Partyflock
 
Forumonderwerp · 752433

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Ondanks dat luna en dana erg vet draaide vond ik hardplastic een niet echt super feest. Waar was nou die derde zaal waar oldskool gedraaid zou worden....Aan de medewerkers van hemkade hoef je het niet te vragen.Die weten allemaal van nix! Al met al dus een beetje jammer
Vond het minder voor Francois dat hij in zo'n klein zaaltje moest draaien en waar was M woods?

Maar voor de rest toppie hoor (y)
het was zeker niet slecht maar wel jammer dat ze op de flyer zetten dat er een oldskool area is... En idd jammer van dat super kleine zaaltje
Zaal 2 was idd dicht gebleven. Zaal 3 was wel open en idd heeft een DJ van zaal 2 in 3 gedraait.

Voor de rest geweldig feest.
 
j pcies die zaal was inderdaad gewoon klote ja.. mja opzich kwam ik toch voor de mainstream zaal en dat vond ik toch echt we lnetjes gedaan allemaal...

Alleen heb ik de schommel gemist... wel zien hangen maar niet gebruikt... erg jammer, hadden jullie hier ook last van?

Verder was het ammal netjes, leuke vrouwtjes en die vuurspuwer was ook wel relaxt, de muziek was echt wel top...
Als zaal 2 open was gegaan had je 2 half volle zalen gehad. Weet niet of dat de goede sfeer die er nu zeker was ten goede was gekomen.
kwam geloof ik omdat t nie uitverkocht was (dus te rustig was ofzo) heb ik me late vertellen...
Vond main wel erg vet..Darkraver en stanton wat minder omdat die oude muziek draaide van drie vier jaar terug.Maar verder wel tof..Heb met mensen gesproken die speciaal voor de oldskool kwamen en dan is het inderdaad wat minder als die zaal dr niet is.