Partyflock

Forumonderwerp · 752911
Wie kent Bjork en wat vind je van haar zang talent :)
http://www.bjork.com/videogallery/watch.php?video=16;size=small mooie clip
Artiest {SHOWLIST artist 17364, 50778, 33453}
Björk owned! :D
Ken 1 van jullie die dvd die ratatata heet? Mijn vader en ik hadden laatst iets gezien, alleml stukjes van bjorks dvd's en daar kwam wat voorbij van die dvd. Dat is de enige die wij nog niet hebben, kan je helpen dan stel ik dat erg op prijs;)

Thnx (Y)

pluto, geproduceerd door mark bell
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind haar echt verschikkelijk..

met alle respect

woord omhoog neger
pluto, geproduceerd door mark bell

Wat bedoel je? henk versus de terreur?
Bjork is een heldin, zo'n bijzondere stem.

Army of Me, Human behaviour, Joga (snijdt in je ziel), Who is it, So Broken... Ze heeft zoveel geweldige nummers.

:respect:
Ze is wel kicke ja, check ook Emilie Simon:

pluto is een nummer van bjork. van welke cd weet ik zo nie, maar het is een heel erg industrieel klinkend nummer. Mark Bell is de producer en hij zit achter LFO. en LFO is god!!!
Artiest {SHOWLIST artist 5465, 75709}
Bjork - 5 years...

heerlijke stem en heerlijk rauw
kan het zeker waarderen op zijn tijd. clips altijd top. style een 10
Ik heb cd van bjork waar je nauwelijks aan kan komen, ik wil hem graag hier neerzetten maar weet niet hoe dat moet. Als iemand kan helpen, graag! ;) (Y)

lekker vaag :P
Bjork is goede muziek. Vooral het album denut wat grotendeels door Nellee Hooper in elkaar is gezet.

Alleen haar laatste album vind ik wat minder. Iets te vaag/irritant.

Iets te vaag/irritant.

Idd, staan best een paar goeie nummers op, maar helemaal luisteren.... :nee:
PF doet focked in dit draadje
laatste aanpassing
(Mooie cover trouwes... past goed op mijn schouw of aan de muur :P:P)

Zie onder :S
laatste aanpassing
Vage shit aan de gang hier op PF... muh posts komen er niet in te staan :S

Anywayz...

Khad em een paar maand geleden besteld op vinyl en voor die tijd geen mp-3's gedownd omdat ik me wilde laten verrassen welke kant ze nu weer op was gegaan...

Viel me wel tegen... denk er nu iets anders over voor dat ik blindelings weer ga kopen van haar...

Artiesten om ook te checken:

- Emiliana Torrini
- Anja Garbarek
Bjork lijkt mij een vaag type maar bij interviews komt ze heel normaal over
laatste aanpassing
Ben blij dat ze niet zo normaal als al die andere is. Ze is zich zelf en zo hoort het ook...
Ik heb is wat gedownload van Emiliana Torrini, vind het wel grappig. Alleen beetje zeik stem:D
Klopt... Björk kan er ook wat van hoor :P, maaruh muzikaal gezien anders als Björk en spreekt me minder aan, maar toch wel erg goed vinnik...
Sommige melodietjes van emiliana komen ook voor in Portishead.. Ook een aanrader trouwens:). Hele rustige muziek.
Zeer relax om er lekker bij te liggen en dan je ogen sluiten en alleen luisteren. (Y)