wel grappig dat jullie hier de moeite voor doen om op te reageren zelf vind ik dit zware onzin
oja onze intellectueel aan het woord hoor.....
Vind je het ook grappig dat je zelf reageert?
Jij reageert ook maar het is geen reactie?
Je vind het zware onzin?
Wie is het begonnen?
Welke moeite?
Waarom lul je zo slim?
Dus we zijn er ingetrapt?
laatste aanpassing











