Partyflock
 
Forumonderwerp · 753249
ik ga naar een feest en ik neem mee :p :-p terug in de tijd
laatste aanpassing
 
een walkman.....
honingpot en eeeeeeeuh
draadloze figuurzaag


:gaap:kwas al zo moe.....
een fles drinkontbijt.............................­..................................................­.............................................wat e­en uitvinding!
 
mn feestneus natuurlijk !!!
Artiest {SHOWLIST artist 52229, 53315}
me computer zodat ik in dit supervette topic kan kijken als ik wil
 
frans bauer album voor als ze slechte muziek draaien :vaag:
wel grappig dat jullie hier de moeite voor doen om op te reageren zelf vind ik dit zware onzin
 
wel grappig dat jullie hier de moeite voor doen om op te reageren zelf vind ik dit zware onzin

:frusty:
oja onze intellectueel aan het woord hoor.....
:frusty:
Vind je het ook grappig dat je zelf reageert?
Jij reageert ook maar het is geen reactie?
Je vind het zware onzin?
Wie is het begonnen?
Welke moeite?
Waarom lul je zo slim?
Dus we zijn er ingetrapt?

:gaap:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 21901, 78274}
ik neem mezelf wel mee ;)
oja onze intellectueel aan het woord hoor.....


whaha idd!!!:D hetzelfe als naar de bakker gaan dan brood halen en vervolgens met dat brood in je hand tegen iedereen zeggen: wel grappig dat jullie de moeite doen om hier brood te halen, zelf vind ik dit zware onzin
:vaag:
 
oja onze intellectueel aan het woord hoor.....


idd, wiesbek
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 11932, 10617}
Ik ga naar een feest en neem mee......Tabak, geld en t blowbakje met de vloei en tip en hasj:yes: :D