Partyflock

Forumonderwerp · 751460
(f) :knuffel: (f)RUST ZACHT IVO(f) :knuffel: (f)

Hoop dat je "daar" gelukkiger wordt dan dat je "hier" was

(k)(k)(k)

may the best of your past, be the worst of your future
laatste aanpassing
Pfoef....zware shit dit........

sterkte voor iedereen die hem gekend heeft

R.I.P

dat gissen naar de doodsoorzaak altijd, wat voegt dat toe aan het feit dat ze dood zijn?:/

in ieder geval veel sterkte voor de nabestaande!
nee dat voegt inderdaad niks toe, maar dat mensen nieuwsgierig zijn naar bepaalde dingen, is ook gewoon menselijk.

Het leven gaat door, kut om te zeggen, maar door dit en nog een paar dingen die de afgelopen tijd zijn gebeurt, ben ik wel meer gaan beseffen, dat je van het leven moet genieten en niet zo moet lopen zeiken om niks, en inderdaad dat zelfmoord geen laffe daad is maar dat je daarvoor heel veel lef moet hebben

Maar ook vreemd dat er altijd iets kuts moet gebeuren, voordat je dingen gaat beseffen.

Het leven is 1 groot vraagteken, maar ik hoop dat iedereen er iets van probeert te maken en andere mensen in hun waarde laat.

klopt idd dat er eerst iets kuts moet gebeuren voor je dingen gaat beseffen ja, maar dit zo dingen blijven heel erg:(

heel veel sterkte!
R.I.P. :flower:

en de nabestaanden gecondoleerd
laatste aanpassing
Ja born 2 dance daar heb je gelijk in , maar uiteindelijk is het wel zn eigen keuze, hoe moeilijk dat ook is, en hoe moeilijk die keuze ook is geweest voor hem.

R.I.P. (F)

En de nabestaanden gecondoleerd!

R.I.P. heel veel sterkte voor alle nabestaanden

(L)IVO(L) pfff ik mis je...dit doet z'n pijn..... GODverdomme...:'( heb je foto gevonden..heb ik echt wel bij me...... :'(

gecondoleerd :(
moge hij nu de rust hebben waar hij naar op zoek was

:yes:

RIP :flower:
(f)Dirk en Ivo(f)

Iedere dag spoken jullie wel een keer door mn hoofd, wat zijn jullie aan het doen? zijn jullie gelukkig? ik hoop het zo

Zondag draaide ze take a moment of silence, ik vind het heel moeilijk om daar naar te luisteren, maar sterk me met de gedachten dat jullie "daar" niet eenzaam zijn, eerst geloofde ik nooit dat er "iets" was na de dood, maar nu hoop ik het gewoon echt dat we elkaar allemaal weer tegen komen

:knuffel:
laatste aanpassing

Rust Zacht

Heel veel sterkte toegewenst (F)
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, dat jullie kracht halen uit de vele herinneringen

gecondoleerd voor iedereen die m kende..

ik kom uit uden.. ik heb dr eik nix van gehoord.. maarr wat was zn 8ternaam.. en waarom had hij dat gedaan?
R.I.P (F)

en heel veel sterkte voor iedereen die hem gekend heeft.

R.I.P. (F)

Sterkte voor de nabestaanden.
R.I.P.

Sterkte voor de nabestaanden.

weer een dooie

:no:

Zeg dan gewoon nix....

Gecondoleerd

ZUCHT....... hij was (L)!
R.I.P Sterkte familie en vrienden en iedereen
die hem heeft gekend..K Leef met jullie mee!!
veel sterkte toegewenst aan iedereen die hem kon, en rust zacht :flower:

R.I.P

En sterkte aan de familie en vrienden

:flower:

Het was trouwens wazi??
Krijg altijd een kutgevoel als mensen zelfmoord plegen, ook al ken ik ze niet eens.
voor de mensen die hem kennen, sterkte.

nou ik vind hem niet bepaald lief op die foto.

maargoed, hij zal t wel zo gewild hebben.

Verdrietig zoiets...iedereen sterkte!

Sterkte :flower:
maar even he die is vorig jaar of begin dit jaar overleden toch????

vind kei erg voor deze gozer

R.I.P :yes:
:flower: :flower: :flower:
laatste aanpassing

Sterkte! (F)

R.I.P

sterkte voor iedereen die hem goed kende!!!
gedver die lijst stijgt inderdaad toen ik hier juist lid was.was het nog geen 4 man ofzo,liefst niemand in die lijst maar nu,heb zelf nog nie gekeken.wil et nie zien :S innigedeelneming
laatste aanpassing
Het was trouwens wazi??

maakt nie uit,is ook maar een mens

Gecondoleerd en veel sterkte toegewenst :flower:

idd duhduh man :flower:
woorden schieten te kort....

Het was trouwens wazi??

Zo te zien wel,maar daardoor vind ik het nog niet minder erg als zo'n jong iemand dood gaat,wazi of niet,het is een jong persoon en het blijft erg :jaja:

r.i.p. :flower:

Sterkte!
(f) hey ief en dirkske (f)
kep jullie foto's op n tafeltje gezet, vet mooi met een kaars en twee bloemen erbij enz. wou ze eigelijk in de kast leggen, maar ik ging er steeds weer naar kijken.

:kusje2: voor jullie

gecondoleerd :flower:
gecondoleerd en heel veel sterkte aan famillie en vrienden gewenst

Vreselijk :(

Sterkte aan vrienden en familie!

R.i.P Sterkte aan familie en vrienden! (F)
:knuffel: voor jullie