Partyflock

Forumonderwerp · 751316

Werkzaam bij 2-dance Events
Artiest Droenez
Op 10 mei 2003 hielden we de 1e Innovate in Nieuwegein in de Time Out, headliner die avond was Kay D Smith, dit keer zal Kay ook weer present zijn. De avond was een groot succes! Daarna is de Time Out gesloten en werd het wat techno betreft een beetje stil om 2-dance. Daar komt gelukkig al aardig verandering in met Big Daddy’s als nieuwe techno lokatie in Nieuwegein.

Op 7 mei dit jaar gaan we ons weer helemaal waar maken op techno gebeid!

Het vervolg op de 1e Innovate zal in 1 van de mooiste lokatie van Utrecht worden gehouden, het Gele Kasteel! Dit gebouw stamt uit 1900 en heeft nog echt de looks uit die tijd. (zie foto hieronder)

Net als met de 1e Innovate zal er harde techno geprogrammeerd worden. De line-up (tot nu toe) is als volgt:

Jurgen Kranz
Unitec
Marvin la Rose
Kay D Smith
🇩🇪
Mario Ranieri 🇦🇹
Frank Kvitta 🇩🇪

Het motto Germany's Hardest gaan we deze nacht zeker waarmaken! (6)

Agenda: https://vip.partyflock.nl/SECTION/party/ACTION/single/PARTYID/36856

Voorverkoop maakt kaartjes alleen maar duurder, wij doen deze avond dan ook NIET aan voorverkoop. Je kunt je kaartjes eenvoudig en kosteloos per email reserveren. Stuur hiervoor een mailtje met je naam en het aantal kaarten naar: innovate@2-dance.com

Zorg dat je tijtijds reserveert, zijn maar 500 kaarten beschikbaar voor deze unieke party!

Kosten voor gereserveerde kaartjes: 15,00
Niet gereserveerd: 17,50

Er zullen bussen worden ingezet voor mensen uit IJsselstein, Nieuwegein. :)

Meer info binnenkort...
laatste aanpassing

Ook Wittekind kan niet 7 mei, was ik al achteraan geweest. ;)
robert natus :respect: of arkus p zou echt ziek zijn.
of eventueel de liveact van die 2. O:)

maar tegen een : moddi(belg),tadox,boris s,ocram,felix korcher,sascha rausch,tomash gee,of een babor zeg ik ook geen nee.
zijn allemaal stuk voor stuk helden :yes:

het word met de week beter :yes:

:respect: :respect:
laatste aanpassing

Zinnnnn! :D

En 1500% goedkoper! ;)
Dat bedoel ik maar! ;)

1400% trouwens, maar goed blijft veel :P
Dope!!!

Die twee altijd al een keer aan het werk willen zien....
Arkus P. op mijn verjaardag!!!

probeer anders weichentechnikk, jackhamma, hardtrax, razor DJ firefox, schrett, kaoz, of obi of robert natus idd..
kies er maar 1 uit allemaal toppers :D

We laten de line-up hier toch nog even bij, zou anders ten kostte gaan van andere dingen waaronder 't geluid. En das niet de bedoeling bij feesten als dit! :)

Meer helden in de volgende editie van Innovate. (6)

ff agressie kwijt hier (6)
dit wordt egt super!!! :D

Flyer is vet geworden zeg! :O

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Geen extra dj erbij?!

zou anders ten kostte gaan van andere dingen waaronder 't geluid.

Beste reden (Y)

Maar tegen Firefox zou ik toch geen bezwaar hebben hoor :9

pffffffffffff maatje.........sorry...........maar wat je nu zegt.....daar kan ik echt met mn kop niet bij heur...

je loopt altijd te blaten over hardkeur ....... en dan zou je niks dr op tegenhebben dat firefox komt? ;p

als ik thuis een set van firefox aanzet begine mijn HCmaatjes meteen te hakken gek :p

ik zou dr zelf ook niks tegenhebben....maar zet dan bij stijlen van het feestje meteen HC en teKno...8)

harder en sneller dan firefox is bijna onmogelijk. die gaat echt wel driedubbel over een kvitta en reinieri heen heurs....lekker vage geluidjes dr in....echt van techno naar teKno....(Y)

je loopt altijd te blaten over hardkeur

Ik blaat nooooit over Hardcore, alleen over Hardstyle :yes:

Precies TeKno, en geen Hardcore :no:

Firefox vind ik wel dope hoooooor ;)
Doet me aan Sjoerd zn feestje denken haha, BPMmetjes op 170 a 180 en gaaaaan!!!

Je kent me, vind het niet altijd vet...
Maar zo'n feestje als Innovate op zn tijd (Y) Dan heb ik zoiets van: Gooi Firefox er gewoon bij, dan is het tenminste écht hard 8)
laatste aanpassing

;)(Y)

FireFox? Gaan we bij 't vervolg 's naar kijken dan. :)

Nee, geen extra DJ. Zou ten kostte gaan van t geluid (Funktion One!) en das niet de bedoeling. :D
nee moet zeker niet ten kosten van het geluid gaan nee... Line up is goed zo joh...(y)

Precies, anders kunnen we het volgende keer ook niet meer overtreffen! ;P

razor is ook kanettertje hard, en weichentechnikk ook, zit ongeveer op dezelfde lijn als firefox dacht ik zo..

mja ik ga toch wel wil kvitta en ranieri niet missen

Kvitta en Ranieri :respect:

Maar ik hoor niemand over Unitec...

Afgelopen Profiles in oktober...

Setje van Dave Clarke was ruk en die van Phil Kieran helemaal :vaag:
Openen met Unitec daarentegen :kwijl:

DroeneZ, wanneer kunnen we een timetable gaan verwachten?
Mag toch wel hopen dat Kvitta aflsuit... Of gaan we nog onverwachtse b2b's krijgen O:)

dave clarke was echt niet slecht afgelopen die profiles toen hoor...integendeel....was alleen niet zo toegangkelijk....

Maar ik hoor niemand over Unitec..

misschien omdat ze nog pas net bezig zijn>?8)

Dus?! Wij kennen ze toch ;)

Ik vond die set van Clarke echt niet zo bijzonder, maar ook echt niet moeilijk toegankelijk (ben het gewoon niet met je eens Milos :p)...
Vond hem gewoon ruk toen... Net als de vrijdag-editie afgelopen Awake, stelde ook weer niks voor :no:

ieder zn ding.........ik vond clarke toen zo arrogant als een motherfocker....maar nog steeds heerlijk draaien..........

hijs gewoon fuckin bekend.....en iedereen ziet em al jaren...maar nu hij wat andere dingen probeerd trekken sommige mensen het niet.......

clarke blijft voor mij altijd een topper....(Y)

Voor mij ook... En je weet dat ik niet moeilijk doe over innovatief draaien etc...

Maar de laatste 2x dat ik hem heb gehoord vond ik het gewoon niks...

Alleen het scratchen/jugglen blijft dope... Maargoed, daar heb je ook nog een Charles Siegling of bv Murphy voor (Y)

Maar de laatste 2x dat ik hem heb gehoord vond ik het gewoon niks

dan zou ik er maar niet meer heengaan idd(Y)

Alleen het scratchen/jugglen blijft dope... Maargoed, daar heb je ook nog een Charles Siegling of bv Murphy voor

klopt....maar zij draaien niet ook heerlijke elektro.....en ze komen wat scratchen betreft niet in de buurt van clarke....maar siegling..is wel zeer dope idd...:)

Siegling is echt hard op weg op mijn lijstje van top 3 binnen te komen ;)

Time Table is nog niet rond, maar Kvitta zal idd afsluiten, Mario zal halverwege de avond ergens een verdiende set van 2 uur doen. En Kay D daar net weer voor. :)

Hou trouwens ook Marvin in de gaten 7 mei, onze eigen Rush! (6)

Die heb ik nou weer nog nooit gehoord, draait ook regelmatig in de Poema toch?!

Kvitta als laatst :respect: wordt weer 1 groot feest!!
Marvin is toch dat kleine negertje met die bril ofnie.....

Dat klopt! Of ie wel 's in de Poema draait durf ik niet te zeggen? Maar zo zomaar kunnen hoor. :)

Unitec en Marvin zijn 2-Dance techno residents

Unitec draaien de lekker techno en Marvin is onze knaller :D
Hoewel unitec knallen ook! naja! :P :P
wauw vette line up hor!!! :yes:
zeker aanwezig...
stampen housen ??? nie zo moeilijk doen he frank kvitta was op awakenings 28 januari gewoon stampen!!dus ga dr van uit dat ie dat nu ook weer gaat doen

Wij gaan er ook wel vanuit hoor! ;)
ranieri is echt top, heb die set tijdens election day 2004. Snoeihard gaan daar!!!

:bounce::bounce:

Zeker dik setje! Maar hoor ze allemaal wel graag eigenlijk! :D (Y)
Marvin heeft volgens mij nog niet in Poema gedraaid... wel op de laatste Subculture

Unitec en Marvin zijn 2-Dance techno residents

niet alleeen 2dance residents...geloof mij!;)

En bij deze officiele flyer! Vind hem persoonlijk erg mooi geworden, complimenten aan Diederick! :D (Y)

zijn wel begonnen via 2-dance laat ik het zo zeggen dan :)

Zeker vette flyer.. (Y)

frank kvitta was op awakenings 28 januari gewoon stampen!!

:no:

Keihard housen heet dat, het is geen hardstyle he ;)

Dope flyer hoor (Y)
Keihard housen heet dat, het is geen hardstyle he ;)

housen :O het waren allemaal leidjes van de jaren 80 :) maar wel zoo vet :D

Er zat toch een techno-beat onder of niet?!?! ;P

"She's a Manic, Maniac"

Ahhhhhh, wat lekkerrrr!!!