ofzo??
das minder maat:)
sterkte(y)
mooi he, je ken toch gewoon gaan sjaak? :S
In Qontrol :o

Kheb nog helemaal geen zin :D

ga je toch in een rolstoel!
nee lijkt me niks ik ga gewoon met pijn of zonder pijn heb speciale paracetamols voor de pijn (6)

Zeur dan ook niet joh! ;P

Je was zeker wel gauw beneden? ;)

Jah maar ik heb daar wel pijn maar ietsjes minder maar ik wou gewoon eff zielig doen :)

Je was zeker wel gauw beneden?

hahaha ja 2 seconden

;p moet je ook maar niet zo gulzig zijn.

Jah maar ik heb daar wel pijn maar ietsjes minder maar ik wou gewoon eff zielig doen

Ik vind het zooooo zielig voor je!! :knuffel: :kusje: :kusje2: :bloem:
______________________________// voel je he-le-maal niks meer 8)
Gewoon doorgaan..:P haha hek ook gedaan op een klein feestje, ging ik door me enkel deed wel wat au toen nog een paar uurtjes doorgestamt.
thuis steeds meer last van me pootje, naar anderhalve week tog naar de dokter bleek dat ik me enkelbanden had gescheurd:(

Full Time Brinta Junk

:jaja: ben er al achter wat ie ging eten :x

:flower: ;) Kan echt verrekte zeer doen maar met In Control is het vast al weer over!
hahaha ik zie dat al helemaal voor me 8)

je ma: Schatje we gaan zo eten!!
jij: Kom eraan Mama!! :D
trap: Boem Boem
jij: AU *jank jank..*

hahaha sorry flauw grapje :x

o:)

hahaha nee niet jank ik deed:
Godverdomme vieze vuile klotemuur me tenen aaaaahhhhh fuck dit fuck dat fuck alles fuck jullie allemaal hier in het huis en toen stond ik op :D

maar ik heb altijd net voor een party waar ik zin in heb ongeluk
Hellraiser vorig jaar: Keelontsteking
Moh: pfeifer
Thunderdome: Op thunderdome me teen gebroken

:S:S:S

Nu me tenen gekneust wat wordt het volgende
laatste aanpassing

hihi ik zag dat ook al voor me HardcoreWijfiej ;) :respect:

hahaha Gewoon maar niet meer feesten! ;)

Vroeger toen net dat nummer Poing Poing op stond toen viel mijn moeder van de trap en dat deed ik dus na,kon ze niet echt waarderen....
laatste aanpassing
hahaha nou ja misschien had ik je schijnbaar te aardig ingeschat haha!

maar ja denk dat t idd beter is om maar niet meer te gaan feesten haha.. of je gewoon er niet meer op te verheugen ;)
Flatline ______________________________//

Ik ben wel aardig alleen op zulke momenten niet als iemand me dan gaat uitlachen ben ik nog erger :D maar anders ben ik wel lief hoor.

Ik voel de pijn al bijna niet meer ben net 2 minuten in de sneeuw gaan staan met blote voeten deed heel zeer maar hielp goed :D
haha! ja waar sneeuw wel niet goed voor is he 8)

Maar ik lachte je ook niet uit hoor.. Als ik dat zou zien lach ik je alleen maar toe! En hard ook! :P

aaah dat is wel klote voor je hoor!
en zeker voor In Qontrol!!
(F)

haha (y)

Maar ik lachte je ook niet uit hoor.. Als ik dat zou zien lach ik je alleen maar toe! En hard ook!

hahahhaha ja dat zou ik ook hebben als ik een ander zo zag liggen, leedvermaak heet zoiets I LOVE IT :D
het kan altijd erger.
Moet je gaan HAKken

kan ik nie :D ik doe altijd maar lekker gek maakt me allemaal niks uit zolang ik het maar naar me zin heb :D
het had je nek moeten wezen .........nee geintjuh beterschap.......en tot in qontrol
Tja das kut voor je.. maar ja gewoon gaan!

al me tenen zijn nu zwaar gekneust

Kneusje!(y)

Gewoon gaan ;)

Je moet ook niet met de slee de trap af :frusty:

Ligt er een keer genoeg sneeuw, gaat ie van de trap af :/

das vragen om problemen :[

:9

hahahhahaa :D lig in een deuk hier hahaha

Dan is het vast wel weer over en voel je er nix meer van...

(K)je erop!

gewoon paar snoepjes in de mik, komt alles goed(y)

niet zeuren, ik heb 23 dec mn enkel op 3 plaatsen gebroken, zitten nu 2 schroeven in, ik ben nog nergens geweest, dus stel je niet aan met je tenen kneuzen, KNEUS
ga dan niet

topic geopend op 3 maart. in qontrol is toch de 19de??

als je niet binnen 2 weken hersteld van een kneuzing aan je teentjes ben je gewoon een mietje (6)

Haha!

Kneusje! Ik zal je even verder helpen:
Ik heb 4 weken terug me grote teen gekneusd bij een voetbaltraining, en het is er nog niet minder op geworden!
En nee, Emilio, ik ben geen mietje :D.

Ach in mijn tijd speelden we nog door met gebroken tenen.... :P

gewoon een pil in je mik en je voelt niks meer

'In mijn tijd'

Hoe oud ben jij wel niet?! :9

By the way.. Ik voetbal er gewoon mee, das waarschijnlijk de reden dat het nog steeds niet weg is, haha!

ehm 23 maar ben er al een tijd mee genokt.

en ja je moet het wel rust geven he tenzij je mensen tekort komt in je team.... ;)

Mijn medelijden heb je:flower:

mietje
Wel gaan :jaja:
Maak je maar een keer mee :9
Of je w8 tot 2012 :|